henüz 2 defa araba kuruladığım ve ardından makinede sıvı deterjan ile 40 derece de yıkadığım gyeon silk dryer'in halini fotoğraflar ile şimdi paylaşıyorum . marka kalite ile eşdeğer değilmiş onu anladım bende sadece çok popüler bir marka diye almıştım . zaten 1 arabayı zar zor kuruluyordu bunu da daha önce belirtmiştim. yorum sizlerin .
Son düzenleme:




