Hafta Sonu Stres Atmalık Yıkama (Kapı içi Demir Tozu ve Kil Uygulaması)

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#1
Herkese iyi geceler, keyifli forumlar dilerim. Emre abiden aldığım yeni ürünler ile ve Murat abiden aldığım Zymöl'ü deneme şansını bu uygulamada yakaladım. :D
Tüm video ve fotoğrafları arkadaşım çekti, biraz amatörce oldu ama yavaş yavaş kalite artıyor. :)

Kirlerimiz pek gözükmemiş ancak rüzgarlı havada yağmur yağdığı için baya bir kirliydi. Fotoğraflar da lastik ve davlumbazı görüyorsunuz, Perl'e resmen bayıldım. :)




Son 2-3 yıkamam da araç en az 100-150 km yaptığı için 1:1 R10 sıkıyorum, gayet de güzel demir tozu çıkıyor ve korumaya zarar vermiyor.



Youtube videom da görüceksiniz ön yıkamanın fotoğrafları bozulmuş. :( 1:20 BH Auto Foam ile ön yıkama yaptım.
Durulamadan sonra 3 5 fotoğraflarını bulabildim. :)



Sonrasın da dış detaylara 1:15 BH Auto Foam ile giriştim, kapı aralarına ise Saf Ceviz sıktım. Dış detaylara CC fırça, kapı içlerine VP fırça kullandım.



Kapı aralarına Turtle Wax Sealant uygulayacaktım ve o efsane cümleler çıkınca ben de kendimi tutamayıp kapı aralarına Demirtozu ve Kil uygulaması yaptım. :D
Ömer abiyle ön hazırlık muhabbeti geçti, dedi ki '' Ön hazırlığını düzgün yaparsan daha iyi sonuç verir.'' gibisinden bir cümle kurmuştu. Benimde kafaya dank etti. :D
Demirtozu temizleycisi olarak BH Korrosol kullandım, kil için ise VP Turuncu kullandım. Kil kaydırıcı AB Velvet.

çin

Ardından jantlarımıza geçiyoruz. :) Kova için de Diablo var, fırçalar ise Mothers ve Hurşit abinin jant fırçaları. Janta CG Sticky sıktım, jant fırçalarına Diablo. Davlumbaz ve lastiğe Ceviz&B33 sıktım.



Çift kova ile yıkamaya geçtim ama ön yıkama işini Auto Foam güzel yaptığı için 4 tane yıkama padi ile tek kova yaptım. Foam Lance ile Zymöl püskürtüp kovaya da Zymöl kattım. :) Ardından duruladım tabiki de durulama fotoğrafları kayıp. :D



Kaportayı Black Hole ile kuruladım, etekleri jantları da SuperClean'dan aldığım kurulama beziyle kuruladım.



Geçen yıkamam da camlar da kireç lekesi olmuştu, bende onun için Flowey 3.3 Medium Cut almıştım. Ancak diğer pastalara göre elle yapmama rağmen sanki çok tozuyor gibime geldi, tabi makinayla da denemek lazım. Uyguladıkdan sonra temiz MF Bez ile sildim, ardından cama ve kapı içlerine M700 ile sildim.



Yeni aldığım TW Sealant'ı bez ile uygulayıp diğer bir bez ile parlattım.



Son zamanlar da bayıldığım ürünü 1:1 Perl'ü davlumbaz ve lastiğe uyguladım.




Flowey'in sevdiğim ürünlerinden bir tanesi ise Plastic Cleaner Gel'i plastiklere uyguladım.



Ardından finallerimiz. :)




Okuduğunuz için teşekkür ederim, videomu izlemeyi unutmayın. :) Daha amatörün amatörüyüm eksiklerim varsa söyleyin bir daha ki sefere düzeltiyim. :)

 

Ttfor1

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
164
Beğeniler
364
Yaş
32
İl
Denizli
#2
Eline sağlık sercan. Tw sealant nasıl bir yüzey bırakıyor? Parlaklık nasıl?
 

Mugzy

Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
443
Beğeniler
1,422
Yaş
34
İl
Ankara
#3
Ellerine sağlık. Kapı içlerinden iyi demir tozu çıktı mı merak ettim. İçeride kalan marşiyellere final polisajı yapacağım aklıma girdin şimdi iş çıktı başımıza :of:
 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
#5
Maşallah Sercan eline emeğine saglık kullandığın ürünler çok güzel. Ee güzel de uygulayan olunca sonuçlar muazzam. Benim gözüm Carbon fırçalarda kaldı o nasıl bir yumuşaklıktir burdan hissettirdi :) Zymöl'üde bol bulmuşsun maşallah.
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#6
Eline sağlık sercan. Tw sealant nasıl bir yüzey bırakıyor? Parlaklık nasıl?
Sağolasın Tayfun abi, gayet parlak ve kaygan bir yüzey bırakıyor. Ancak bu tarzda ürün ilk defa kullandığım için başka bir ürün ile kıyaslayamam.
Ellerine sağlık. Kapı içlerinden iyi demir tozu çıktı mı merak ettim. İçeride kalan marşiyellere final polisajı yapacağım aklıma girdin şimdi iş çıktı başımıza :of:
Sağolasın abim, kapı içinin orta ve üst kısımlarında nerdeyse demir tozu çıkmadı ama alt ve marşpiyellere yakın kısım da jantda ki kadar çıktı. Bir polisaj yap abi de nasıl yapılıyor görelim. :D
eline sağlık Sercan. davlumbaz lastik arası genişlik iyimiş. ben fırçayı sokmak için o kadar uğraşıyorum oraya :D
Evet Caner abi gayet geniş, videodan baya anlaşılıyor. :) Teşekkürler yorum için.
Maşallah Sercan eline emeğine saglık kullandığın ürünler çok güzel. Ee güzel de uygulayan olunca sonuçlar muazzam. Benim gözüm Carbon fırçalarda kaldı o nasıl bir yumuşaklıktir burdan hissettirdi :) Zymöl'üde bol bulmuşsun maşallah.
Alparslan abi yorum ve güzel övgüler için teşekkürler. :) Bende konuya göz gezdirdim de baya kaliteli malzemeler kullanmışım, Carbon fırça muazzam bir şey tabi rutin kullanıma uygun çünkü kirleri pek çıkartmaz. Zymöl'ü bol bulmadım da nasıl olsa kendi aracımı yıkıyorum dedim bastım şampuanı. :D
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#8
Eline sağlık kardeşim, güzel yıkama olmuş, kullanılan ürünlerde şahane.
Sadece ön yıkamada lastikten tamponun köşesine biriken kirlere daha dikkat etmelisin. Orayı kirli bırakmışsın.


güzel yorumun için teşekkür ederim Onur abi, evet bende o kısımı gördüm ama yıkama padi ile geçtim tabi biraz fazla çizilmiş olabilir. :( Ama yer dar olunca böyle hatalar olabiliyor. :D
 

Mugzy

Usta Detaycı
Üye
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
443
Beğeniler
1,422
Yaş
34
İl
Ankara
#10
Sağolasın abim, kapı içinin orta ve üst kısımlarında nerdeyse demir tozu çıkmadı ama alt ve marşpiyellere yakın kısım da jantda ki kadar çıktı. Bir polisaj yap abi de nasıl yapılıyor görelim. :D
Anladım, sağolasın. Kapı üstündeki fitilin içinde kalan kısımlar temiz kalmayı başarıyor o halde :) 80mm pedle girişmeyi düşünüyorum bakalım çok fazla kılcal var benim kapı içlerinde. Haftaya değil ondan sonraki hafta girişmeyi düşünüyorum.
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#11
Sercan ellerine sağlık. Tam da olması gerektiği gibi bir yıkama yapmışsın. Elin her yere değmiş :alkis:
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#12
Eline saglik kardesim, wax ne vardi arabada en son animsayamadim? Vedalasmissin waxla saniyorum artik. Videoyu izlemedim daha ama bir fotografta boncuklar artık neredeyse dumduz olmus görmüştüm.

O dar alanda yikama yapmak kolay degil tabi ama yine de zevklidir. Kapi iclerine demir tozu da yapsan polisaj da yapsan surekli surtun ve basmaya maruz kaldiklari icin benim fikrim cok omurlu olmayacak koruma ama bos birakmamakta da fayda var tabi biraz da olsa gec kirlenmesi bakımından.

Onur Abi fark etmis o bolgeler bende de en kirli bolgeler oluyor her zaman. En sona birakiyorum ben de o kisimlari :)

Ustadlarin gozunden bir sey kacmiyor isimiz zor Sercan :)

