Selamlar Ahali
2015 model Clio Sw yeni konuğumuz
Araç baya fena hırpalanmış yıkamacıların işkencesine uğramış zift reçine kuş b*ku derken olan bana oldu tabi bu kadar fena olduğunu yıkayınca anlayabildim buyrum resimler
Kirli hallerimizle başlayalım
Jantlar ile işe başladık ama temizlemek zulüm oldu 2 tur ceviz 2 tur Vp Dragon’s geçmeme rağmen tam istediğimi yakalayamadım
Fırçalardan destek alarak temizledim
Bir tur ceviz ve citrus karışımı kurutmadan b33 geçtim üstüne
Detay işinden sonra duruladım kova işinide hallettim
Paşam iki gün hem yardım etti hemde sırtımdan inmedi sağolsun
Duruladık temiz oldu gibi ama altından hem reçine hem zift büyük parça olsa gam yenem küçük taneler olmuş birde pas gibi olmuş tek çare kil oldu
Kil ilk ufak alanda ki hali ortalama 3 saat kadar sırf kil ile uğraştım
Farların üst kısmında hafif bi yanık vardı ufak bi zımpara attım son hali
Geçelim pasta işlerine menzerna 400 ile başladım bir adet ufs keçem mahfoldu parçalandı kenar kısmı iş emektar befar keçeye kaldı
Stoplarda sürtmeler vardı ufak bi boya transferi vardı onlarıda hallettik
Piano black parçalardan nefret ediyorum aksine bu arabanında heryeri piano black sanki
Lastiklere ve davlumbazlara ne olduğunu bile hatırlamadığım bi parlatıcı kullandım
Finallere geçelim çok foto çekemedim çoğu yerde işe daldığım için unuttum
Kaput ve tampon boya yaptırıp taş izleri ve sürtmelere rötuş yapıldı
Camlarda carpex kullanıldı
Koruma otantik kullanıldı
İki gün süren çalışmaydı
İyi seyirler
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2015 model Clio Sw yeni konuğumuz
Araç baya fena hırpalanmış yıkamacıların işkencesine uğramış zift reçine kuş b*ku derken olan bana oldu tabi bu kadar fena olduğunu yıkayınca anlayabildim buyrum resimler
Kirli hallerimizle başlayalım
Jantlar ile işe başladık ama temizlemek zulüm oldu 2 tur ceviz 2 tur Vp Dragon’s geçmeme rağmen tam istediğimi yakalayamadım
Fırçalardan destek alarak temizledim
Bir tur ceviz ve citrus karışımı kurutmadan b33 geçtim üstüne
Detay işinden sonra duruladım kova işinide hallettim
Paşam iki gün hem yardım etti hemde sırtımdan inmedi sağolsun
Duruladık temiz oldu gibi ama altından hem reçine hem zift büyük parça olsa gam yenem küçük taneler olmuş birde pas gibi olmuş tek çare kil oldu
Kil ilk ufak alanda ki hali ortalama 3 saat kadar sırf kil ile uğraştım
Farların üst kısmında hafif bi yanık vardı ufak bi zımpara attım son hali
Geçelim pasta işlerine menzerna 400 ile başladım bir adet ufs keçem mahfoldu parçalandı kenar kısmı iş emektar befar keçeye kaldı
Stoplarda sürtmeler vardı ufak bi boya transferi vardı onlarıda hallettik
Piano black parçalardan nefret ediyorum aksine bu arabanında heryeri piano black sanki
Lastiklere ve davlumbazlara ne olduğunu bile hatırlamadığım bi parlatıcı kullandım
Finallere geçelim çok foto çekemedim çoğu yerde işe daldığım için unuttum
Kaput ve tampon boya yaptırıp taş izleri ve sürtmelere rötuş yapıldı
Camlarda carpex kullanıldı
Koruma otantik kullanıldı
İki gün süren çalışmaydı
İyi seyirler
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi








paşaya gelsin.
