Çok güzel bir temizlik olmuş. Böyle yapılan temizlikler sonrası aslında kumaşlar için koruyucu ürün uygulamak falan gerekli ama buda ekstra maliyet oluyor.
Teşekkür ederim. Maliyetten ziyade, koltuklar kurumadan koruma uygulanmıyor diye biliyorum. O yüzden araç hafif nemli oluyor iş bitince. Kuruyuncada aracı ben görmüyorum.
Emeğine sağlık. Güzel ve yorucu bir uygulama olmuş. Evet araç çok kirlenmiş,fakat bana kalırsa arkadaşınızın tek hatası ayda 2 kere götürdüğü yıkamacıyı değiştirmemekmiş. Bazen insanlar iş temposundan rutin temizliğe vakit ayıramıyor.
Elinize sağlık çok güzel temizlik olmuş. Tornador ve cc işi epey kolaylaştırmıştır.
Çocuklu ailelerin işi zor valla, ya bekarlıktan 2 kat fazla emek harcayacaksın ya da böyle çamurlu bineceksin.