Emeğine sağlık abi.Canlı gözle test anında görmüş biri olarak; en güzel görüntü Sonaxta ,ardından ise K2 ve Spritz.Sonax ın Trde satışı artık yokmuş.Yoksa bu ürün tek geçer bu konuda.
Elinize sağlık, toz tutma testinde de bir absürtlük çıkmazsa seve seve spritzi kullanmaya devam edeceğim. Bu arada Top Star bende var hatta ben TS'den Spritz'e geçtim o kullanım kolaylığı beni bitiriyor. Her yıkamada TS arkasından bezle geçmek yerine tek bezle Spritz uygulamak çok iyi oluyor. TS'yi anca iç plastikler komple apcden geçerse o zaman kullanıyorum.
Emeğine sağlık abi.Canlı gözle test anında görmüş biri olarak; en güzel görüntü Sonaxta ,ardından ise K2 ve Spritz.Sonax ın Trde satışı artık yokmuş.Yoksa bu ürün tek geçer bu konuda.
K2 tam olarak AF Spirtz ile rakip ürün değil Hatta bildiğim kadarıyla hiç biri değil. Ürünler interior dressing klasmanındayken Spritz interior detailer klasmanında. K2 interior dressing konusunda yarı mat sevenler için güzel bir FP ürün ancak Spritz'in temizleyici özelliği de var.
Ben interior dressing için TS kullanıyorum ama tekrar almam gerekse 95 liraya K2 varken 280 liraya TS almam açıkçası çok pahalandı. Ama detaileri bırakıp dressinge geçecekseniz fiyat olarak memnun eder.
K2 tam olarak AF Spirtz ile rakip ürün değil Hatta bildiğim kadarıyla hiç biri değil. Ürünler interior dressing klasmanındayken Spritz interior detailer klasmanında. K2 interior dressing konusunda yarı mat sevenler için güzel bir FP ürün ancak Spritz'in temizleyici özelliği de var.
Ben interior dressing için TS kullanıyorum ama tekrar almam gerekse 95 liraya K2 varken 280 liraya TS almam açıkçası çok pahalandı. Ama detaileri bırakıp dressinge geçecekseniz fiyat olarak memnun eder.
Eyvallah abi düşünmen yeter. @Tonyukuk07 site için de maliyetler kurtarıyorsa ideasoft tavsiye edebilirim. Piyasayı bilmiyorum ucuzdur pahalıdır diyemem ama sorunsuzdur. Bir kaç sene önce bizde bir site açtık en azından sorun yaşanmıyor ve hızlıca aktif edebiliyorsunuz. Ama tek marka bir kaç çeşit ürünse site, pahalıya gelebilir.
K2 tam olarak AF Spirtz ile rakip ürün değil Hatta bildiğim kadarıyla hiç biri değil. Ürünler interior dressing klasmanındayken Spritz interior detailer klasmanında. K2 interior dressing konusunda yarı mat sevenler için güzel bir FP ürün ancak Spritz'in temizleyici özelliği de var.
Ben interior dressing için TS kullanıyorum ama tekrar almam gerekse 95 liraya K2 varken 280 liraya TS almam açıkçası çok pahalandı. Ama detaileri bırakıp dressinge geçecekseniz fiyat olarak memnun eder.
Emirhan hocam K2 Pro Satina Pro sitesinde belirtilmemiş ancak resmî YouTube hesabındaki tanıtım videosunda “toz ve parmak izi gibi hafif kir durumlarında düşük temizlik kabiliyeti gösterir” diyor. O videoda zaten tozlu yüzeylerde kullanılıyor. Sanırım sitede bu ayrıntıyı atladılar.
ancak eldeki bilgiler ışığında spritz tam olarak “Interior Detailer” olarak tanımlanıyor
Hocam malum sebeplerden dolayı koşturmaktan açılış rötarlı oluyor. Geç olsun güç olmasın diyelim.
Bu arada Satina Pro 3 farklı koku ve 1 de kokusuz olmak üzere 4 farklı seçeneği var. Kokusuz olanı kokuya duyarlı Migren hastaları ve aracındaki sevdiği kokuyla karışmasını istemeyenler için yapmışlar.
Eyvallah abi düşünmen yeter. @Tonyukuk07 site için de maliyetler kurtarıyorsa ideasoft tavsiye edebilirim. Piyasayı bilmiyorum ucuzdur pahalıdır diyemem ama sorunsuzdur. Bir kaç sene önce bizde bir site açtık en azından sorun yaşanmıyor ve hızlıca aktif edebiliyorsunuz. Ama tek marka bir kaç çeşit ürünse site, pahalıya gelebilir.
Dediğiniz gibi Ideasoft ve Softtr arasında kaldık hocam maliyetler ve özelliklerin daha fazla olması sebebiyle Softtr tercih ettik. Bu işlerden anlayan 4-5 kişiye danıştım iki paketi de incelediler Softtr çok daha uygun fiyatlı ve daha geniş özellikli dediler on
son durum güncellemesi yaptım ilk sayfada arkadaşlar bakabilirsiniz durum bence toz tutmada çok farklı değil ama bence k2 f/p olarak hala tavsiye edeceğim bir üründür.
son durum güncellemesi yaptım ilk sayfada arkadaşlar bakabilirsiniz durum bence toz tutmada çok farklı değil ama bence k2 f/p olarak hala tavsiye edeceğim bir üründür.
Başkan Eline Saglik Özellikle Senin Test yapmani istemistim.Parasini Ücretini verdin daha da Tarafsiz olsun diye Bende K2 den memnunum parasina gore bedava bu fiyatlara yerli ürünler aliniyor.