DetailForum Wooden Kit Testi

CemPektaş

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
687
Yaş
34
İl
Tekirdağ
#23
Elinize sağlık, güncelleştirmelerle daha da iyi yerlere gidiyor iş. Detail Forum yakın zamanda marka olup, market zincirlerine giriş yapacak bu gidişle :D
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#24
Elinize sağlık, güncelleştirmelerle daha da iyi yerlere gidiyor iş. Detail Forum yakın zamanda marka olup, market zincirlerine giriş yapacak bu gidişle :D
:tesekkurr:Neden olmasın. Ben varım çokta güzel olur. Yurtdışında görüyoruz cart garage curt garage ne satıyor adamlar:rolleyes:
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#27
İnceleme için teşekkürler yerli üretim whell woolies fırçayı denemek için sabırsızlanıyorum. Orjinal whell woliesi bir türlü sevemedim bakalım bu nasıl çıkacak,


DENİZLİ
 

KILIÇARSLAN

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
522
Beğeniler
1,376
Yaş
34
#28
Elinize sağlık gayet güzel gözüküyor. İnsanın kendi emeği ürün olması tüm markalardan değerli bence.
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#29
Eline sağlık kardeşim, harika görünüyor, denemek. için sabırsızlanıyorum
:tesekkurr:abi tez zamanda gelir inşallah:D
İnceleme için teşekkürler yerli üretim whell woolies fırçayı denemek için sabırsızlanıyorum. Orjinal whell woliesi bir türlü sevemedim bakalım bu nasıl çıkacak,


DENİZLİ
:tesekkurr:işi baya zor anlaşılan bizim fırçanın:D
Harika olmuş, seri üretime geçse de edin sek bu nadide üründen ellerinize sağlık.
:tesekkurr:senede 10bin ihracat düşünüyoruz:taraa:
Elinize sağlık gayet güzel gözüküyor. İnsanın kendi emeği ürün olması tüm markalardan değerli bence.
:tesekkurr:kesinlikle haklısın bütün mesele bu bence
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#30
Öncelikle Hurşit'e teşekkür ederim fikirlerime güvenip fırçaları bana test ettirdiği için. Objektif bir biçimde fırçalar hakkındaki düşüncelerimi kendisine söyledim elimden geldiğince sizlerede anlatmak isterim.

Öncelikle uzun zamandır wheel woolies fırçalarını severek kullanıyorum. Gyeon fırçaları ise bir heves aldım ama ww ler elimdeyken kolay kolay elim onlara gitmiyor bazen değişiklik olsun diye kullanıyorum. Hurşit'in fırçalarını ise bir kez test yaparken kullandım . Bunları göz önüne alarak söylediklerimi değerlendirin lütfen. Çünkü uzun vadede bütün fırçaları kullanmadan kesin konuşmak doğru olmayacaktır.

Fırçaları bazı başlıklar altında değerlendirmenin doğru olduğunu düşünüyorum .Tüylerin sertliği, sıklığı ve boyu , fırça kısmının uzunluğu , sapın esnekliği ve boyu.Bu başlıklarda aralarındaki farkları yazıp en sonunda kendi fikrimi belirteceğim.Yapılan karşılaştırmalarda gyeon fırçalar değerlendirilmemiştir.

Tüylerin Sertliği
Sertlik konusunda bizim dikkat edeceğimiz nokta tüylerin çizmemesi.
Çizme konusunda test ettiğimiz fırçaların birbirine karşı bir üstünlüğü yok . Elbette hepsi çizebilir ancak kirli jantlarda ön yıkama yapıp uygun şampuanlar kullandıktan sonra çizme konusunu dert etmeye gerek yok.

Tüylerin Sıklığı
Ww fırçaların tüy sıklığı çok daha fazla bu yüzden ıslak halinde bile görünen hacmi küçülmüyor. Özellikle büyük boy ww fırça bastırarak çalıştığınızda daha yumuşak hissettiriyor.

Tüylerin Boyu
Ww büyük boy ile Dtwk fırçalarının tüy boyları birbirine yakın , orta boy ww ten ise uzun.

Fırça Uzunluğu
Fotoğraflardanda gördüğünüz üzre Dtwk Ww'in her iki boyundanda uzun . Aralarında en kısa olanı ww orta boy. Kolunuzla aynı hareketi yaptığınızda fırçaların değdiği alan açısından kıyaslarsak Dtwk> Ww büyük boy > Ww orta boy. Bu sayede aynı sürede daha fazla alanı temizleme şansınız var.

Sapın Esnekliği
Ww büyük boy en esnek olanı bu sayede çalışmayı kolaylaştırıyor , jant kollarının arkasınıda temizleyebiliyorsunuz . Ww orta boy sapının kısalığından ötürü çok esnek olmasada Dtwk ya göre esnek kabul edilebilir.

