Arkadaşlar aracı geçen hafta aldım. Üzerinde çok fazla fırça çiziği vardı. Boyaya zarar vermemek için ve uygun yollu bi malzeme olduğu için befar ın ince pastasından ve aynı markanın cilasından aldım. Pastayı komple elle ve yün üstübü kullanarak yaptım. İlk uygulamadan sonra geniş fırça çizikleri ortadan kayboldu ama alttan daha kılcal küçük ebatlı çizikler ortaya çıktı. Üzerinden 1 kat daha kalın pastayla geçmem gerekti anladığım kadarıyla ama boyaya zarar veririm korkusuyla cesaret edemedim. Uygulamadan sonra kaporta pamuk gibi oldu ve gerçek rengi biraz olsun ortaya çıktı. Arabanın rengi resmen sarıymış
ilerleyen zamanlarda forumdan daha çok şey öğrenerek daha güzel uygulamalar çıkaracağım inşallah





