Arkadaşlar merhaba popüler ürünlerden Floweylerle kendi çapımda ufak bir test yaptım. Benzinlik tayfasının kurtarıcı ürünleri oldular. Öncelikle 2 tane secho aynı miktarda sulandırma ile b33 ve ev13 koydum . Yaklaşık 80 ml ürün kullandım ikisi içinde. Aracın sağ tarafını b33 ile sol tarafını ev13 uyguladim duruladim. Peçete testinde b33 tamamen temiz çıktı ev13 hafif kirli çıktı ama araç çok ciddi kirliydi yaklaşık 1000 km oldu yikamadim . Trakya da havalar malum . Yani b33 un temizlik gücü zaten forumda ispatlandi ama bana kalırsa ev13 te yeterli özellikle yaz aylarında kesinlikle iş görecektir. Onun dışında çok büyük prewash tecrübem yok daha önce citrus ve ceviz V2 kullandım . Onlara göre bu ürünler çok daha ekonomik geliyor. Zeminde pek bı koruma kalmadığı için onu test edemedim pek. Ama Çinli seramik uyguladığim başka bı araçta b33 aynı oranda su iticilikte sorun görmedim . Açıkçası bu kış kirini temizlemek için bazi şeylerden vazgecmekte gerekiyor bence. Ev13 u denemek için yollayan @floweyistanbul dan Ali bey e çok teşekkür ederim. Müşteri ilişkileri gerçekten çok güzel ürünler de bana göre başarılı bu fiyatlarla daha çok alışveriş yaparız gibi .Bonus olarakta aynaya bu folyo kaplamaları denedim . İlk başta hafif yağmurda görüntü bozdu gibi geldi ama temizlenince duzeldi. Tavsiye ederim linki birakicam.
MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi








