Gyeon silk dryer 2. kullanım sonucu

Eqrha

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Tem 2025
Mesajlar
28
Beğeniler
34
Yaş
34
İl
İzmir
#1
henüz 2 defa araba kuruladığım ve ardından makinede sıvı deterjan ile 40 derece de yıkadığım gyeon silk dryer'in halini fotoğraflar ile şimdi paylaşıyorum . marka kalite ile eşdeğer değilmiş onu anladım bende sadece çok popüler bir marka diye almıştım . zaten 1 arabayı zar zor kuruluyordu bunu da daha önce belirtmiştim. yorum sizlerin .
 
Son düzenleme:

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
463
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
#3
Ben söylemiştim demeyi sevmem size daha önce iplik koparması yaşadağımı söylemiştim. Özel mesajlada konuştuk purestar duplex tavsiye etmiştim.

Tavsiyem purestar duplex alıp bu bezi bir süre daha kullanıp ilerleyen dönemde jant bezi filan yapabilirsiniz.

facebook post image size
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#4
Markası ne olursa olsun, tek taraflı ve kenarlıklı/dikişli havlu asla almam.
 

Sadullah

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Kas 2024
Mesajlar
20
Beğeniler
17
Yaş
25
İl
Denizli
#5
henüz 2 defa araba kuruladığım ve ardından makinede sıvı deterjan ile 40 derece de yıkadığım gyeon silk dryer'in halini fotoğraflar ile şimdi paylaşıyorum . marka kalite ile eşdeğer değilmiş onu anladım bende sadece çok popüler bir marka diye almıştım . zaten 1 arabayı zar zor kuruluyordu bunu da daha önce belirtmiştim. yorum sizlerin .
Nasiol 60x90 kullanıyorum. Tereddüt ederek almıştım 350 TL ye 9 10 ay önce felan hala kullanıyorum memnunum.
 

Eqrha

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Tem 2025
Mesajlar
28
Beğeniler
34
Yaş
34
İl
İzmir
#6
Ben söylemiştim demeyi sevmem size daha önce iplik koparması yaşadağımı söylemiştim. Özel mesajlada konuştuk purestar duplex tavsiye etmiştim.

Tavsiyem purestar duplex alıp bu bezi bir süre daha kullanıp ilerleyen dönemde jant bezi filan yapabilirsiniz.

facebook post image size
Şentürk hocam purestar duplex'i silk dryer'dan önce almıştım zaten forum tavsiyesi üstüne . evet sizde uyarmıştınız beni sefa hocamda :)
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
463
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
#7
Şentürk hocam purestar duplex'i silk dryer'dan önce almıştım zaten forum tavsiyesi üstüne . evet sizde uyarmıştınız beni sefa hocamda :)
İlla tek taraflı bez isterseniz Car Pro Dhydrate beğendim ben gyeon ile silme performansı aşağı yukarı aynı belki bir tık iyi olabilir ama iplik koparma vs olmadı aldım alalı 10 kez yıkamışımdır.
 

Ony

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
220
Beğeniler
1,023
Yaş
33
İl
İstanbul
#8
İlla tek taraflı bez isterseniz Car Pro Dhydrate beğendim ben gyeon ile silme performansı aşağı yukarı aynı belki bir tık iyi olabilir ama iplik koparma vs olmadı aldım alalı 10 kez yıkamışımdır.
@Eqrha purestar dublex ile golfü kuruluyorum havlu ıslanmıyor bile böyle bi rahatlık yok kalitesi de olağan üstü:)
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#10
Ben söylemiştim demeyi sevmem size daha önce iplik koparması yaşadağımı söylemiştim. Özel mesajlada konuştuk purestar duplex tavsiye etmiştim.

Tavsiyem purestar duplex alıp bu bezi bir süre daha kullanıp ilerleyen dönemde jant bezi filan yapabilirsiniz.

facebook post image size
Purestar supreme nin farkı nedir abi? Rengi hoşuma gitti :D aksesuar hastasıyım ben de ..

@SuperClean
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#13
Hocam daha önce bu konu konuşulmuştu purestar dublex twist iplik yapısına sahip supreme peluş iplik yapısına sahip iki havlunun farkı bu
Bu aksesuar hastalığı dediğiniz durum bende de var hepsi olsun elimin altında gözüm görsün istiyorum:)
teşekkürler, kaçırmışım konuyu demekki. Bu hafta müsaitim diye forumdan çıkmadım ama uzun zamandır da aktif değildim.
Valla fırçalar vs hangi arabada ne var, evde ne var unuttum artık toparlamam lazım :D
 
Beğeniler: Ony

Ony

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Şub 2021
Mesajlar
220
Beğeniler
1,023
Yaş
33
İl
İstanbul
#14
teşekkürler, kaçırmışım konuyu demekki. Bu hafta müsaitim diye forumdan çıkmadım ama uzun zamandır da aktif değildim.
Valla fırçalar vs hangi arabada ne var, evde ne var unuttum artık toparlamam lazım :D
Hocam yazdığım iki havlunun farkını firma daha önce açıklamıştı yani o anlamda söyledim daha önce konuşulmuştu diye yanlış anlaşılmadı inşallah :)
 

Modi

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Nis 2020
Mesajlar
128
Beğeniler
90
Yaş
36
İl
Ankara
#15
(Hızlı soru cevap bölümüne yazacaktım yanlış olmuş kusura bakmayın silinebilir)
 
Son düzenleme:

Throvision

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
28 Nis 2025
Mesajlar
176
Beğeniler
402
İl
Ankara
#16
Markası ne olursa olsun, tek taraflı ve kenarlıklı/dikişli havlu asla almam.
Tek taraflı almama olayına ben de katılıyorum. Ancak elimde ADBL'nin Twisted Towel bezi var. Kenarları var ve baya kalın ama uzun süredir kullanmama rağmen takılma veya iplik kopması olmadı.
 
Beğeniler: Ony