Bu gün F30 ile baya cebelleştik. Önce B33 sonra R10 akabinde Chemical Guys glossworks glaze uyguladık.
B33 fena bişey
R10
Kurulama klin korea duo large ile yapılarak akabinde glossworks uygulaması yaptık. O kısımlar maalesef yok
Finaller
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
B33 fena bişey
R10
Kurulama klin korea duo large ile yapılarak akabinde glossworks uygulaması yaptık. O kısımlar maalesef yok
Finaller
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Son düzenleme:




