Dyson V11 absoulute şarjlı süpürge

golf

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#1
selamlar arkadaşlar, test ettiğim makine detay dünyası için fiyatı yüzünden gereksiz olsada ev için aldığımızı belirtmek isterim. Özellikle evinde evcil hayvan besleyenler için çok pratik ve işe yarar bir makine. Günlük temizlikte de tartışılmaz. Çekiş gücü gerçekten çok iyi, 3 farklı modda en uzun süre 60 dakikaya kadar süresi var. Ve en güzel tarafı şarj azaldıkça çekiş kesinlike düşmüyor ve kapanana kadar aynı. Şarj bitince direk kapanıyor. En çok araç içinde merak ettiğim için bir kaç küçük video çektim, ve araç içinde de çok beğendim, çekemediği hiç bir şey yok. özellikle koltuk için bir başlık yapmışlar kumaşın altındaki tozu ve gözle görmediğimiz canlıları çekiyor. araç içinde extra uzatma hortumuna ihtiyaç var gibi geldi o da aliexpreste çok ucuza mevcut. Ara aparatı için alınır.


https://youtube.com/shorts/RpkxqYbdUSI?feature=share
https://youtube.com/shorts/41jY7WaiAL8?feature=share
https://youtube.com/shorts/KnNyPlGVNIA?feature=share
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#2
Güle güle kullanın hocam ben de Dyson V11 ve Dreame V11 arasında kalmıştım yabancı inceleme sayfalarında gördüğüm kadarıyla Dreame daha başarılı ve çok daha ucuza geliyordum YouTube videolarında da Dreame V11 daha üstün gelmişti. Ayrıca daha fazla aparatlar çıkması, uzatma aparatının kutuda gelmesi vs düşününce Dreame V11 aldım. 1 aydan fazladır deneyimlerime göre şu an gayet memnunum. İlerleyen süreçte inceleme başlığını açacağım umarım forumdaki arkadaşlarımız için faydalı inceleme olur. :)
 

golf

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#3
Güle güle kullanın hocam ben de Dyson V11 ve Dreame V11 arasında kalmıştım yabancı inceleme sayfalarında gördüğüm kadarıyla Dreame daha başarılı ve çok daha ucuza geliyordum YouTube videolarında da Dreame V11 daha üstün gelmişti. Ayrıca daha fazla aparatlar çıkması, uzatma aparatının kutuda gelmesi vs düşününce Dreame V11 aldım. 1 aydan fazladır deneyimlerime göre şu an gayet memnunum. İlerleyen süreçte inceleme başlığını açacağım umarım forumdaki arkadaşlarımız için faydalı inceleme olur. :)
Hocam dreame v11 sanırım tr de satılmıyor, dyson mağazasında en üst model V11 absoloute extra plus idi, plus İle extra arasında 2 parça aparat farkı var, ama ikisinde de uzatma hortum (boru değil) yok. Şu an gözlemlediğim kadarıyla hortum uzatma gerekli bir parça, en azından araç için.
 

DetayDeposu

Tonyukuk07
Firma Yetkilisi
Üye
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
1,380
Beğeniler
5,562
#4
Hocam dreame v11 sanırım tr de satılmıyor, dyson mağazasında en üst model V11 absoloute extra plus idi, plus İle extra arasında 2 parça aparat farkı var, ama ikisinde de uzatma hortum (boru değil) yok. Şu an gözlemlediğim kadarıyla hortum uzatma gerekli bir parça, en azından araç için.
Hocam Dreame V11 Türkiye’den aldım servis sorunu da yok yetkili servis garantili olarak şu an indirimde 3400 lira gibi bir fiyata satılıyor. Aşağıya linkini de bırakıyorum. Ben çok araştırdım hem ev hem de araç için. Niyetim Dyson V11 idi ancak dediğim gibi yabancı karşılaştırmalarda Dreame daha başarılı olmasına rağmen ciddi fiyat avantajı ve aparat fazlalığıyla önde olunca ben de Dreame tercih ettim.

