Merhaba arkadaşlar malum işletmemi açınca bir çok grupla daha fazla çalışma imkanımız oldu bu süreçte bi çok pastayı eleyip bi kaç marka ile yola devam ediyordum dk chemie pastasını merak edip sipariş geçtim sonuç gerçekten çok güzeldi çok az ısıda bile (Opel astra j) çok güzel sonuç aldım şu an fiyat performans canavarı diyebilirim Pazartesi dükkanıma BMW 3 serisi gelecek bu başlık altında paylaşımımı yaparım yine
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi