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

pilotgokhann

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 May 2020
Mesajlar
327
Beğeniler
616
Yaş
37
İl
ANKARA
#13
Sercan maşallah kardeşim ürünler güzel uygulama güzel yer dar :) ah bi de yer geniş olsa neler çıkar ;) yine de benzinliğe muhtaç olmamaktan iyidir. Emeğine sağlık güle güle kirlet.
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#14
Ellerine sağlık Sercan dost. Çok iyi bir uygulama olmuş. Kahveli mahveli pozlar efsane @Paian görmesin. :komik:
Sen işi gücü bırak şu farlara bir hayat öpücüğü ver. :D
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#16
Taburelerini bile tedarik etmissin )). Cok guzel Malzemeleri uygumalar Ellerine saglik
Teşekkürler, tabureler her zaman arabada. :) Her an pikniğe veya günü birlik sahil kenarına gitmelik teçhizat hazır. :D
Anladım, sağolasın. Kapı üstündeki fitilin içinde kalan kısımlar temiz kalmayı başarıyor o halde :) 80mm pedle girişmeyi düşünüyorum bakalım çok fazla kılcal var benim kapı içlerinde. Haftaya değil ondan sonraki hafta girişmeyi düşünüyorum.
Evet abi o kısımlara yüksek ihtimalle çok az demir tozu geliyor, 80 mm bazı yerler için büyük gelebilir ama zorlu bir polisaj bizi bekliyor. :)
Sercan ellerine sağlık. Tam da olması gerektiği gibi bir yıkama yapmışsın. Elin her yere değmiş :alkis:
Sağolasın abim, her yere detaylıca girmeye çalıştım. :)
Eline saglik kardesim, wax ne vardi arabada en son animsayamadim? Vedalasmissin waxla saniyorum artik. Videoyu izlemedim daha ama bir fotografta boncuklar artık neredeyse dumduz olmus görmüştüm.

O dar alanda yikama yapmak kolay degil tabi ama yine de zevklidir. Kapi iclerine demir tozu da yapsan polisaj da yapsan surekli surtun ve basmaya maruz kaldiklari icin benim fikrim cok omurlu olmayacak koruma ama bos birakmamakta da fayda var tabi biraz da olsa gec kirlenmesi bakımından.

Onur Abi fark etmis o bolgeler bende de en kirli bolgeler oluyor her zaman. En sona birakiyorum ben de o kisimlari :)

Ustadlarin gozunden bir sey kacmiyor isimiz zor Sercan :)

SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Güzel yorum çok sağolasın Ömer abi. :) En son Jayswax Ceramic Wax sürmüştüm ancak babamın dut ağacının altına park etmesi sonucu waxla neredeyse vedalaşmış. :)

Dar olması bir hayli zorluyor ama detaycı ruhu oldumu üstesinden geliyorum. :D Evet abi belki biz kapı aralarına dikkat ederiz basmayız ama yolcular arabaya binenler her zaman güzel çizikler bırakıyor.

Evet abi aynasızlardan kaçış yok. :D
Sercan maşallah kardeşim ürünler güzel uygulama güzel yer dar :) ah bi de yer geniş olsa neler çıkar ;) yine de benzinliğe muhtaç olmamaktan iyidir. Emeğine sağlık güle güle kirlet.
Kesinlikle Gökhan abi, yer geniş olsa ah ah. Ama benzinliğe gitmeden rahat rahat yıkıyorum. :) Teşekkürler yorum için. :)
Ellerine sağlık Sercan dost. Çok iyi bir uygulama olmuş. Kahveli mahveli pozlar efsane @Paian görmesin. :komik:
Sen işi gücü bırak şu farlara bir hayat öpücüğü ver. :D
Evet abi arkadaşla olunca kahve kola şahane oldu. :D Haftaya 5 gün boş olucam arabanın farlara el atıcam. :) Çok sağolasın abi.
Maşallah abi eline koluna sağlık
Teşekkürler, nazar değmesin. :)
 

CemPektaş

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
687
Yaş
34
İl
Tekirdağ
#17
Sercan ellerine sağlık, anlatım, fotoğraflar, video ve kullandığın ürünler çok iyi. Zevkle okudum.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#18
@Sercan20 kardeşim eline sağlık güzel uygulama olmuş. Kapı içi dayanımını merak ediyorum :) komple Wax uygulama paylaşımı da yakında gelecek sanırım :) şu yıkama makinesine taktığın ikili uçtan ben de alacağım. Tak çıkar baya zorlu oluyor
 

Numloq

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#20
Sercan ellerine sağlık, anlatım, fotoğraflar, video ve kullandığın ürünler çok iyi. Zevkle okudum.
Sağolasın abi, bende çokca keyif aldım. :)
@Sercan20 kardeşim eline sağlık güzel uygulama olmuş. Kapı içi dayanımını merak ediyorum :) komple Wax uygulama paylaşımı da yakında gelecek sanırım :) şu yıkama makinesine taktığın ikili uçtan ben de alacağım. Tak çıkar baya zorlu oluyor
Mustafa abi teşekkür ederim, bende kapı içini merak ediyorum. :) Bakalım abi yazlık parlak bir wax alıcam gelecek aya. :D Evet abi makinaya takılan parçayı Ömer abi tavsiye etti cidden mükemmel, normal de kendim 3 4 parçayı birleştirip yapıcaktım ama bu plastik parçadan daha pahalıya geliyordu. :D Tabi daha sağlam ama çok sağlam olmasına gerek yok. :))
Eline sağlık Secan. TW sealant mı.. Immm :) Dikkatimi çekti kerata :D
Evet abi bana da çok güzel geldi, parlaklıklışı gayet iyi. Teşekkürler. :)