Kimi detaycılar fusso için sıkıcı deseler de ben ürünü çok beğeniyorum.Uygulanacak yüzey ne kadar iyi temizlenirse ürün de işini o kadar çok iyi yapıyor. Aracınızı Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Kimi detaycılar fusso için sıkıcı deseler de ben ürünü çok beğeniyorum.Uygulanacak yüzey ne kadar iyi temizlenirse ürün de işini o kadar çok iyi yapıyor. Aracınızı Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Son bi güncelleme yapmak istedim 3 ay 10 gün oldu 8. yıkama yapıldı. Boncuklama ve yansıma. Ürün beklentimin çok üzerinde çıktı hele ki dayanım olarak çok başarılı. Yansıma ve parlaklığı yüzeyin iyi hazırlanmış olmasına bağlıyorum. Yapılan polisaj kullanılan pasta vs çok etkili yaşadıkça anlıyorum olayı.
Beyazlar’da parlar
Boncuklanma harika , fukupika wipe gloss için 1 ay ömür vermişler. Ben, geçenlerde flowey B33 ile toplamda 6 defa özellikle de daha net anlayabilmem için kaputa deneme yaptım. Üstüne de pH değeri 8 olan cilasız şampuan ile 2 defa yüzeyi temizledim. Su tuttum, ilk günkü gibi olmasa da halen boncuklanma vardı. Ölmüyor meret, dolayısıyla da fusso'nun da böyle reaksiyon vermesine hiç şaşırmamak lazım.
Son güncelleme demiştim ama merak edenler için tekrar yenilemek istedim. Yaklaşık 4 ay oluyor Fusso F7 canavar gibi maşallahı var %80-85 yüzeyde duruyordu Bu kadar sağlam durmasının en önemli sebebi yüzey ne kadar iyi hazırlanırsa verim o kadar maksimum düzeye çıkıyor. Artık dayanamadım illa bişeyler sürmek istedim üzerine Sonax Ceramic Spray fısladım 3-4 fıs kaputa. Sürmesi keyifli birde su testi yaptım valla ben bu ürünede bayıldım diyebilirim. Videosunu ekledim keyifli izlemeler.
Araba nerede, su nerede, su nerede, araba nerede
Beze gerek kalmamış, maşallah Bu arada, BSD'ye göre yüzeyin kayganlığı nasıl? BSD malum yüzeyi sanki yapış yapış yapıyor ya.
Boncuklanma harika , fukupika wipe gloss için 1 ay ömür vermişler. Ben, geçenlerde flowey B33 ile toplamda 6 defa özellikle de daha net anlayabilmem için kaputa deneme yaptım. Üstüne de pH değeri 8 olan cilasız şampuan ile 2 defa yüzeyi temizledim. Su tuttum, ilk günkü gibi olmasa da halen boncuklanma vardı. Ölmüyor meret, dolayısıyla da fusso'nun da böyle reaksiyon vermesine hiç şaşırmamak lazım.
Araba nerede, su nerede, su nerede, araba nerede
Beze gerek kalmamış, maşallah Bu arada, BSD'ye göre yüzeyin kayganlığı nasıl? BSD malum yüzeyi sanki yapış yapış yapıyor ya.
Su arabadan kaçıyor, araba sudan Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
Su arabadan kaçıyor, araba sudan Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
Su arabadan kaçıyor, araba sudan Hakan hocam BSD deneyimlemedim desem çok şey kaçırmamışımdır umarım Kayganlık bu üründe çok fazla göremedim. AF Glisten bundan daha kaygan hissiyatı vardı.
Bu ürüne zaten Bsd nin biraz daha geliştirilmiş versiyonu olarak görülüyor. Satış stratejisi olarak yeni ürünmüş gibi piyasaya sürdüler ambalajını daha alımlı ve güzel hale getirerek.
Hocam elinize sağlık gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş . Uygulamaları parça parça günlere yayarak yaptığınızı belirtmişsiniz bunun için kapalı garaja ihtiyaç var mı uygulama aralarında arabanın hep kapalı alanda mı olması gerekiyor?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam elinize sağlık gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş . Uygulamaları parça parça günlere yayarak yaptığınızı belirtmişsiniz bunun için kapalı garaja ihtiyaç var mı uygulama aralarında arabanın hep kapalı alanda mı olması gerekiyor?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Kapalı garajda olması çok büyük bir avantaj ve kolaylık sağlar. Açık ortamda polisaj işlemi çok doğru gelmiyor bana yapılmaz demiyorum tabikide yapılır. Uygulama aralarında illa kapalı garajda kalmasına gerek yoktur.