En begendigimiz sık sil hızlı cila ve koruma (quick detailer) ürünlerimiz..

apollo66

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Oca 2018
Mesajlar
41
Beğeniler
16
Yaş
41
İl
tokat
bende bsd fiyat performans olarak memnunum. parlaklık berraklı ve su iticilik çok iyi gerçekten
 

Dragstar

Konu Sahibi ✔
Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
c2v3 kullandım gtechniq su itiş anlatıldığı gibi değildi;hızlı cila olarak finale kullanıyorum uygulaması kolay güzel ürün
C2v3 gibi genel anlamda gtechniq fazla şişirilmiş bir marka.


Sent via my iphone x using Tapatalk from DENİZLİ
 

Khan

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
27 Eyl 2019
Mesajlar
60
Beğeniler
174
Yaş
42
Elimdeki malzemelere göre en iyi parlaklık ve su iticiliği ve az toz tutma özelliğine göre favorim;

1- Koch Chemie PW (ıslak olarak uygulayıp basınçlı makine su tutuyorum) silerken de Auto Finesse Finale ile siliyorum. Çok kolay siliniyor ve parlıyor.
2- Elimdeki eski ürünlerle; Meguiars QD ve Sonax hızlı cila (sarı) olanını ıslak araca karışık sıkıp siliyorum. Kolay siliniyor güzel parlaklık veriyor.
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
Elimdeki malzemelere göre en iyi parlaklık ve su iticiliği ve az toz tutma özelliğine göre favorim;

1- Koch Chemie PW (ıslak olarak uygulayıp basınçlı makine su tutuyorum) silerken de Auto Finesse Finale ile siliyorum. Çok kolay siliniyor ve parlıyor.
2- Elimdeki eski ürünlerle; Meguiars QD ve Sonax hızlı cila (sarı) olanını ıslak araca karışık sıkıp siliyorum. Kolay siliniyor güzel parlaklık veriyor.
PW’yi uyguladıktan sonra basınçlı ile değil normal su ile durulamanız daha iyi sonuç verir.

Finale’ın temizlik özelliği olduğundan alttaki korumaya zarar verecektir
 

Khan

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
27 Eyl 2019
Mesajlar
60
Beğeniler
174
Yaş
42
PW’yi uyguladıktan sonra basınçlı ile değil normal su ile durulamanız daha iyi sonuç verir.

Finale’ın temizlik özelliği olduğundan alttaki korumaya zarar verecektir
Teşekkürler tavsiyeleriniz için
Pw'nin kendi orjinal sayfasında lekeleri önlemek için basınçlı makine ile temizleyin yazıyordu o yüzden öyle kullanıyordum.
Finalenin de boya üzeri leke temizlediğini ama aynı zamanda wax içerikli olduğu için kullanıyordum, silmeyi çok kolaylaştırdığı ve güzel bir
parlaklık bıraktığı için tercih ediyorum. Altta seramik var peki seramiğe zarar verecek düzeyde mi her yıkamada kullanımıç
 

Ekli dosyalar

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
PW’yi uyguladıktan sonra basınçlı ile değil normal su ile durulamanız daha iyi sonuç verir.

Finale’ın temizlik özelliği olduğundan alttaki korumaya zarar verecektir
Ben de Finale almayı düşünüyordum. PW / Gyeon WetCoat' tan sonra kullanımına gerek yok mudur? zarar veriyor mu waxa?
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
Teşekkürler tavsiyeleriniz için
Pw'nin kendi orjinal sayfasında lekeleri önlemek için basınçlı makine ile temizleyin yazıyordu o yüzden öyle kullanıyordum.
Finalenin de boya üzeri leke temizlediğini ama aynı zamanda wax içerikli olduğu için kullanıyordum, silmeyi çok kolaylaştırdığı ve güzel bir
parlaklık bıraktığı için tercih ediyorum. Altta seramik var peki seramiğe zarar verecek düzeyde mi her yıkamada kullanımıç
Seramiğe zarar vermez ama uyguladığınız seramiğin etkilerini görmenizi engeller.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
o halde bizler için finale gereksiz bir ürün..
Bu sizin beklentinize göre değişir. Kimisi vardır aracıyla uğraşamaz, seramik koruma yaptırır ve 2-3 ayda bir tamamlayıcı ürünler ile seramiğini destekler.
Kimisi vardır seramik yapar/yaptırır aracıyla uğraşmadan duramaz, üzerine hızlı cila atar wax atar.
Bazıları da seramikten hoşlanmaz sürekli wax veya hybrid boya korumalar kullanır.

