Merhaba,aracımı resimlerde görüldüğü gibi satın aldım.Genel anlamda düzgün bir araçtı,hatta tamponlarında bile boya yok o sebeple boyatmak istemedim.
Ülkemizdeki boya takıntısı durumu malum,satarken boyalı dememek için bu şekilde biniyorum ancak artık arabayı yıkamak bile gelmiyor içimden.Bu görüntüyü görmekten bıktım.
Bu çizikleri lokal boyayla yahut doldurup zımpara yaparak düzeltmek mümkün müdür? Yapabilecek biri var mıdır?
Önerilerinize açığım,şimdiden teşekkür ederim..
Ülkemizdeki boya takıntısı durumu malum,satarken boyalı dememek için bu şekilde biniyorum ancak artık arabayı yıkamak bile gelmiyor içimden.Bu görüntüyü görmekten bıktım.
Bu çizikleri lokal boyayla yahut doldurup zımpara yaparak düzeltmek mümkün müdür? Yapabilecek biri var mıdır?
Önerilerinize açığım,şimdiden teşekkür ederim..




