Derin Çizik Onarımlarım

mahmut0382

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
101
Beğeniler
338
İl
adana
#1
Herkes selamlar derin çizik onarımlarımı bu başlıkta toplayacağım .

Çizikleri rötuş zımpara polisaj yöntemi ile düzeltiyorum %100 düzelme olmasada çoğu bilmeyen birinin göremeyeceği hale geliyor. Renk olarak opak tüm renkler olurken metalikte koyu renkler olabiliyor.

İlk paylaşımım tavan hariç komple çizilen polo . Araç bir öğretmene ait ve maalesef öğrenciler tarafından çiziliyor.



SM-G985F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#2
Emeğine sağlık Mahmut abi,sosyal medyadanda takipteyiz. Buralarda fırsat bulup uğraman sevindirici :)
 

mahmut0382

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
101
Beğeniler
338
İl
adana
#7
Herkese ayrı ayrı teşekkürler

SM-G985F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#9
Mahmut nerelerdesin özlettin kendini.
Uygulamalar harika gerçekten. Gerçekten çizklerin yerini bilmeyen birinin anlaması imkansız gibi olmuş.
 

Mrt

Usta Detaycı
Üye
Katılım
25 Nis 2020
Mesajlar
488
Beğeniler
1,315
İl
Ankara
#10
Öğretmenlerimizin çektiği nedir :) bir hocamın daha arabası bu haldeydi :( neyseki işinin ehli insanlar var elinize sağlık:)
Hocam bende öğretmenim. Bir anımı anlatayım. Güzel bir kış günü dışarıda müthiş kar var. Çocuklar tenefüste. Bende nöbetteyim sınıfları geziyorum. Dışarıda neler oluyor diye bir bakayım dedim. Çocuklar benim arabanın kaputa yatmış harıl harıl kar topu topluyor. :) Öylece baktım, baktım, baktım...
 

mahmut0382

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
101
Beğeniler
338
İl
adana
#11
Mahmut nerelerdesin özlettin kendini.
Uygulamalar harika gerçekten. Gerçekten çizklerin yerini bilmeyen birinin anlaması imkansız gibi olmuş.
Abi teşekkürler. Abi çizikler gündelik kullanımda görükmeyecek seviyeye geliyor bu aracın komple boyanmasından çok çok daha iyi fakat maalesef fabrikasyon ne yaparsak yapak olmuyor. Önemli olan araç sahibinin beğeniyor olması zaten %100 beklentisi olanada yapamıyorum diyorum.

Samsung s20 plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mahmut0382

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
101
Beğeniler
338
İl
adana
#13
Herkese selamlar ilk defa denediğim taş izi onarım sonuçları

%100 düzelme maalesef olmadı müşteri çok beğendi fakat sizlerinde yorumunu merak ediyorum.

Bu arada araç Mercedes R320 CDI uzun süre gümrükte yatmış bu sebeple bizi baya zorlasada güzel sonuçlar alabildik.


Samsung s20 plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi