Hızlı Soru - Cevap

Emre2303

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
3 Ağu 2022
Mesajlar
36
Beğeniler
111
İl
Mersin
Öne çıkan konu #29,281
Herkese hayırlı akşamlar, boyadaki ufak tefek kusurları gidermek için elle uygulanacak bir ürün arıyorum. Şimdiye kadar Meguiars 3in1 kullanıyordum ve çok memnundum ama fiyatı çok yükselmiş.
Aklımdaki seçenekler:
-Zvizzer One
-3d Hd Speed
-Vonix Blend All in One
-Vonix Blend Cleaner Black Wax
Hangisi elle daha iyi sonuç verir yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Devamında koruma için elimde Blend Spray Wax mevcut onunla korumaya devam edecem.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Hocam kaliteli bir apc ile hallolur. Ben GYEON APC kullanıyorum. Üstelik kullanım alanı da çok geniş konsantre bir ürün. Bezle uygulayıp çıkmazsa sihirli sünger denilen melamin sünger ile çıkar.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Herkese hayırlı akşamlar, boyadaki ufak tefek kusurları gidermek için elle uygulanacak bir ürün arıyorum. Şimdiye kadar Meguiars 3in1 kullanıyordum ve çok memnundum ama fiyatı çok yükselmiş.
Aklımdaki seçenekler:
-Zvizzer One
-3d Hd Speed
-Vonix Blend All in One
-Vonix Blend Cleaner Black Wax
Hangisi elle daha iyi sonuç verir yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Devamında koruma için elimde Blend Spray Wax mevcut onunla korumaya devam edecem.
Hocam bunlara Vonixx Makker de ekleyebilirsiniz, güzel bir dolduruculuk sağlıyor. Ama Makker sadece cila herhangi bir aşındırması veya temizlemesi yok. Blend All in One ile Makker karşılaştırması olması lazım brezilyalıların, orada izlediğimde Blend daha parlak bir finish bırakıyordu ama çizik doldurma konusunda Makker daha öndeydi.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,884
Yaş
37
İl
Ankara
Herkese hayırlı akşamlar, boyadaki ufak tefek kusurları gidermek için elle uygulanacak bir ürün arıyorum. Şimdiye kadar Meguiars 3in1 kullanıyordum ve çok memnundum ama fiyatı çok yükselmiş.
Aklımdaki seçenekler:
-Zvizzer One
-3d Hd Speed
-Vonix Blend All in One
-Vonix Blend Cleaner Black Wax
Hangisi elle daha iyi sonuç verir yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Devamında koruma için elimde Blend Spray Wax mevcut onunla korumaya devam edecem.
Aralarinda el ile uygulamaya en iyi sonuç veren meg 3 in 1 farkli bir parlaklik ve kapaticilik var.

Zvizzer one cok iyidir elle de uygulamaya musait ancak parlaklik vermeyebilir cizik kapatmasi cok basarili.

3D iyi ancak elle uygulamaya cok.musait degil makina ile daha iyi sonuc alinir.

Vonixx Blend All in one Meguiars la yarisacak kategorinin ürünü.

Vonixx Blend Cleaner güzel ama yukardakilerin 1 tik altinda kalir guzel ama kapaticilik cok basarili degil.

Vonixx Makker de güzeldir.Cleaner Wax larla ayni sonuclari veriyor.

Sonuc olarak bu Elle Uygulama Olarak Kapaticilik ve koruyuculuk en anlamda en basarili ürün Meg 3 in 1 ve Vonixx All in One dir.

Polisaj Mak.ile kullanilacaksa Zvizzer One Polish En iyisidir.

Yukaridaki ürünlerin hepsinden var bende kullandigim güzel ürünlerdir herbiri guzel bütceye göre degisiyor tercih meselesi oluyor.
 

berkceylan57

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
16 Kas 2024
Mesajlar
66
Beğeniler
129
İl
Samsun
Köpük pompasıyla daha önce k2 pro bela kullanıyodum şu an bulamıyorum başka önerisi olan varmı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

detayseverr

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
22 Ara 2022
Mesajlar
331
Beğeniler
578
İl
Antalya
Herkese iyi pazarlar, aracımın jantlarında demir tozu kullanımına bağlı olarak balans kurşunlarının birçoğunda pas lekeleri oluştu. Üstlerine demir tozu sıkıp fırçalayıp durulasam da tekrar aynı görüntü oluşuyor. Bunlara ne yapabilirim?
 

yagizzeness

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
11
Yaş
19
İl
İstanbul
abiler selamlar konuyu tekrar atmak durumunda kaldım daha fazla kişiye ulaşıp en hızlı çözmek adına aracım 77 binde 2001 clio döşemleri çok temiz ustama bakıma vermiştim koltuklarımda yağ izi vardı bende kondisyonu bozmadan nasıl temizleyebilirim aracımı ?
 

BahadirA.

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
361
Beğeniler
1,200
Yaş
36
İl
kocaeli
abiler selamlar konuyu tekrar atmak durumunda kaldım daha fazla kişiye ulaşıp en hızlı çözmek adına aracım 77 binde 2001 clio döşemleri çok temiz ustama bakıma vermiştim koltuklarımda yağ izi vardı bende kondisyonu bozmadan nasıl temizleyebilirim aracımı ?
Merhaba, spotclean benzeri yikama makineniz varsa isgorur gibi eger yoksa hafiften baslayarak bir temizleyici sikip fircalayarak devam edilebilir

SM-G780G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Testarosso

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2021
Mesajlar
35
Beğeniler
98
İl
Konya
Merhaba ,
Adbl Yetı'yı el pompalarında ( polham vb. ) kaça kaç seyreltme ile kullanıyorsunuz acaba ?

Normal kir ve trafik filmi olduğu durumlarda 2 karışım oranı belirtirseniz sevinirim.
 

bayraktarrberat

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Oca 2026
Mesajlar
54
Beğeniler
123
Yaş
27
İl
Ankara
Herkese merhaba,
Bi adet kurulama havlum yanlış kullanım sonucunda gözenekleri doldu sanırım. Turtle waxın hızlı cilasının kullanma talimatında aracı yıkadıktan sonra araç ıslakken sıkıp aracı kurulayın yazıyordu o şekilde iki üç defa uyguladım bez şuan neredeyse hiç silmiyor. Eski haline getirebilir miyim ne yaparsam gelir ipa’lı suda bekletsem fayda eder mi ?
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
Herkese merhaba,
Bi adet kurulama havlum yanlış kullanım sonucunda gözenekleri doldu sanırım. Turtle waxın hızlı cilasının kullanma talimatında aracı yıkadıktan sonra araç ıslakken sıkıp aracı kurulayın yazıyordu o şekilde iki üç defa uyguladım bez şuan neredeyse hiç silmiyor. Eski haline getirebilir miyim ne yaparsam gelir ipa’lı suda bekletsem fayda eder mi ?
Valetpro microfibre reviver kullaniyorum memnunum yumuşatıcı gözüne de biraz beyaz sirke koyuyorum.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Herkese merhaba,
Bi adet kurulama havlum yanlış kullanım sonucunda gözenekleri doldu sanırım. Turtle waxın hızlı cilasının kullanma talimatında aracı yıkadıktan sonra araç ıslakken sıkıp aracı kurulayın yazıyordu o şekilde iki üç defa uyguladım bez şuan neredeyse hiç silmiyor. Eski haline getirebilir miyim ne yaparsam gelir ipa’lı suda bekletsem fayda eder mi ?
Hocam bir leğende veya kovada sıcak su ve beyaz sirke karışımı içinde bekletin sonrasında yıkayın makinede büyük ölçüde böyle kurtarabilirsiniz. Ben bunu yaparken genelde 2 litre sirke kullanıyorum siz de öyle deneyin isterseniz.
 

pdvn24

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
19 Kas 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
36
İl
Bursa
K2 Tapis ile tekrardan lekeleri çıkarmak için koltuklara sıktım. Bu sefer köpüğü bastırmadan fırça ile yaydim. Nemli bir bez ile kabasını aldım ve kuru bir havlu ile sildim. İşim bittikten sonra kaloriferi açıp koltukları kuruttum.
Lekelerin hepsi gitti ve şimdilik kusma yapan koltuk yok. Tapis gerçekten iyi bir ürün. Sadece dikkatli kullanmak gerekiyor.
Merhaba,

Aynı sorun bende de oldu. Köpüğü sıktım, kendi fırçası ile köpüğü güzelce yaydım. En sonda da temiz bir bez ile silip koltukları kurumaya bıraktım. Bütün koltuklarımda aynı bu lekeler oluştu. Eksik bir şey mi yaptım tam bilmiyorum. Lekesiz koltuğu lekeli hale getirdim canım sıkıldı.

Bu lekeleri nasıl temizleyebilirim? Var mıdır bir çözümü?
 

Enes_10

Usta Detaycı
Üye
Katılım
18 Mar 2023
Mesajlar
498
Beğeniler
1,939
Yaş
34
İl
İstanbul
Forumda reklamı çıkan Bear Force foam lancenin Bosch uyumlu olanının stoğu kalmamış sanırım. Detaya yeni başlayan bir arkadaşa lazımdı o yüzden sordum. Amazon vs'den alışveriş de yapılmıyor. Başka f/p ürün tavsiyesi olan var mıdır?
 

resident

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Kas 2025
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Yaş
34
İl
İstanbul
Forumda reklamı çıkan Bear Force foam lancenin Bosch uyumlu olanının stoğu kalmamış sanırım. Detaya yeni başlayan bir arkadaşa lazımdı o yüzden sordum. Amazon vs'den alışveriş de yapılmıyor. Başka f/p ürün tavsiyesi olan var mıdır?
Jo Moyner olarak aratırsanız Bosch uyumlu modeli çıkıyor