Golf 4 Gece Mavisi (Tutkunu Olduğum Renk)

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#1
Konuya başlamadan önce iflahımı kuruttuğunu söyleyerek işe başlayayım

Araç 2000 model Golf 4 gece mavisi renk Vag grubu araçlarda en sevdiğim hatta aşık olduğum bi renk ama maalesef içine etmişler kullanıcıları

Kirli hallerimiz ile başlayalım cuma günü teslim aldım yarın teslim edeceğim



Jantlara VP Dragon’s ile giriştim 2 turda anca temizledi davlumbazlara ceviz ve b33 karışımı kullandım



@Murat abi keşke T52 yi bunda test etseymişiz

Ceviz ve Vp Citrus karışımı sıkarak yıkama faslına geçtim



Peşine hiç kurutmadan b33 atıp kurumadan detayları hallettim fitiller simsiyah aktı kuytu kenar cam fitillerinden bildiğiniz mırık çıktı deli oldum hiç mi yıkamadınız arkadaş



Kova işinide halledip durulandık



Kil yan panellerde iyiydi ama tavanda öldürdü beni dayı arabayı nerede yatırdıysa kil kaymadı resmen zımpara gibi olmuş yüzey yarım kalıp kil gitti bir saatten fazla uğraştırdı ilk sürmemdeki olan durum bu



Kil işim bitince maskelemeye geçtim bant arayışında olan arkadaşlara dayson bantları öneririm kesinlikte uzun süredir kullanıyorum extra olan serisi hoşums gitti



Aracın durumu bu şekildeydi



Spot testlere kaputtan başladım koch h8 kullandım



Yüzey ne kadar düzgün gözüksede tam anlamıyla toparlanmıyordu 3 vuruş yüksek performans abanmama rağmen olmadı bi türlü hemen sayın master @onurçiko abime başvurdum bir iki tüyo aldıktan sonra Dr Beasley’s Connecting Polish ürünü ile alınan tavsiye uygulandı üstüne tekrar ili vuruş h8 geçince adam olmaya başlamıştı yüzey pes etmek üzereydim @onurçiko abim yetişti imdadıma sağolsun



İlk vuruşlar 50/50 fotolar bu şekilde sonra sonrasında ikinci h8 üzerine DA ile 2500 geçtim



Pastadan sonra tekrar b33 ve Vp Ansf karşımı ile geçtim köşe bucak tozları temizledim



Geçelim finallere otantik ile taçlandırdım
Hava karardı fazla final alamadım maalesef telefon ışığıyla sonlandı artık işlerim



Karanlıkta flash ile iki poz alabildim anca oda bulanık olmuş



Hayırlı Akşamlar olsun cümleten dostlar
Avuç içim patladı ayaklarım şişti belim koptu bu araba beni detaydan soğuttu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

İdris

Usta Detaycı
Üye
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,052
Beğeniler
1,471
İl
Bursa
#2
@Atocan, eline saglik kardesim d,a mak nasil memnun kaldinmi master on numaraya her derde deva sagolsun ben bayramdan sonra geleyimde izindeyim benim arabayida yapalim pasayida polish alistirdinmi tamam sirtin yere gelmez ;)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#3
@Atocan, eline saglik kardesim d,a mak nasil memnun kaldinmi master on numaraya her derde deva sagolsun ben bayramdan sonra geleyimde izindeyim benim arabayida yapalim pasayida polish alistirdinmi tamam sirtin yere gelmez ;)
Eyvallah hacı
DA valla olmazsa olmaz derim gerçekten çok fark ediyor kullanımı çok keyifli rahat akıyor resmen boyada parlaklık aşırı fark ediyor
Master abim sağolsun idol oldu benim için
Paşa peşimi bırakmıyor şişelere su doldurup heryere sıkıyor oynuyor durmadan
Ankara ya yada Bursa ya farketmez hallederiz inş :)
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
#4
Randevu ile gelinecek yanına artık anlaşıldı :alkis:.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#5
Hocam eline sağlık renk kendine gelmiş ve yansımalar, parlaklık muazzam olmuş.
İnsanlar nasıl bu kadar bakımsız bırakabiliyor araçlarını anlamıyorum ki elinde efsane bir aracın efsane bir kasası mevcutken..
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#7
Hocam eline sağlık renk kendine gelmiş ve yansımalar, parlaklık muazzam olmuş.
İnsanlar nasıl bu kadar bakımsız bırakabiliyor araçlarını anlamıyorum ki elinde efsane bir aracın efsane bir kasası mevcutken..
Teşekkür ederim valla araç uzun süre yaşlı bi dayıdaymış oda pis pis yatırmış kirler artık araca işlemiş maalesef renk mükemmel aşığım bu renge zaten sene itibariyle çıkan vag grupları harikaydı ama bilinçsiz kişilerce mahvoldu güzelim araçlar
 

