Fiat Egea Polisaj

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#23
Çok güzel uygulamalar maşallah,
Jant lastik detayındaki fotoları pek sevdim
Hdcut+ benmde yeni aldığım ilk uygulamada ve daha sonrasında severek kullandığım bir pasta keçe ile henüz kullanmadım pedlerde de çok iyi çalışıyor, sonuç carnabuasızda olsa pek tatminkar, devamı için sabırsızlanıyorum :D
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#26
Çok güzel uygulamalar maşallah,
Jant lastik detayındaki fotoları pek sevdim
Hdcut+ benmde yeni aldığım ilk uygulamada ve daha sonrasında severek kullandığım bir pasta keçe ile henüz kullanmadım pedlerde de çok iyi çalışıyor, sonuç carnabuasızda olsa pek tatminkar, devamı için sabırsızlanıyorum :D
Keçede perişan etti çok doldu berbat etti ortalığı güzel çalışıyor sevdim ama keçeyi dolduruyor devamı gelecek kobay var birkaç araç teşekkür ederim :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#27
Herşey iyi güzel de zimmetli kıyafetler özel işlerde kullanılmış @can26 göreve lütfen :kop:.
Yav adam geçen sene vermiş ben güzel kullanmışım yenisi gelincede bunları polisaja saklamışım kanuna aykırı durum yoktur diye tahmin ediyorum hurda bunlar hurda :sarki:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#32
@can26 kahven nasıl olsun paşam :dangeer:
@Paian tehdit etmeye ne gerek var hallederdik yani iki avukat beni tek buldunuz napsın bu garip :yazik:
 

El_Diablo

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Tem 2018
Mesajlar
476
Beğeniler
952
Yaş
45
İl
Frankfurt
#35
Vallahi bravo atocan kardes. Olmus olmus ......birdahakine biraz daha fazla resim rica ediyorum .:tesekkurr:
Bel agrisi bu işin dikeni, yapcak birsey yok. Ama degmis sarfettigin güce :foto:.
Aracin rengininde MAŞALLAHİ var.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#36
Vallahi bravo atocan kardes. Olmus olmus ......birdahakine biraz daha fazla resim rica ediyorum .:tesekkurr:
Bel agrisi bu işin dikeni, yapcak birsey yok. Ama degmis sarfettigin güce :foto:.
Aracin rengininde MAŞALLAHİ var.
Abi çok acele olması lazımdı resimler kuzenin arada çektikleri benim aklıma bile gelmedi şuan zaten kötü durumdayım heryerim ağrıyor bu arada işler o kadar yoğun ki eve gitmeyi dört gözle bekliyorum beğenmene sevindim teşekkürler :)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#38
Bende bir tulum var boşta göndereyim sana, ben giremiyorum artı içine:)
Abi o avukat beylerden kaçış için yazılmış bişey adamlar belediyenin kıyafeti diye tutukluyacaklar bizi zaptiye gibi çöktüler tepeme baksana yalnız buldular beni :)
Teşekkür ederim abi düşüncen için :arkadass: