Selamlar
Zorlu bir Detailforum Wooden Kit testi ile beraberiz
Öncelikle kiti yaptığım günün akşamında bir gece yaklaşık 10-12 saat bingo çamaşır suyu ve yüzey temizleyici içerisinde kaldı.
Olabildiğince zorlamaya çalıştım kimyasal olarak.
Sabahında hiç yapılmaması gereken bir şeyi yaparak güneşte kurutma yaptım ve üzerine hemen spark, Ad wax beziyle CD testi yaptım. Bizimkini sapından tutup ucundan bastırarak bezleri ise içine parmağımı sokup iyice bastırmak suretiyle yaptım. Resimlere hiç kullanılmamış halinide ekledim. Sıraları değişmedi resimde kargaşa yok aslında
Akşam üzeri bir abimin arabasında küçük bir test gerçekleştirdik. Kullanımını çok beğendim. Hele tchibodan buna geçtiğimizde sıçrama ve çalışma esnasında hışır hışır sesten
kurtulmak daha zarar verdiğini hissetmek büyük zevk
Kuruturken elimizin ortasına alıp bir ileri bir geri hareket ettirerek (eski el pervaneleri-helikopterleri gibi) kıllerin açılmasını sağlayarak daha hızlı ve tüylerin daha açık birşekilde kurumasını sağladık. Sapındaki ipi bir yere asarak bunu daha da iyi seviyeye taşıdık. Hatta güç uygulayarak iki ucundan asıldık. Aynı testi birgün sonra yine yaptık
Ertesi gün @ffsahin in yanına giderek Gyeon, Orijinal WW ve Detailforum Wooden Kitimizi kıyasladım daha doğrusu kıyasladık.
Boyut olarak şu şekilde gözüküyorlar
Ve yine bir CD testi yaptık videoyu izlemenizi tavsiye ederim resimleri daha aşağıda
Çizik Testi
Sıfır olmasada cdmizin ilk hali
Gelelim arge'den sonra edindiğimiz tecrübelere dayanarak yaptığım ek modifiyelere
Kozmetik olarak daha şık durması için sap kısmına Forum logomuzu işlettim 2. versiyon olarakta sap kısmına makaron geçirdim. Beğenilerinize
Başlığının ahşap üzerine tutunmasını daha da arttırmak için tam tutma yerine yakın 2 tane artı şeklinde delik deldim ve bu dediklerin içerisinden dikişi bir daha geçirerek olası bir çıkma durumuna karşı önlem aldım. Ki arge esnasında başımıza geldi. İyiki gelmiş
Tüyün uzunluğu 2 santim olarak gayet ideal. Daha kısa olsa kıyasladığımız markalara göre tüy yapısının nispeten seyrek yapısından dolayı çalışırken daha riskli olabilir. Daha uzunu da kullanırken özellikle fren arkasındaki koruma sacına takılıp sürekli kopmalar yaşanabilecek olmasını doğurur.
Kesinlikle Gyeondan ve WWden daha ince bir yapıya sahip bu kıvrak demek değil ama diğerlerinin giremediği yere biz girdik
ve ikisinden de çok yumuşak yakın çekim planları burada
Şu anda en büyük handikapımız sapının plastik olmayışından dolayı esneksizliği lakin sıralama olarak şu şekilde diyebiliriz en esnek WW arkasından Gyeon arkasından DetailingForum Wooden Kit
Sentetik yapısından dolayı kimyasallara karşı gayet güçlü ve dayanıklı ve yine aynı şekilde tüy dökmelere karşı oldukça başarılı.
Özellikle @ffsahin inin kullanmasını istedim daha objektif olacağını düşündüğümden. Forumun kinglerinden de aynı yorumları ileride isterim
Uygulama-çalışma videosu. Cg Signature ve kovada b33 biraz zıt oldu
https://photos.app.goo.gl/czZhXJfpL471qwqR7
Zorlu bir Detailforum Wooden Kit testi ile beraberiz
Öncelikle kiti yaptığım günün akşamında bir gece yaklaşık 10-12 saat bingo çamaşır suyu ve yüzey temizleyici içerisinde kaldı.
Sabahında hiç yapılmaması gereken bir şeyi yaparak güneşte kurutma yaptım ve üzerine hemen spark, Ad wax beziyle CD testi yaptım. Bizimkini sapından tutup ucundan bastırarak bezleri ise içine parmağımı sokup iyice bastırmak suretiyle yaptım. Resimlere hiç kullanılmamış halinide ekledim. Sıraları değişmedi resimde kargaşa yok aslında
Akşam üzeri bir abimin arabasında küçük bir test gerçekleştirdik. Kullanımını çok beğendim. Hele tchibodan buna geçtiğimizde sıçrama ve çalışma esnasında hışır hışır sesten
Kuruturken elimizin ortasına alıp bir ileri bir geri hareket ettirerek (eski el pervaneleri-helikopterleri gibi) kıllerin açılmasını sağlayarak daha hızlı ve tüylerin daha açık birşekilde kurumasını sağladık. Sapındaki ipi bir yere asarak bunu daha da iyi seviyeye taşıdık. Hatta güç uygulayarak iki ucundan asıldık. Aynı testi birgün sonra yine yaptık
Ertesi gün @ffsahin in yanına giderek Gyeon, Orijinal WW ve Detailforum Wooden Kitimizi kıyasladım daha doğrusu kıyasladık.
Boyut olarak şu şekilde gözüküyorlar
Ve yine bir CD testi yaptık videoyu izlemenizi tavsiye ederim resimleri daha aşağıda
Çizik Testi
Sıfır olmasada cdmizin ilk hali
Gelelim arge'den sonra edindiğimiz tecrübelere dayanarak yaptığım ek modifiyelere
Kozmetik olarak daha şık durması için sap kısmına Forum logomuzu işlettim 2. versiyon olarakta sap kısmına makaron geçirdim. Beğenilerinize

Başlığının ahşap üzerine tutunmasını daha da arttırmak için tam tutma yerine yakın 2 tane artı şeklinde delik deldim ve bu dediklerin içerisinden dikişi bir daha geçirerek olası bir çıkma durumuna karşı önlem aldım. Ki arge esnasında başımıza geldi. İyiki gelmiş
Tüyün uzunluğu 2 santim olarak gayet ideal. Daha kısa olsa kıyasladığımız markalara göre tüy yapısının nispeten seyrek yapısından dolayı çalışırken daha riskli olabilir. Daha uzunu da kullanırken özellikle fren arkasındaki koruma sacına takılıp sürekli kopmalar yaşanabilecek olmasını doğurur.
Kesinlikle Gyeondan ve WWden daha ince bir yapıya sahip bu kıvrak demek değil ama diğerlerinin giremediği yere biz girdik
ve ikisinden de çok yumuşak yakın çekim planları burada
Şu anda en büyük handikapımız sapının plastik olmayışından dolayı esneksizliği lakin sıralama olarak şu şekilde diyebiliriz en esnek WW arkasından Gyeon arkasından DetailingForum Wooden Kit
Sentetik yapısından dolayı kimyasallara karşı gayet güçlü ve dayanıklı ve yine aynı şekilde tüy dökmelere karşı oldukça başarılı.
Özellikle @ffsahin inin kullanmasını istedim daha objektif olacağını düşündüğümden. Forumun kinglerinden de aynı yorumları ileride isterim
Uygulama-çalışma videosu. Cg Signature ve kovada b33 biraz zıt oldu
https://photos.app.goo.gl/czZhXJfpL471qwqR7







bir iki yerden haber bekliyorum seri üretim gelecek inşallah