link:
Dreame V11 Akülü Elektrikli Dikey Süpürge (GENPA GARANTİLİ) Fiyatı, Yorumları - TRENDYOL

uzatma borusu aparatı gerçekten hem ev hem de araç için elzem. Kesinlikle tavsiye ederim. Hatta ben Dyson V11 alacağım diye onu da araştırmıştım Hepsiburada gibi bir sitede araç kiti adı altında 120-130 liraya 3-4 aparat satılıyordu.
 

fletner

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
103
Beğeniler
390
Yaş
41
#5
V10 ve V11 makinelerde yeni nesil ni-cd piller var ve ömürlerini doldurmaları yaklaşık 7-8 sene alıyor.Daha eski serilerde 2-3 sene içerisinde pil değişimi gerekiyor.Evde V10 var ancak ben pratik diye xiaomi mi vacuum aldım o her yere giriyor.Kedimiz var evcil hayvanı olanlar için dyson v serisi çok çok iyi ve pratik.
 

technologyst

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
4 Kas 2017
Mesajlar
1,283
Beğeniler
3,310
Yaş
42
İl
kahramanmaraş
#6
Hayırlı olsun bende de roidmi S2 (xioami grubunun) var çok memnunum 25.2 v olması güç açısından ciddi emiş gücü var yaklaşık 6 aydır kullanıyorum tavsiye ederim
 

overlockcu

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
57
Beğeniler
126
Yaş
39
İl
Ankara
#7
1 yıldır v10 absolute kullanıyorum. Muhteşem bir süpürge... araba temizliği içinde inanılmaz kullanışlı. v11 ile arasında değecek bir fark yok diye v10 almıştım.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#8
İnceleme için teşekkürler. Aklımda ve hedefimde olan bir ürün. Açıkçası normal süpürgelerin artık pratikliğini yitirmesi nedeniyle almak istiyorum bende. Sizin adınıza çok sevindim. İyi günlerde kullanın.
 

yasincalis

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Haz 2021
Mesajlar
11
Beğeniler
3
Yaş
32
İl
çankırı
#9
ben evde dyson big ball animal pro modelini kullanıyorum. 40 m makaralı uzatmayla da araba iç temizliğinde yardımcı oluyor. ev için çekişi vs çok güzel fakat araç içinde halı yüzeyde tırnak ucu kadar çöpü çekemiyor. halının içerisine sıkışıyor sanırsam. harici beni çok memnun etti.
 

porsuk_y

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
24 Ara 2020
Mesajlar
181
Beğeniler
668
Yaş
44
İl
Ankara
#10
ben de hanıma 2 sene önce v8 absolute almıştım (kendisi parasından dolayı istemiyordu zorla aldım) kesinlikle mükemmel makineler.. normal süpürge neredeyse hiç kullanmıyor. 1 kere arızalandı garantiden sıfır değiştirdiler. birkerede bizim ufaklık kırdı toz kapağını servise gönderdim ücretli yapılır sanıyordum ücretsiz sıfır gövde takıp gönderdiler.. araçta kullanmayı denedim ama malesef ben pek beğenemedim çünkü gövde büyük olduğu için dip köşe koltuk altına giremiyorsun o sebeple ben beğenmedim. ki v10 -v11 gönde olarak v8den çok daha büyük... ayrıca dip not belki ilerde almayı düşününler olabilir. anneme ucuz diye xiaomi aldık hiç alakası yok ... arkadaş parasından dolayı almadı gitti bosch aldı o da memnun değil.. bu tarz bir süpürge için gerçekten dyson tek geçerim. servis garanti olayları da çok iyi.. alana kadar herkes fiyatından çekiniyor ama aldıktan sonra evin vazgeçilmezi oluyor. bunu çok kişi de yaşadım..