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#8
@Atocan ellerine sağlık. Dün demiştim sana fotoğraf da beni destekler gibi. Aracın tavanında artık vernik kalmamış gibi. Yakında bunda güneş yanığı da başlar.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#9
@Atocan ellerine sağlık. Dün demiştim sana fotoğraf da beni destekler gibi. Aracın tavanında artık vernik kalmamış gibi. Yakında bunda güneş yanığı da başlar.
Valla abi çok güzel bakmaları lazım yoksa araç kısa vadede mefta olacak :)
Tavana korkumdan çok dolunamadım baya yıpranmıştı
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#10
Ellerine sağlık dostum, sende artık çıtayı zorlamaya başladın. Yansımalar şahane gözüküyor.
Maşallah diyorum nazar etmeyelim:nazar::alkis:
 

Brindabella

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
1,257
Beğeniler
3,057
#11
Atilla hocam sen bayağı büyüttün işleri. Parlaklığa bayıldım. Senin ufaklık kenardan izliyor. Maşallah çekirdekten detaycı yetişiyor. Konuyu serinleyerek okuyorum :komik:;

1564954995553-1755476449.jpg
 

Berkay

Master Detailing
Moderator
Katılım
21 Oca 2019
Mesajlar
3,272
Beğeniler
10,522
İl
İstanbul
#12
Ellerinize sağlık, buradan bile baya yıprandığı anlaşılıyor. Ben olsam herhalde bırakırdım polisajı falan yapmıyorum kardeşim al götür arabanı derdim :D
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#13
@Atocan, bey elkerinize saglık. Güzel bir detay polisaj günü olmuş. Araç yapılabilecek en iyi kondisyona sayenizde gelmiş. Bundan sonrası sahibinde. Güzel günlerde kullansın. İyi detaylar
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#15
Konuya başlamadan önce iflahımı kuruttuğunu söyleyerek işe başlayayım

Araç 2000 model Golf 4 gece mavisi renk Vag grubu araçlarda en sevdiğim hatta aşık olduğum bi renk ama maalesef içine etmişler kullanıcıları

Kirli hallerimiz ile başlayalım cuma günü teslim aldım yarın teslim edeceğim



Jantlara VP Dragon’s ile giriştim 2 turda anca temizledi davlumbazlara ceviz ve b33 karışımı kullandım



@Murat abi keşke T52 yi bunda test etseymişiz

Ceviz ve Vp Citrus karışımı sıkarak yıkama faslına geçtim



Peşine hiç kurutmadan b33 atıp kurumadan detayları hallettim fitiller simsiyah aktı kuytu kenar cam fitillerinden bildiğiniz mırık çıktı deli oldum hiç mi yıkamadınız arkadaş



Kova işinide halledip durulandık



Kil yan panellerde iyiydi ama tavanda öldürdü beni dayı arabayı nerede yatırdıysa kil kaymadı resmen zımpara gibi olmuş yüzey yarım kalıp kil gitti bir saatten fazla uğraştırdı ilk sürmemdeki olan durum bu



Kil işim bitince maskelemeye geçtim bant arayışında olan arkadaşlara dayson bantları öneririm kesinlikte uzun süredir kullanıyorum extra olan serisi hoşums gitti



Aracın durumu bu şekildeydi



Spot testlere kaputtan başladım koch h8 kullandım



Yüzey ne kadar düzgün gözüksede tam anlamıyla toparlanmıyordu 3 vuruş yüksek performans abanmama rağmen olmadı bi türlü hemen sayın master @onurçiko abime başvurdum bir iki tüyo aldıktan sonra Dr Beasley’s Connecting Polish ürünü ile alınan tavsiye uygulandı üstüne tekrar ili vuruş h8 geçince adam olmaya başlamıştı yüzey pes etmek üzereydim @onurçiko abim yetişti imdadıma sağolsun



İlk vuruşlar 50/50 fotolar bu şekilde sonra sonrasında ikinci h8 üzerine DA ile 2500 geçtim



Pastadan sonra tekrar b33 ve Vp Ansf karşımı ile geçtim köşe bucak tozları temizledim



Geçelim finallere otantik ile taçlandırdım
Hava karardı fazla final alamadım maalesef telefon ışığıyla sonlandı artık işlerim



Karanlıkta flash ile iki poz alabildim anca oda bulanık olmuş



Hayırlı Akşamlar olsun cümleten dostlar
Avuç içim patladı ayaklarım şişti belim koptu bu araba beni detaydan soğuttu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Elinize sağlık, yansımalar da olmasa ufaklığı göremeyecektik bu sefer üzülecektim :) Maşallah
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#17

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
#18
Ellerinize sağlık, buradan bile baya yıprandığı anlaşılıyor. Ben olsam herhalde bırakırdım polisajı falan yapmıyorum kardeşim al götür arabanı derdim :D
Teşekkür ederim valla iş oraya gidiyordu artık onur abi sağolsun bi yöntem söyledi onunla kurtardık yoksa iade ederdim galiba yaptığım en zor arabaydı :)