Size kalmış bir durum bu açıkçası.
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
Bu sizin beklentinize göre değişir. Kimisi vardır aracıyla uğraşamaz, seramik koruma yaptırır ve 2-3 ayda bir tamamlayıcı ürünler ile seramiğini destekler.
Kimisi vardır seramik yapar/yaptırır aracıyla uğraşmadan duramaz, üzerine hızlı cila atar wax atar.
Bazıları da seramikten hoşlanmaz sürekli wax veya hybrid boya korumalar kullanır.

Size kalmış bir durum bu açıkçası.
Bende seramik yaptırmadım,
2 3 ayda bir wax kullanıyorum :)
 

kizmazfatih

Usta Detaycı
Üye
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
361
Beğeniler
1,179
İl
izmir
kenotek shoowshine kullandım çok bi his bırakıyor parlaklık showroom hakkını veriyor ve kokusunu çok güzel fakat litresinin 100 tl gibi olması ve toz cekmesı yüzünden bitince kullanmayı bıraktım.
 

multispace

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Üye
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
776
Beğeniler
1,038
Yaş
37
İl
samsun
Benim favorim soft 99 luxury olmuştu

Chemical guys p40 da tatminkar bir ürün

Zymol qd pahalı ve temini zor sonucu tabi tatminkar

Dr beasleys beklentimi karşılamadı. Zamanında ucuz düşmüştü (20 tl ) o yüzden aldım. Bitsin diye kapı aralarını silerken kullanıyorum.

Koch Chemie quich shine güzeldi. Toz çekmesi rahatsız edebilir.

Eski zamanlarda meg Quick
Wax kullanırdım. Toz harici güzeldi.

Üç aşağı beş yukarı genel anlamda hepsi birbirine benziyor ancak pratik olsun dersek Koch pw iyidir. Hizlı cilalara çok para bağlamayın benim önerm
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
754
Beğeniler
1,404
Yaş
45
İl
Istanbul
Benim favorim soft 99 luxury olmuştu

Chemical guys p40 da tatminkar bir ürün

Zymol qd pahalı ve temini zor sonucu tabi tatminkar

Dr beasleys beklentimi karşılamadı. Zamanında ucuz düşmüştü (20 tl ) o yüzden aldım. Bitsin diye kapı aralarını silerken kullanıyorum.

Koch Chemie quich shine güzeldi. Toz çekmesi rahatsız edebilir.

Eski zamanlarda meg Quick
Wax kullanırdım. Toz harici güzeldi.

Üç aşağı beş yukarı genel anlamda hepsi birbirine benziyor ancak pratik olsun dersek Koch pw iyidir. Hizlı cilalara çok para bağlamayın benim önerm
Aynen hizlı cilalara çok para bağlamanın pek bir anlamı yok kesinlikle katılıyorum., ben kuş pisliğine müdahele için bagajda bulunduruyorum.. arabanın garajdan çıktığı yok., bi misafirliğe gidiyorsun namusuz kuşlar hep beni buluyor..:rolleyes:

Toz çekmeme konusunda benim en beğendiğim zymöl qd oldu., zymöl ü bulması kolay fiyatta soft99 luxury gibi uygun olsaydı., favoriniz de bir değişme olur muydu.? :)
field glaze waxın yerini tutmasa da güzel ürün, yoğun kıvamlı içeriğinden dolayı silmesi biraz zahmetli..
 
Son düzenleme: