Herkese iyi geceler, keyifli forumlar dilerim. Emre abiden aldığım yeni ürünler ile ve Murat abiden aldığım Zymöl'ü deneme şansını bu uygulamada yakaladım. 
Tüm video ve fotoğrafları arkadaşım çekti, biraz amatörce oldu ama yavaş yavaş kalite artıyor.
Kirlerimiz pek gözükmemiş ancak rüzgarlı havada yağmur yağdığı için baya bir kirliydi. Fotoğraflar da lastik ve davlumbazı görüyorsunuz, Perl'e resmen bayıldım.
Son 2-3 yıkamam da araç en az 100-150 km yaptığı için 1:1 R10 sıkıyorum, gayet de güzel demir tozu çıkıyor ve korumaya zarar vermiyor.
Youtube videom da görüceksiniz ön yıkamanın fotoğrafları bozulmuş.
1:20 BH Auto Foam ile ön yıkama yaptım.
Durulamadan sonra 3 5 fotoğraflarını bulabildim.
Sonrasın da dış detaylara 1:15 BH Auto Foam ile giriştim, kapı aralarına ise Saf Ceviz sıktım. Dış detaylara CC fırça, kapı içlerine VP fırça kullandım.
Kapı aralarına Turtle Wax Sealant uygulayacaktım ve o efsane cümleler çıkınca ben de kendimi tutamayıp kapı aralarına Demirtozu ve Kil uygulaması yaptım.
Ömer abiyle ön hazırlık muhabbeti geçti, dedi ki '' Ön hazırlığını düzgün yaparsan daha iyi sonuç verir.'' gibisinden bir cümle kurmuştu. Benimde kafaya dank etti.
Demirtozu temizleycisi olarak BH Korrosol kullandım, kil için ise VP Turuncu kullandım. Kil kaydırıcı AB Velvet.
çin
Ardından jantlarımıza geçiyoruz.
Kova için de Diablo var, fırçalar ise Mothers ve Hurşit abinin jant fırçaları. Janta CG Sticky sıktım, jant fırçalarına Diablo. Davlumbaz ve lastiğe Ceviz&B33 sıktım.
Çift kova ile yıkamaya geçtim ama ön yıkama işini Auto Foam güzel yaptığı için 4 tane yıkama padi ile tek kova yaptım. Foam Lance ile Zymöl püskürtüp kovaya da Zymöl kattım.
Ardından duruladım tabiki de durulama fotoğrafları kayıp. 
Kaportayı Black Hole ile kuruladım, etekleri jantları da SuperClean'dan aldığım kurulama beziyle kuruladım.
Geçen yıkamam da camlar da kireç lekesi olmuştu, bende onun için Flowey 3.3 Medium Cut almıştım. Ancak diğer pastalara göre elle yapmama rağmen sanki çok tozuyor gibime geldi, tabi makinayla da denemek lazım. Uyguladıkdan sonra temiz MF Bez ile sildim, ardından cama ve kapı içlerine M700 ile sildim.
Yeni aldığım TW Sealant'ı bez ile uygulayıp diğer bir bez ile parlattım.
Son zamanlar da bayıldığım ürünü 1:1 Perl'ü davlumbaz ve lastiğe uyguladım.
Flowey'in sevdiğim ürünlerinden bir tanesi ise Plastic Cleaner Gel'i plastiklere uyguladım.
Ardından finallerimiz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim, videomu izlemeyi unutmayın.
Daha amatörün amatörüyüm eksiklerim varsa söyleyin bir daha ki sefere düzeltiyim. 
Tüm video ve fotoğrafları arkadaşım çekti, biraz amatörce oldu ama yavaş yavaş kalite artıyor.
Kirlerimiz pek gözükmemiş ancak rüzgarlı havada yağmur yağdığı için baya bir kirliydi. Fotoğraflar da lastik ve davlumbazı görüyorsunuz, Perl'e resmen bayıldım.
Son 2-3 yıkamam da araç en az 100-150 km yaptığı için 1:1 R10 sıkıyorum, gayet de güzel demir tozu çıkıyor ve korumaya zarar vermiyor.
Youtube videom da görüceksiniz ön yıkamanın fotoğrafları bozulmuş.
Durulamadan sonra 3 5 fotoğraflarını bulabildim.
Sonrasın da dış detaylara 1:15 BH Auto Foam ile giriştim, kapı aralarına ise Saf Ceviz sıktım. Dış detaylara CC fırça, kapı içlerine VP fırça kullandım.
Kapı aralarına Turtle Wax Sealant uygulayacaktım ve o efsane cümleler çıkınca ben de kendimi tutamayıp kapı aralarına Demirtozu ve Kil uygulaması yaptım.
Ömer abiyle ön hazırlık muhabbeti geçti, dedi ki '' Ön hazırlığını düzgün yaparsan daha iyi sonuç verir.'' gibisinden bir cümle kurmuştu. Benimde kafaya dank etti.
Demirtozu temizleycisi olarak BH Korrosol kullandım, kil için ise VP Turuncu kullandım. Kil kaydırıcı AB Velvet.
Ardından jantlarımıza geçiyoruz.
Çift kova ile yıkamaya geçtim ama ön yıkama işini Auto Foam güzel yaptığı için 4 tane yıkama padi ile tek kova yaptım. Foam Lance ile Zymöl püskürtüp kovaya da Zymöl kattım.
Kaportayı Black Hole ile kuruladım, etekleri jantları da SuperClean'dan aldığım kurulama beziyle kuruladım.
Geçen yıkamam da camlar da kireç lekesi olmuştu, bende onun için Flowey 3.3 Medium Cut almıştım. Ancak diğer pastalara göre elle yapmama rağmen sanki çok tozuyor gibime geldi, tabi makinayla da denemek lazım. Uyguladıkdan sonra temiz MF Bez ile sildim, ardından cama ve kapı içlerine M700 ile sildim.
Yeni aldığım TW Sealant'ı bez ile uygulayıp diğer bir bez ile parlattım.
Son zamanlar da bayıldığım ürünü 1:1 Perl'ü davlumbaz ve lastiğe uyguladım.
Flowey'in sevdiğim ürünlerinden bir tanesi ise Plastic Cleaner Gel'i plastiklere uyguladım.
Ardından finallerimiz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim, videomu izlemeyi unutmayın.