Sapın Boyu
Ww büyük boy ve Dtwk nın uzun olanı , Ww nin orta boyu ile Dtwk in küçük boyu birbirine yakın.


Şimdi gelelim benim fırçalar hakkında yorumuma .

Dtwk içindeki 2 fırçanın sap boyları dışında bir farklarının bulunmamasından ötürü büyük boy fırça küçük olanın yaptığı işleri ve fazlasını yapabiliyor.

Dtwk fırçalarını Wheel woolies ler ile kıyasladığımızda ise sapının esnek olmaması ve tüy sıklığının daha az olmasından ötürü büyük boy Ww fırçaya karşı geride kaldığını söyleyebilirim. Ancak yine aynı şekilde tüy sıklığının daha az olmasından ötürü Ww fırçanın giremediği yerlerede girebiliyor ve uç kısmının daha uzun olmasından ötürü aynı sürede daha fazla alana dokunuyor.

Orta boy Ww ile karşılaştırırsak büyük boy Dtwk fırça ve sap kısmının uzun olması ve dar yerlere rahatlıkla girebilmesi sayesinde daha önde olduğunu söyleyebilirim. Ww orta boy fırçanın kısa saplı olmasından ötürü jantın dar yerlerinde en arka taraflarına ulaşmak zor oluyor ve uç kısmının küçük olmasından ötürü her yeri temizlemek uzun sürüyor.

Sonuç olarak ben fırçaları beğendim ama iki fırçanın sap boyları dışında aynı olmasından ötürü uzun saplı olanı almayı tercih ederim ve kullanırım. Wheel mitt ile jant kollarının arkasını temizlersem uzun saplı Dtwk fırça ile jant temizliğimi bitirebilirim.Eğer jant kollarının arkasını fırça ile temizlemek isterseniz esnek olmayışı sebebiyle pek mümkün değil.

Yüzyüze söylemiştim ama burdan tekrar söyleyeyim. Ben uzun saplı olandan istiyorum en acilinden :D .
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#31
Öncelikle Hurşit'e teşekkür ederim fikirlerime güvenip fırçaları bana test ettirdiği için. Objektif bir biçimde fırçalar hakkındaki düşüncelerimi kendisine söyledim elimden geldiğince sizlerede anlatmak isterim.

Öncelikle uzun zamandır wheel woolies fırçalarını severek kullanıyorum. Gyeon fırçaları ise bir heves aldım ama ww ler elimdeyken kolay kolay elim onlara gitmiyor bazen değişiklik olsun diye kullanıyorum. Hurşit'in fırçalarını ise bir kez test yaparken kullandım . Bunları göz önüne alarak söylediklerimi değerlendirin lütfen. Çünkü uzun vadede bütün fırçaları kullanmadan kesin konuşmak doğru olmayacaktır.

Fırçaları bazı başlıklar altında değerlendirmenin doğru olduğunu düşünüyorum .Tüylerin sertliği, sıklığı ve boyu , fırça kısmının uzunluğu , sapın esnekliği ve boyu.Bu başlıklarda aralarındaki farkları yazıp en sonunda kendi fikrimi belirteceğim.Yapılan karşılaştırmalarda gyeon fırçalar değerlendirilmemiştir.

Tüylerin Sertliği
Sertlik konusunda bizim dikkat edeceğimiz nokta tüylerin çizmemesi.
Çizme konusunda test ettiğimiz fırçaların birbirine karşı bir üstünlüğü yok . Elbette hepsi çizebilir ancak kirli jantlarda ön yıkama yapıp uygun şampuanlar kullandıktan sonra çizme konusunu dert etmeye gerek yok.

Tüylerin Sıklığı
Ww fırçaların tüy sıklığı çok daha fazla bu yüzden ıslak halinde bile görünen hacmi küçülmüyor. Özellikle büyük boy ww fırça bastırarak çalıştığınızda daha yumuşak hissettiriyor.

Tüylerin Boyu
Ww büyük boy ile Dtwk fırçalarının tüy boyları birbirine yakın , orta boy ww ten ise uzun.

Fırça Uzunluğu
Fotoğraflardanda gördüğünüz üzre Dtwk Ww'in her iki boyundanda uzun . Aralarında en kısa olanı ww orta boy. Kolunuzla aynı hareketi yaptığınızda fırçaların değdiği alan açısından kıyaslarsak Dtwk> Ww büyük boy > Ww orta boy. Bu sayede aynı sürede daha fazla alanı temizleme şansınız var.

Sapın Esnekliği
Ww büyük boy en esnek olanı bu sayede çalışmayı kolaylaştırıyor , jant kollarının arkasınıda temizleyebiliyorsunuz . Ww orta boy sapının kısalığından ötürü çok esnek olmasada Dtwk ya göre esnek kabul edilebilir.

Sapın Boyu
Ww büyük boy ve Dtwk nın uzun olanı , Ww nin orta boyu ile Dtwk in küçük boyu birbirine yakın.


Şimdi gelelim benim fırçalar hakkında yorumuma .

Dtwk içindeki 2 fırçanın sap boyları dışında bir farklarının bulunmamasından ötürü büyük boy fırça küçük olanın yaptığı işleri ve fazlasını yapabiliyor.

Dtwk fırçalarını Wheel woolies ler ile kıyasladığımızda ise sapının esnek olmaması ve tüy sıklığının daha az olmasından ötürü büyük boy Ww fırçaya karşı geride kaldığını söyleyebilirim. Ancak yine aynı şekilde tüy sıklığının daha az olmasından ötürü Ww fırçanın giremediği yerlerede girebiliyor ve uç kısmının daha uzun olmasından ötürü aynı sürede daha fazla alana dokunuyor.

Orta boy Ww ile karşılaştırırsak büyük boy Dtwk fırça ve sap kısmının uzun olması ve dar yerlere rahatlıkla girebilmesi sayesinde daha önde olduğunu söyleyebilirim. Ww orta boy fırçanın kısa saplı olmasından ötürü jantın dar yerlerinde en arka taraflarına ulaşmak zor oluyor ve uç kısmının küçük olmasından ötürü her yeri temizlemek uzun sürüyor.

Sonuç olarak ben fırçaları beğendim ama iki fırçanın sap boyları dışında aynı olmasından ötürü uzun saplı olanı almayı tercih ederim ve kullanırım. Wheel mitt ile jant kollarının arkasını temizlersem uzun saplı Dtwk fırça ile jant temizliğimi bitirebilirim.Eğer jant kollarının arkasını fırça ile temizlemek isterseniz esnek olmayışı sebebiyle pek mümkün değil.

Yüzyüze söylemiştim ama burdan tekrar söyleyeyim. Ben uzun saplı olandan istiyorum en acilinden :D .
Ne demek hacım estağfirullah sana güvenmeyecez de kime güvenecez:komik:
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#34
Ellerine sağlık dostum. Bu çok güzel bir ürün oldu. İlk hali olduğunu da göz önüne alırsak ileride geliştirmelere çok açık. Her şey bir kenara ben sapındaki DetailForum işlemesine bittim. :alkis:

Şimdi bende de ww fırçalardan var. Ancak kışın 161 jantlara geçtiğimde kaliper ile jant arasına ww büyük ve orta boyu ile giremiyorum. Ancak küçük boy giriyor ama o da kısa olduğundan işime pek yaramıyor. Dtwk ise bu aralara girecek gibi duruyor.

Üretime geçtiğinde ben de istiyorum 1 adet.
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#35
Çok başarılı olmuş ellerinize sağlık. Forum logosu ise efsane olmuş.
:tesekkurr:logomuzu çok yerlerde görmek istiyoruz:sicak:
1- emboli
2-
3-

Ben ismimi yazdım bile :) gerisi sizde :p

Şaka bir yana, insan böyle üretimlere bayılıyor. Kullanmayacak olsam bile alırım saklamak için. Elinize sağlık.
:tesekkurr:oo liste bile hazır:D bir gün gitsen bile hatıran yeter mi dedin ne dedin:atess:

Ellerine sağlık dostum. Bu çok güzel bir ürün oldu. İlk hali olduğunu da göz önüne alırsak ileride geliştirmelere çok açık. Her şey bir kenara ben sapındaki DetailForum işlemesine bittim. :alkis:

Şimdi bende de ww fırçalardan var. Ancak kışın 161 jantlara geçtiğimde kaliper ile jant arasına ww büyük ve orta boyu ile giremiyorum. Ancak küçük boy giriyor ama o da kısa olduğundan işime pek yaramıyor. Dtwk ise bu aralara girecek gibi duruyor.

Üretime geçtiğinde ben de istiyorum 1 adet.
:tesekkurr: işlemeli işlemesiz opsiyonumuz olacak istediğini koyarım dostum:atess:
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#40
Herkese merhaba ismi detailforum wooden kit olunca ilgili fırçayı test etmek istedim. Bugün fırça gelir gelmez teste tabi tuttum.
Öncelikle emeği için hurşide teşekkür ederim.

Gelelim testimize bundan önce wheel wolies orjinal ve çinli kuzu tüyü wheel wolies kullanmış birisi olarak ilk izlenimim sağlam bir fırça olmuş. Bana Diğerlerinden daha dayanıklı hissettirdi.
Fırçanın kullanımı rahat ve jantın her bölümüne rahatlıkla girdi.

Bendeki orta boy olarak düşünülen fırçanın Eksi olarak Düzeltilmesini istediğim nokta sap kısmının 10 cm daha uzun olması ve tüy kısmınında 2-3 cm kadar uzun olması. Bir de üç versiyon olarak ince orta ve geniş olarak üretim olursa daha iyi olacak gibi.



İnceleme videomuz.




DENİZLİ