Merhaba arkadaşlar, sokakta yıkamanın yasak olduğu veya elektrik ve suya erişimin olmadığı yerlerde kullanmak için bu yöntem şuanda aşırı popüler vede giderek ürün çeşitliliği artıyor. Bende benzinlik kalabalığından, acelesinden bıkmış biri olarak denemeyi düşünüyorum. Ancak bizim şehirlerimiz pis maalesef. Kış aylarında çoğu aracın plakası dahi okunmayacak şekilde çok çabuk kirleniyor arabalar. Bizim ülkemizde bu yöntem iş yaparmı acaba? Youtube da çamurlu arabayla bile videolar var. Ancak basınçla bile zor çıkan o jantlardaki kirler nasıl çıkar felan hep kafama takıldı. Sizin tecrübeleriniz ve ürün tavsiyelerini var mı bu konuda? Bunun için hertürlü ekipmana bütçe ayırabilirim. Yeterki benzinlikten kurtulayım
Benim videolardan anladığım bir kovaya durulamasız yıkama şampuanı ve su koyuluyor. O kovadan spreye de dolduruluyor. O spreyi panele sıkıp biraz bekledikten sonra durulamasız yıkamaya özel süngerle ( içi oluklu) temaslı yıkama yapılıyor. En sonda bir quick detailer ve havluyla bitiriliyor.
Benim videolardan anladığım bir kovaya durulamasız yıkama şampuanı ve su koyuluyor. O kovadan spreye de dolduruluyor. O spreyi panele sıkıp biraz bekledikten sonra durulamasız yıkamaya özel süngerle ( içi oluklu) temaslı yıkama yapılıyor. En sonda bir quick detailer ve havluyla bitiriliyor.
Son düzenleme:




