Elinize saglik konu gozden kacmis gorunce hemen keyifle okudum. Cok basarili bir uygulama olmus. Test paneli icin dikey panel kullanmaniz dikkatimi cekti. Ben usengeclikten olsa gerek ilk yatay panelle basliyorum sonra dikeylere gelince belde sikinti yasaya yasaya devam
Wax olsa iyiymis ama artik zaman sikintilari falan yapacak birsey yok. Resimler icinde ayrica tesekkurler.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wax olsa iyiymis ama artik zaman sikintilari falan yapacak birsey yok. Resimler icinde ayrica tesekkurler. Sent from my iPhone using Tapatalk





. Bu ara da göbek eridi herhalde 


