Hayırlı olsun, böyle eski araç diriltme konuları pek hoşuma gidiyor. Hele bir de anlatım, paylaşımları güzel olunca.
Bu arada plakalar ile ilgili yeni yöneltmelikte beraber eski plaka almanın yolu halen mevcut mudur? Noterde sırada ne varsa basıp geçiyorlar diye biliyorum.