DetailForum Wooden Kit Testi

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#1
Selamlar

Zorlu bir Detailforum Wooden Kit testi ile beraberiz

Öncelikle kiti yaptığım günün akşamında bir gece yaklaşık 10-12 saat bingo çamaşır suyu ve yüzey temizleyici içerisinde kaldı. :oops:Olabildiğince zorlamaya çalıştım kimyasal olarak.





Sabahında hiç yapılmaması gereken bir şeyi yaparak güneşte kurutma yaptım ve üzerine hemen spark, Ad wax beziyle CD testi yaptım. Bizimkini sapından tutup ucundan bastırarak bezleri ise içine parmağımı sokup iyice bastırmak suretiyle yaptım. Resimlere hiç kullanılmamış halinide ekledim. Sıraları değişmedi resimde kargaşa yok aslında






Akşam üzeri bir abimin arabasında küçük bir test gerçekleştirdik. Kullanımını çok beğendim. Hele tchibodan buna geçtiğimizde sıçrama ve çalışma esnasında hışır hışır sesten :rolleyes: kurtulmak daha zarar verdiğini hissetmek büyük zevk









Kuruturken elimizin ortasına alıp bir ileri bir geri hareket ettirerek (eski el pervaneleri-helikopterleri gibi) kıllerin açılmasını sağlayarak daha hızlı ve tüylerin daha açık birşekilde kurumasını sağladık. Sapındaki ipi bir yere asarak bunu daha da iyi seviyeye taşıdık. Hatta güç uygulayarak iki ucundan asıldık. Aynı testi birgün sonra yine yaptık:p










Ertesi gün @ffsahin in yanına giderek Gyeon, Orijinal WW ve Detailforum Wooden Kitimizi kıyasladım daha doğrusu kıyasladık.
Boyut olarak şu şekilde gözüküyorlar



Ve yine bir CD testi yaptık videoyu izlemenizi tavsiye ederim resimleri daha aşağıda

Çizik Testi

Sıfır olmasada cdmizin ilk hali








Gelelim arge'den sonra edindiğimiz tecrübelere dayanarak yaptığım ek modifiyelere

Kozmetik olarak daha şık durması için sap kısmına Forum logomuzu işlettim 2. versiyon olarakta sap kısmına makaron geçirdim. Beğenilerinize:nazar:






Başlığının ahşap üzerine tutunmasını daha da arttırmak için tam tutma yerine yakın 2 tane artı şeklinde delik deldim ve bu dediklerin içerisinden dikişi bir daha geçirerek olası bir çıkma durumuna karşı önlem aldım. Ki arge esnasında başımıza geldi. İyiki gelmiş:D



Tüyün uzunluğu 2 santim olarak gayet ideal. Daha kısa olsa kıyasladığımız markalara göre tüy yapısının nispeten seyrek yapısından dolayı çalışırken daha riskli olabilir. Daha uzunu da kullanırken özellikle fren arkasındaki koruma sacına takılıp sürekli kopmalar yaşanabilecek olmasını doğurur.

Kesinlikle Gyeondan ve WWden daha ince bir yapıya sahip bu kıvrak demek değil ama diğerlerinin giremediği yere biz girdik :dangeer:ve ikisinden de çok yumuşak yakın çekim planları burada



Şu anda en büyük handikapımız sapının plastik olmayışından dolayı esneksizliği lakin sıralama olarak şu şekilde diyebiliriz en esnek WW arkasından Gyeon arkasından DetailingForum Wooden Kit

Sentetik yapısından dolayı kimyasallara karşı gayet güçlü ve dayanıklı ve yine aynı şekilde tüy dökmelere karşı oldukça başarılı.

Özellikle @ffsahin inin kullanmasını istedim daha objektif olacağını düşündüğümden. Forumun kinglerinden de aynı yorumları ileride isterim;)

Uygulama-çalışma videosu. Cg Signature ve kovada b33 biraz zıt oldu:D

https://photos.app.goo.gl/czZhXJfpL471qwqR7
 

Kzmsefa

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Oca 2019
Mesajlar
752
Beğeniler
2,656
Yaş
31
İl
İstanbul
#4
Maşallah ellerinize sağlık abi, bu argeler, testler, incelemer seri üretimin habercisi gibi duruyor sanki :mutlu:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#5
Abi emeklerine sağlık, bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum ancak dediğiniz gibi kıvrak olmayaşından çekiniyorum. Ama sizin jantlarda ki gibi dar kollar da çok güzel etki edicek, jant kolları arkasına da yıkama eldiveni ile ulaşılabilir aslında. :)
Peki kirleri çıkarma olayı WW'ye göre nasıl? Yani bastırarak temizlik de iyi çıkartıyordur ama zarar veriyor mu ? Ama çizik testine gelirsek de sanırsam sorularımın cevabı var, CD'ye sürttükçe çıkan hışırlar da anlatıyor. Sizin yaptığınız resmen ben en az çizenim diye bağırıyor.:D
Bide bilmediğimden şunu sorucağım: hani sonuçta tüyleri daha uzun ya ondan dolayı tüylerin uç kısımları nerdeyse değmiyor ancak kir çıkarma konusunda dezavantaj yaratıyor mu ?
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#6
@Mentalfeed, bey çok güzel iş çıkarmış ürün. hayırlı olsun inşallah gelişir olgunlaşır. satışı yapılır.

