Clio Sport Tourer Sw

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#21
Akıyor bu ara maşallah :D. Bu arada zift için hakikaten kil ile uğraşmaya gerek yokmuş. @onurçiko AB Just The Tonic (modifiyeliydi) ile iki tur kil uygulamasının alamadığı kirleri aldı. Hatta dediği gibi sadece zift değil boya transferi vs. de temizliyor. Benim arabada kil ile çıkmayan zift lekesini de aldı hatta. Şahsi kanaatim, kilden sonra müteakip uygulamalara geçmeden önce bu tür bir ürünü uygulama basamağına eklemek mantıklı olacak. Panellerin üzerinden geçeceğim bından sonra. Gözün tam seçemediği ancak temizlenince anladığın kirden kaynaklı ufak ton farklılıklarını da ortadan kaldırıyor.
Teşekkür ederim herşey çok güzel de AB piyasada yok onun dengi ürün bulmak lazım gaz yağı falan hikaye çözemiyor eski kirleri düzgün bi ürün bulmak lazım :)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#22
Ufaklığı gördükten sonra tüm yazacaklarım değişti :) Sağlıkla ve analı-babalı büyüsün, hayırlı evlat olsun, otomobil ve detay hastası olsun :)

P.S: Emeğine sağlık :)
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#23
Selamlar Ahali
2015 model Clio Sw yeni konuğumuz
Araç baya fena hırpalanmış yıkamacıların işkencesine uğramış zift reçine kuş b*ku derken olan bana oldu tabi bu kadar fena olduğunu yıkayınca anlayabildim buyrum resimler

Kirli hallerimizle başlayalım



Jantlar ile işe başladık ama temizlemek zulüm oldu 2 tur ceviz 2 tur Vp Dragon’s geçmeme rağmen tam istediğimi yakalayamadım



Fırçalardan destek alarak temizledim



Bir tur ceviz ve citrus karışımı kurutmadan b33 geçtim üstüne



Detay işinden sonra duruladım kova işinide hallettim



Paşam iki gün hem yardım etti hemde sırtımdan inmedi sağolsun



Duruladık temiz oldu gibi ama altından hem reçine hem zift büyük parça olsa gam yenem küçük taneler olmuş birde pas gibi olmuş tek çare kil oldu



Kil ilk ufak alanda ki hali ortalama 3 saat kadar sırf kil ile uğraştım



Farların üst kısmında hafif bi yanık vardı ufak bi zımpara attım son hali



Geçelim pasta işlerine menzerna 400 ile başladım bir adet ufs keçem mahfoldu parçalandı kenar kısmı iş emektar befar keçeye kaldı



Stoplarda sürtmeler vardı ufak bi boya transferi vardı onlarıda hallettik



Piano black parçalardan nefret ediyorum aksine bu arabanında heryeri piano black sanki



Lastiklere ve davlumbazlara ne olduğunu bile hatırlamadığım bi parlatıcı kullandım



Finallere geçelim çok foto çekemedim çoğu yerde işe daldığım için unuttum



Kaput ve tampon boya yaptırıp taş izleri ve sürtmelere rötuş yapıldı
Camlarda carpex kullanıldı
Koruma otantik kullanıldı
İki gün süren çalışmaydı
İyi seyirler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Elinize sağlık, Hem ufaklığa hem de emeğe bir maşallah :)

Bir sorum olacak size, K5 kullandığınızı görüyorum, b33'ü ne oranda ve hangi foam lance ile kullanıyorsunuz? Teşekkürler şimdiden.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#24
Ufaklığı gördükten sonra tüm yazacaklarım değişti :) Sağlıkla ve analı-babalı büyüsün, hayırlı evlat olsun, otomobil ve detay hastası olsun :)

P.S: Emeğine sağlık :)
Amin abi Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık sıhhat uzun ömür versin inş :)
Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için Abi
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#25
Elinize sağlık, Hem ufaklığa hem de emeğe bir maşallah :)

Bir sorum olacak size, K5 kullandığınızı görüyorum, b33'ü ne oranda ve hangi foam lance ile kullanıyorsunuz? Teşekkürler şimdiden.
Teşekkür ederim :)
Genelde 100 ml b33 900 ml su kullanıyorum araç çok kötüyse 150 ml b33 koyuyorum mjjc foam lance kullanıyorum k5 ten zaten çok memnunum
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#26
Ellerine sağlık usta :alkis: çok güzel olmuş araç. Kil ile ben de bir keresinde böyle vakit kaybetmiştim. Araçta çok fazla demirtozu vardı. Sonradan anladım ki boşuna vakit kaybetmişim. Demirtozu sökücüler ile boya temizliğini %80 oranında kolaylaştırmıştım.
Konumuza dönecek olursak iki tür zift sökücü ile donseydin aracı kil için ayırdığın vakit yarı yarıya azalırdı. Tekrardan emeğine sağlık :atess:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#27
Ellerine sağlık usta :alkis: çok güzel olmuş araç. Kil ile ben de bir keresinde böyle vakit kaybetmiştim. Araçta çok fazla demirtozu vardı. Sonradan anladım ki boşuna vakit kaybetmişim. Demirtozu sökücüler ile boya temizliğini %80 oranında kolaylaştırmıştım.
Konumuza dönecek olursak iki tür zift sökücü ile donseydin aracı kil için ayırdığın vakit yarı yarıya azalırdı. Tekrardan emeğine sağlık :atess:
Teşekkür ederim yanarımda vakit falan önemi yok yorgunluğuma emeğime yanarım bol bol zift sökücü alacağım verecem kutsalı artık :)