Clio Sport Tourer Sw

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#1
Selamlar Ahali
2015 model Clio Sw yeni konuğumuz
Araç baya fena hırpalanmış yıkamacıların işkencesine uğramış zift reçine kuş b*ku derken olan bana oldu tabi bu kadar fena olduğunu yıkayınca anlayabildim buyrum resimler

Kirli hallerimizle başlayalım



Jantlar ile işe başladık ama temizlemek zulüm oldu 2 tur ceviz 2 tur Vp Dragon’s geçmeme rağmen tam istediğimi yakalayamadım



Fırçalardan destek alarak temizledim



Bir tur ceviz ve citrus karışımı kurutmadan b33 geçtim üstüne



Detay işinden sonra duruladım kova işinide hallettim



Paşam iki gün hem yardım etti hemde sırtımdan inmedi sağolsun



Duruladık temiz oldu gibi ama altından hem reçine hem zift büyük parça olsa gam yenem küçük taneler olmuş birde pas gibi olmuş tek çare kil oldu



Kil ilk ufak alanda ki hali ortalama 3 saat kadar sırf kil ile uğraştım



Farların üst kısmında hafif bi yanık vardı ufak bi zımpara attım son hali



Geçelim pasta işlerine menzerna 400 ile başladım bir adet ufs keçem mahfoldu parçalandı kenar kısmı iş emektar befar keçeye kaldı



Stoplarda sürtmeler vardı ufak bi boya transferi vardı onlarıda hallettik



Piano black parçalardan nefret ediyorum aksine bu arabanında heryeri piano black sanki



Lastiklere ve davlumbazlara ne olduğunu bile hatırlamadığım bi parlatıcı kullandım



Finallere geçelim çok foto çekemedim çoğu yerde işe daldığım için unuttum



Kaput ve tampon boya yaptırıp taş izleri ve sürtmelere rötuş yapıldı
Camlarda carpex kullanıldı
Koruma otantik kullanıldı
İki gün süren çalışmaydı
İyi seyirler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#3
Kardeşim ellerine sağlık, kil ile çok zaman kaybetmişsin. Daha pratik bir yolu vardı.
Çok beyaz olmuş maaşallah. Makinayıda yenileyince çok Güzel işler gelmeye başladı. Sen izni uzat biz çok memnunuz bu durumdan.
Teşekkür ederim abi makina valla canavar maşAllah keçeyi patlattım bugün yaktı boyayı düzeltecem diye anam ağladı :)
Abi reçine ve zift birleşmişler noktacık şeklinde pas gibi boyaya işlemişti bunu kısa yolu nedir acaba ?
Bayramdan sonra bi daha çıkacam çok güzel iki araç var onlarda güzel olacak inş beğenmene sevindim gerçekten doğru yoldayımdır inş
 

ttopak

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
572
Beğeniler
631
İl
Adana
#5
Selamlar Ahali
2015 model Clio Sw yeni konuğumuz
Araç baya fena hırpalanmış yıkamacıların işkencesine uğramış zift reçine kuş b*ku derken olan bana oldu tabi bu kadar fena olduğunu yıkayınca anlayabildim buyrum resimler

Kirli hallerimizle başlayalım



Jantlar ile işe başladık ama temizlemek zulüm oldu 2 tur ceviz 2 tur Vp Dragon’s geçmeme rağmen tam istediğimi yakalayamadım



Fırçalardan destek alarak temizledim



Bir tur ceviz ve citrus karışımı kurutmadan b33 geçtim üstüne



Detay işinden sonra duruladım kova işinide hallettim



Paşam iki gün hem yardım etti hemde sırtımdan inmedi sağolsun



Duruladık temiz oldu gibi ama altından hem reçine hem zift büyük parça olsa gam yenem küçük taneler olmuş birde pas gibi olmuş tek çare kil oldu



Kil ilk ufak alanda ki hali ortalama 3 saat kadar sırf kil ile uğraştım



Farların üst kısmında hafif bi yanık vardı ufak bi zımpara attım son hali



Geçelim pasta işlerine menzerna 400 ile başladım bir adet ufs keçem mahfoldu parçalandı kenar kısmı iş emektar befar keçeye kaldı



Stoplarda sürtmeler vardı ufak bi boya transferi vardı onlarıda hallettik



Piano black parçalardan nefret ediyorum aksine bu arabanında heryeri piano black sanki



Lastiklere ve davlumbazlara ne olduğunu bile hatırlamadığım bi parlatıcı kullandım



Finallere geçelim çok foto çekemedim çoğu yerde işe daldığım için unuttum



Kaput ve tampon boya yaptırıp taş izleri ve sürtmelere rötuş yapıldı
Camlarda carpex kullanıldı
Koruma otantik kullanıldı
İki gün süren çalışmaydı
İyi seyirler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Elinize sağlık beyazda maşallah güzel parlamış.

RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#8
@Atocan, bey ellerinize saglık. acil zift temizleyici edinmeniz gerekli . ''kısa yol'' bu. jantlarda da zift kalıntıları görünüyor. o yüzden istedinigin temizlik gelmemiş.
sonuç olarak uygulamada çok güzel parlaklık yakalamışsınız . sahibide güzel günlerde kullansın . iyi detaylar.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#9
@Atocan, bey ellerinize saglık. acil zift temizleyici edinmeniz gerekli . ''kısa yol'' bu. jantlarda da zift kalıntıları görünüyor. o yüzden istedinigin temizlik gelmemiş.
sonuç olarak uygulamada çok güzel parlaklık yakalamışsınız . sahibide güzel günlerde kullansın . iyi detaylar.
Teşekkür ederim abi edinmem gerekli ikinci kez ters köşe oluyorum zift olayında maalesef
 
Beğeniler: ege

frkozdmr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
134
Beğeniler
387
Yaş
46
İl
İzmir
#11
Elinize sağlık güzel iş çıkarmışsınız. Ekip işi olmuş. Allah bağışlasın, paşa olmasaymış üstesinden gelemeyebilirmişsin.. :nazar: paşaya gelsin.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#13
Çok güzel olmuş ellerine sağlık dostum:alkis:
Sahibi iyi günlerde kıymet bilerek bilsin. Hani triz alıcaktık, hani dual action, hani orbital, hani ibrid, hani proton:noo:

 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#15
Akıyor bu ara maşallah :D. Bu arada zift için hakikaten kil ile uğraşmaya gerek yokmuş. @onurçiko AB Just The Tonic (modifiyeliydi) ile iki tur kil uygulamasının alamadığı kirleri aldı. Hatta dediği gibi sadece zift değil boya transferi vs. de temizliyor. Benim arabada kil ile çıkmayan zift lekesini de aldı hatta. Şahsi kanaatim, kilden sonra müteakip uygulamalara geçmeden önce bu tür bir ürünü uygulama basamağına eklemek mantıklı olacak. Panellerin üzerinden geçeceğim bından sonra. Gözün tam seçemediği ancak temizlenince anladığın kirden kaynaklı ufak ton farklılıklarını da ortadan kaldırıyor.
 
Son düzenleme:

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#18
Çok güzel olmuş ellerine sağlık dostum:alkis:
Sahibi iyi günlerde kıymet bilerek bilsin. Hani triz alıcaktık, hani dual action, hani orbital, hani ibrid, hani proton:noo:

Eyvallah yav hele az sabret zamanla hepsi olacak ilk DA olacak sonra proxxon olur nasipse şu ara nakit mafiş