Karşılaştırma Flowey R10 ve Tuga Chemie Alu-Devil

Ttfor1

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
164
Beğeniler
364
Yaş
32
İl
Denizli
#21
Elinize sağlik güzel test. Flowey ürünlerı gerçekten tam fiyat performans eğrisini karşılıyor
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#22

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#23
Selamlar
Valet Pro Dragons, Flowey R10, Tuga chemie alu-devil special ph değerleri şu şekilde.



Sadece Tuga ve Floweyin çalışma videosu ve peçete testi
İkisi de çok başarılı ürünler lakin şu fotoğrafla diğer fotoğrafın arasındaki farka bakmanızı istiyorum






Peçete testinde de görüldüğü gibi iki fotoğrafta aynı sonucu elde ettik ve bombayı patlatıyorum biz burada Tugayı saf haliyle floweyi ise 1:1 sulandırılmış şekli ile kullandık. Ve evet az kirli jantta eşit sonuca ulaştılar(ikinci peçete fotoğrafını çekmeyi unuttuğumuz için videodan ss aldım)

Tugayı ilk defa kullanmama rağmen ikiside çok iyi iş çıkarıyor. Sadece saf halleriyle arasında bir tık fark var denebilir lakin burada golü sulandırılma faktörüyle R10 atıyor

Hemen videoya bakıp saf hallerinin çalışmasını görebilirsiniz.

R10 vs Alu-Dev

Tuga'nın kokusu çekilebilir derecede iyi, Dragonsunki efsane kötü, çok derinden o malum kokuyu alsak da en başarılısı Flowey
Tuga daha köpüklü ve kir sökmeye meyiili R10 ise köpüğü çok az ve kızarmaya meyilli

Bonus olarak Flowey R2 ve Tuga chemie Aluminium Devil ph testi

Bir turlu gelemedi test için kendimi hazırlamıştım bombayı sen patlattın neyse güzel olmuş 1:1 sulandırma olayında da bizim çok işimizi görür o zaman eline sağlık dostum durmuyordun :D maşallah allah kolaylık versin.
 

Detail 35

Profesyonel Detaycı
Test Uzmanı
Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
1,479
Beğeniler
6,094
İl
İzmir
#25
Elinize sağlık güzel test olmuş. XaronFR videolarında tugayı 1/4 e kadar sulandırıyor ben şuan haftalık yıkamalarımda 1/3 sulu olarak kullanıyorum çok memnunum
 

ffsahin

Usta Detaycı
Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
866
Beğeniler
1,822
Yaş
32
İl
Kayseri
#27
Sulandırmadan yaptığımız testte r10 tugaya göre daha çok kızarttı ama peçete testi ikisininde temizlik yaptığını gösteriyor ancak jantların çok kirli olmadığını unutmamak lazım. Sıcak ve rüzgarlı bir havada testi gerçekleştirdik , gözlemlediğimiz kadarıyla tuga daha önce kurudu . Yanlışsam Hurşit düzetlsin ama bu hava şartlarında 10 dakika üzeri beklediğimiz için kuruma konusunda eksi yazmak haksızlık olur tugaya.

Sulandırılmış r10 işini yapıyor ama bana çok çabuk yüzeyden akıyor gibi geldi .
Bu jantların 1 hafta kadar önce demir tozu temizliği yapılmıştı ve toplamda 100 km den daha az yol yaptı temizlikten sonra. O yüzden bu karşılaştırmayı daha kirli ve demir tozu temizliği görmemiş bir jantta tekrar yapıp ürünleri dahada zorlayıp karşılaştırmak gerek diye düşünüyorum.

Bu arada dragon niye kıymayım , feda olsun hepsi :D . Bir sonraki teste onuda dahil ederiz görürüz onunda boyunun ölçüsünü :D
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#30
@Mentalfeed elinize sağlık, kuga ve floweyin bu ürünleri merak ettiğim bir ikiliydi çok güzel test olmuş. Flowey fiyat-performans anlamında zirveyi zorlarken bizim de cepleri zorlayacak anlaşılan :D
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#31
Bir turlu gelemedi test için kendimi hazırlamıştım bombayı sen patlattın neyse güzel olmuş 1:1 sulandırma olayında da bizim çok işimizi görür o zaman eline sağlık dostum durmuyordun :D maşallah allah kolaylık versin.
:tesekkurr:hacım inan durduğumuzdan yapıyoruz:D
Ellerine sağlık Hurşit
Bana da sulandırılmış r10 tugaya göre daha iyi gibi geldi
Devamını takipteyim
@Sercan20
w25 testini sabırsızlıkla bekliyorum
:tesekkurr:beğenmene sevinirim İbrahim abi
Elinize sağlık güzel test olmuş. XaronFR videolarında tugayı 1/4 e kadar sulandırıyor ben şuan haftalık yıkamalarımda 1/3 sulu olarak kullanıyorum çok memnunum
:tesekkurr:bak o zmn buralar karışır hemen kirli jant bulamlıyım. Çok iyi bir değer 1:4 demirtozu için
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#32
Çok güzel inceleme olmuş, ben r10 performansını beğendim. Ellerine sağlık.
:tesekkurr:abi tavsiyenle benim iyi ki aldığım bir ürün olur kendisi
İmceleme için teşekkürler hurşit


DENİZLİ
:tesekkurr:pîrim size yetişmeye çalışıyoruz
Ellerinize sağlık yine güzel bir karşılaştırma konusu. Elinize emeğinize sağlık.
:tesekkurr:
@Mentalfeed elinize sağlık, kuga ve floweyin bu ürünleri merak ettiğim bir ikiliydi çok güzel test olmuş. Flowey fiyat-performans anlamında zirveyi zorlarken bizim de cepleri zorlayacak anlaşılan :D
:tesekkurr:cepleri zorlanmayan yoktur herhalde daha ödemem gereken 1200₺ var sırf detay taksidi. Ki bence yine iyiyim ben:D
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#33
Sulandırmadan yaptığımız testte r10 tugaya göre daha çok kızarttı ama peçete testi ikisininde temizlik yaptığını gösteriyor ancak jantların çok kirli olmadığını unutmamak lazım. Sıcak ve rüzgarlı bir havada testi gerçekleştirdik , gözlemlediğimiz kadarıyla tuga daha önce kurudu . Yanlışsam Hurşit düzetlsin ama bu hava şartlarında 10 dakika üzeri beklediğimiz için kuruma konusunda eksi yazmak haksızlık olur tugaya.

Sulandırılmış r10 işini yapıyor ama bana çok çabuk yüzeyden akıyor gibi geldi .
Bu jantların 1 hafta kadar önce demir tozu temizliği yapılmıştı ve toplamda 100 km den daha az yol yaptı temizlikten sonra. O yüzden bu karşılaştırmayı daha kirli ve demir tozu temizliği görmemiş bir jantta tekrar yapıp ürünleri dahada zorlayıp karşılaştırmak gerek diye düşünüyorum.

Bu arada dragon niye kıymayım , feda olsun hepsi :D . Bir sonraki teste onuda dahil ederiz görürüz onunda boyunun ölçüsünü :D
Evet bu mesajı bekliyordum. Dediğin gibi 13 dk bekledik. Kurumayı bence bu şartlarda kıstas alamayız. İkiside çok iyi çalışan ürünler ki verdiğimiz parayada biraz kalburüstü malzeme olsunlar bir zahmet. Sulandırma işine çok renk gelecek anlaşılan bir ara yine mi buluşsak ne yapsak bilemedim.:D
Valla dragonsun bir kutusunu gördüm birden kayboldu sonra göremedim:p
Şaka bir tarafa hiç aklımıza bile gelmedi desem yeri olsaydı imkanımızda 2-3 markayı daha ekleyip kaportadaki durumlarına baksaydık. Belki jantları söküp yapardık:atess:
İşin gücünü rast getirsin rabbim gönlü güzel insan:cicek:şaka benimki
 

CemPektaş

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
687
Yaş
34
İl
Tekirdağ
#34
Elinize sağlık, güzel test olmuş. Geçen gün konusunu açtığım Golf 7 polisajından önce Tuga'yı saf halde kaportada kullanmış ve jel kıvamında olduğundan, sıktığım yerde kaldığını belirtmiştim. Ben bundan sonra Tuga'yı sulandırmadan kullanmam, çok yoğun bir yapısı var özellikle kaporta için.
@Detail 35 'in de belirttiği gibi rutin temizlikte 1 e 4 oranına kadar sulandırılabiliyorsa (bölünmüş 500ml yaklaşık 50TL'ye aldığımı varsayarak- daha büyük ambalajda daha da uyguna gelecektir) 2 litre ürün 50 TL bence gayet makul bir fiyat.
.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#35
Eline sağlık, kesene bereket gardaşım, hatta çoğul halleri :) her ikisi de radarımda olan ürünlerdi güzel oldu bu işte :)
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#36
Elinize sağlık, güzel test olmuş. Geçen gün konusunu açtığım Golf 7 polisajından önce Tuga'yı saf halde kaportada kullanmış ve jel kıvamında olduğundan, sıktığım yerde kaldığını belirtmiştim. Ben bundan sonra Tuga'yı sulandırmadan kullanmam, çok yoğun bir yapısı var özellikle kaporta için.
@Detail 35 'in de belirttiği gibi rutin temizlikte 1 e 4 oranına kadar sulandırılabiliyorsa (bölünmüş 500ml yaklaşık 50TL'ye aldığımı varsayarak- daha büyük ambalajda daha da uyguna gelecektir) 2 litre ürün 50 TL bence gayet makul bir fiyat.
.
:tesekkurr:kesinlikle fiyatını fazlasıyla çıkarır o halde
Eline sağlık, kesene bereket gardaşım, hatta çoğul halleri :) her ikisi de radarımda olan ürünlerdi güzel oldu bu işte :)
:tesekkurr:ikiside çok iyi ürünler:atess:
 

ormancı

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
926
Beğeniler
2,038
Yaş
42
İl
İstanbul
#39
İnceleme için sağol hocam ürünlerin ikisi de güzel iş yapmış.f/p oranı ve koku kriteri son kullanıcıda belirleyici faktör olur bundan sonrasında. Bu arada flo r2 de acayip asitli bir ürün anladığım kadarıyla. Güzel pas söker :)
 

Mentalfeed

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#40
İnceleme için sağol hocam ürünlerin ikisi de güzel iş yapmış.f/p oranı ve koku kriteri son kullanıcıda belirleyici faktör olur bundan sonrasında. Bu arada flo r2 de acayip asitli bir ürün anladığım kadarıyla. Güzel pas söker :)
:tesekkurr:valla r2 yi aldım ama kullanacak araba bulmam lazım:D