-Güncelleme- Honda Civic Fb7 Polisaj işlemleri

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#42

okancevik23

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
29 Nis 2020
Mesajlar
40
Beğeniler
25
Yaş
32
İl
ELAZIĞ
#43
Kimi detaycılar fusso için sıkıcı deseler de ben ürünü çok beğeniyorum.Uygulanacak yüzey ne kadar iyi temizlenirse ürün de işini o kadar çok iyi yapıyor. Aracınızı Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#44
Kimi detaycılar fusso için sıkıcı deseler de ben ürünü çok beğeniyorum.Uygulanacak yüzey ne kadar iyi temizlenirse ürün de işini o kadar çok iyi yapıyor. Aracınızı Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Evet yüzey hazırlığı ne kadar iyiyse her ürünün başarısı performansı o kadar verimli.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#45
Son bi güncelleme yapmak istedim 3 ay 10 gün oldu 8. yıkama yapıldı. Boncuklama ve yansıma. Ürün beklentimin çok üzerinde çıktı hele ki dayanım olarak çok başarılı. Yansıma ve parlaklığı yüzeyin iyi hazırlanmış olmasına bağlıyorum. Yapılan polisaj kullanılan pasta vs çok etkili yaşadıkça anlıyorum olayı.
Beyazlar’da parlar :)



Boncuklama

Boncuklanma harika , fukupika wipe gloss için 1 ay ömür vermişler. Ben, geçenlerde flowey B33 ile toplamda 6 defa özellikle de daha net anlayabilmem için kaputa deneme yaptım. Üstüne de pH değeri 8 olan cilasız şampuan ile 2 defa yüzeyi temizledim. Su tuttum, ilk günkü gibi olmasa da halen boncuklanma vardı. Ölmüyor meret, dolayısıyla da fusso'nun da böyle reaksiyon vermesine hiç şaşırmamak lazım. :)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#46
Son güncelleme demiştim ama merak edenler için tekrar yenilemek istedim. Yaklaşık 4 ay oluyor Fusso F7 canavar gibi maşallahı var %80-85 yüzeyde duruyordu :) Bu kadar sağlam durmasının en önemli sebebi yüzey ne kadar iyi hazırlanırsa verim o kadar maksimum düzeye çıkıyor. Artık dayanamadım illa bişeyler sürmek istedim üzerine Sonax Ceramic Spray fısladım 3-4 fıs kaputa. Sürmesi keyifli birde su testi yaptım valla ben bu ürünede bayıldım diyebilirim. Videosunu ekledim keyifli izlemeler.

Streamable Video

Araba nerede, su nerede, su nerede, araba nerede :D :D
Beze gerek kalmamış, maşallah :) Bu arada, BSD'ye göre yüzeyin kayganlığı nasıl? BSD malum yüzeyi sanki yapış yapış yapıyor ya.
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#47
Boncuklanma harika , fukupika wipe gloss için 1 ay ömür vermişler. Ben, geçenlerde flowey B33 ile toplamda 6 defa özellikle de daha net anlayabilmem için kaputa deneme yaptım. Üstüne de pH değeri 8 olan cilasız şampuan ile 2 defa yüzeyi temizledim. Su tuttum, ilk günkü gibi olmasa da halen boncuklanma vardı. Ölmüyor meret, dolayısıyla da fusso'nun da böyle reaksiyon vermesine hiç şaşırmamak lazım. :)
Soft 99 bir çok ürünü başarılı :)
Araba nerede, su nerede, su nerede, araba nerede :D:D
Beze gerek kalmamış, maşallah :) Bu arada, BSD'ye göre yüzeyin kayganlığı nasıl? BSD malum yüzeyi sanki yapış yapış yapıyor ya.
Su arabadan kaçıyor, araba sudan :D Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım :) Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#48
Soft 99 bir çok ürünü başarılı :)

Su arabadan kaçıyor, araba sudan :D Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım :) Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
Haydaaa bu üründe de mi yüzeyde kayganlık yok :( :(
 

informatiker

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
30 Kas 2020
Mesajlar
194
Beğeniler
326
İl
Ankara
#49
Soft 99 bir çok ürünü başarılı :)

Su arabadan kaçıyor, araba sudan :D Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım :) Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
Bu ürüne zaten Bsd nin biraz daha geliştirilmiş versiyonu olarak görülüyor. Satış stratejisi olarak yeni ürünmüş gibi piyasaya sürdüler ambalajını daha alımlı ve güzel hale getirerek.
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#50
Emeğine Sağlık su iticilik çok iyi görünüyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Deniz akseki

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
19 Mar 2022
Mesajlar
52
Beğeniler
94
Yaş
35
İl
İzmir
#51
Hocam elinize sağlık gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş . Uygulamaları parça parça günlere yayarak yaptığınızı belirtmişsiniz bunun için kapalı garaja ihtiyaç var mı uygulama aralarında arabanın hep kapalı alanda mı olması gerekiyor?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

orhann490

Konu Sahibi ✔
Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
337
Beğeniler
1,164
İl
AYDIN
#52
Hocam elinize sağlık gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş . Uygulamaları parça parça günlere yayarak yaptığınızı belirtmişsiniz bunun için kapalı garaja ihtiyaç var mı uygulama aralarında arabanın hep kapalı alanda mı olması gerekiyor?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Kapalı garajda olması çok büyük bir avantaj ve kolaylık sağlar. Açık ortamda polisaj işlemi çok doğru gelmiyor bana yapılmaz demiyorum tabikide yapılır. Uygulama aralarında illa kapalı garajda kalmasına gerek yoktur.