O da sıfırlanmış hakikaten Ben profil sayfasındaki gönderi sayısı, toplam mesaj, yüzdeler vs. için demiştim. Bir işe yaradıklarına değil de daha önceden bildirimleri görüntülerken Safari'de problem çıkıyordu. O yüzden bildirim geldiğinde profil sayfamdan gidiyordum. Orada görmeye alışmışım.