iyi detaylar.
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#7
Hacım eline emeğine sağlık tekrar. Ürün üretmeyi geçtin deneyerek üzerine fikir geliştirerek ürünün denemelerinide güzelce sergiliyorsun, sahi nasıl yapılıyordu bu :komik:
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#8
Çok güzel test üstad. Seri üretim ne zaman sen ondan haber ver :)
:tesekkurr: bir iki yerden haber bekliyorum seri üretim gelecek inşallah

Maşallah neler yapmışsınız helal olsun. Seri üretim olacak mı? :)
:tesekkurr: evet seri üretim planlıyorum bakalım;)

Maşallah ellerinize sağlık abi, bu argeler, testler, incelemer seri üretimin habercisi gibi duruyor sanki :mutlu:
:tesekkurr: neydi şu bir tabir vardı. Aynen coni vaynen:komik:
Abi emeklerine sağlık, bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum ancak dediğiniz gibi kıvrak olmayaşından çekiniyorum. Ama sizin jantlarda ki gibi dar kollar da çok güzel etki edicek, jant kolları arkasına da yıkama eldiveni ile ulaşılabilir aslında. :)
Peki kirleri çıkarma olayı WW'ye göre nasıl? Yani bastırarak temizlik de iyi çıkartıyordur ama zarar veriyor mu ? Ama çizik testine gelirsek de sanırsam sorularımın cevabı var, CD'ye sürttükçe çıkan hışırlar da anlatıyor. Sizin yaptığınız resmen ben en az çizenim diye bağırıyor.:D
Bide bilmediğimden şunu sorucağım: hani sonuçta tüyleri daha uzun ya ondan dolayı tüylerin uç kısımları nerdeyse değmiyor ancak kir çıkarma konusunda dezavantaj yaratıyor mu ?
:tesekkurr:şimdi şöyle zaten bir şeyi temas ettirerek temizlemeye çalışıyorsak geçmiş olsun zaten çizmekten başka şansımız yok. Gündelik kullanımda pratik güvenli ve birazda bizden bir alet bizimki. Tüyler çalışma esnasında tamda ince ve uzun olmasından ötürü bu az önce yazdıklarımı yapıyor. Ne kadar az temas o kadar iyi bilirsin. Burada en büyük işi kimyasallar yapıyor zaten. :atess:
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#9
Beğeniler: ege

carking58

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
725
Beğeniler
2,147
Yaş
30
İl
İstanbul/Kayseri
#10
Ürünü canlı görme fırsatı yakalayan sansli kesimden biri olarak diyebilirim ki harika olmus. Gerek boyutlari gerekse kalitesi sahane. Eline emegine sağlık abi :nazar:
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
#11
Ağabey emegine sağlık gercekten çok güzel bir ürün yapmışsınız. Denemeleri falan cok iyi uretim yaparsaniz bende almak isterim kıyıda kösede dursun coknlazım olur
 

BSI

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
210
Beğeniler
1,042
Yaş
39
#14
Eline koluna sağlık hocam... Üretime geçilecekse bende bir dal alırım. :)
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#15
Ürünü canlı görme fırsatı yakalayan sansli kesimden biri olarak diyebilirim ki harika olmus. Gerek boyutlari gerekse kalitesi sahane. Eline emegine sağlık abi :nazar:
:tesekkurr:kesinlikle şanslı kesimdensin:D
Ağabey emegine sağlık gercekten çok güzel bir ürün yapmışsınız. Denemeleri falan cok iyi uretim yaparsaniz bende almak isterim kıyıda kösede dursun coknlazım olur
:tesekkurr:sarıyorum hemen:D
eline sağlık çok güzel olmuş. testlerde bence gayet başarılı hatta aralara girip rahat çalışma imkanı veriyor. sıçramadan
:tesekkurr:bencese en büyük olaylarından biri bu
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
#16
Emeğinize sağlık Hurşit bey tekrardan, testte efsane olmuş teşekkürler :tesekkurr:
 

DMR

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Oca 2018
Mesajlar
468
Beğeniler
1,152
İl
İzmir
#19
Ellerinize sağlık, Wheel wooliesler fren arkasındaki koruma sacına takılıp duruyor dediğiniz gibi o bölgelere geldiğimde bir küçük boy fırçaya geçmek zorunda kalıyorum. Forum baskısıda mükemmel olmuş :):nazar:
 
Son düzenleme:

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#20
Ellerinize sağlık, Wheel wooliesler fren arkasındaki koruma sacına takılıp duruyor dediğiniz gibi o bölgelere geldiğimde bir küçük boy sıraya yemek zorunda kalıyorum. Forum baskısıda mükemmel olmuş :):nazar:
:tesekkurr:bizimki poloda çok iyi iş çıkardı ama golf ve mersoda biraz nazlandı. Lakin wwyi kullandım biraz daha zorlasam o bahsettiğin parçayı yamultacaktım sanırm