İlk polisaj deneyimim sizce nasıl?

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#21
@ozer_85, onu bunu bilmem iyi mi kötü mü ? Benim gözüme güzel gözüktü . Dikkatimi çeken şey zor şartlarda tek başına Fotoğraf ve video da çekmişsin . Takdir ettim . Eline sağlık .
 

Adam’s Garage

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#23
Öneriniz için çok teşekkürler, bir daha ki denemede mutlaka dediğinizi uygulayacağım. İPA yı pasta işlemi bittikten sonra boya korumadan önce uygulayacağım değilmi, birde ipa için önerilen bilinen bir marka var mı yoksa herhangi bir eczaneden vs temin edebilir miyim?
Evet pasta işlemini bitirdikten sonra uygulamak gerekiyor. İpa yı herhangi bir eczaneden alabilirsiniz ama benim tercihim M700 den yana olurdu :)
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#24

ugurus

Usta Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2020
Mesajlar
755
Beğeniler
1,156
Yaş
42
İl
İzmir-Antalya
#26

Adam’s Garage

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#27

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#28
Emeğine sağlık ilk uygulama için sonuç iyi görünüyor. Zaten ilk uygulamada çok zorlamaya gerek yok en doğrusunu yapmışsınız.
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#29
Kullandıgınız polisaj makinesi nedir? Pasta uygularken hangi devirlerde çalıştınız?
Kullandigim makine giris seviyesi en uygun fiyatli makinelerden biri, Koctastan aldim Performance Power diye bir marka linkteki urun
Polisaj Makinesi S1M GW180
600-3300 devir yaziyor teknik bilgilerinde, uzerinde de kademe olarak toplamda 6 adet hiz ayari var, ben en fazla 3, bir kac kez de 4 e ciktim, 1 de makine bayiliyor onu sadece urunu yaydirmak icin kullandim sonra yavasca arttirarak 2 ve 3 te kullandim genelde, yani devir olarak sanirim 1500-2000 civarina denk gelir.
 

edward

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
18 Oca 2021
Mesajlar
99
Beğeniler
97
İl
İstanbul
#30
r onu sadece urunu yaydirmak icin kullandim sonra yavasca arttirarak 2 ve 3 te kullandim genelde, yani devir olarak sanirim 1500-2000 civarina denk gelir.
Bu makineye bende bakıyorum.1. devirde çok mu bayılıyor.Diger devirlerde hiç bayılma var mı?Kullandıgınız pad/keçe boyutu nedir.
Daha ucuza max extra 6115 modeli var aslında ama çinli bn5 modleine aşırı benziyor bu markada çeşitli isimlerle piyasada.max extra 6115 311 TL düştügünde almadım.Daha 1 hafta olmamıştı.Sonra zammı yapıştırdılar 400 tl çıktı.
Yine max extra mxp 3070 modeli var 489 TL.Sözde profesyonelmiş ama bilemedim.
rbt S1P-GW2 S1P modeli var olmassa bunu alacagım ikinci el buldum.Fiyatı 300 TL altına geliyor.
Birde attlass att1200p var 450 TL.

Birbirine çok benzeyen bn5 marka sanırım makineler var farklı isimlerle.Onlar iş yamaz anladıgım kadarıyla.
Aslında 400 TL üzerine çıkmak istemiyorum o rakamlara çıkarsamda taksit şart.Performance power tek iyi yanı koçtaştan alırsam taksit var birde arıza durumunda oraya bıraksam onlar gönderiyor sanırım.

Ama sizde bayılma var diyorsunuz.Bu fiyat bandında hepsinde var anlaşılan. Birde bu makineler hakkında dogru düzgün bir inceleme vs bulamadım. Alışveriş sitelerinde ki yorumlara güven olmuyor.

Bu konuda kafam karışık...
 

ozer_85

Konu Sahibi ✔
Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2021
Mesajlar
90
Beğeniler
445
İl
İzmir
#31
Bu makineye bende bakıyorum.1. devirde çok mu bayılıyor.Diger devirlerde hiç bayılma var mı?Kullandıgınız pad/keçe boyutu nedir.
Daha ucuza max extra 6115 modeli var aslında ama çinli bn5 modleine aşırı benziyor bu markada çeşitli isimlerle piyasada.max extra 6115 311 TL düştügünde almadım.Daha 1 hafta olmamıştı.Sonra zammı yapıştırdılar 400 tl çıktı.
Yine max extra mxp 3070 modeli var 489 TL.Sözde profesyonelmiş ama bilemedim.
rbt S1P-GW2 S1P modeli var olmassa bunu alacagım ikinci el buldum.Fiyatı 300 TL altına geliyor.
Birde attlass att1200p var 450 TL.

Birbirine çok benzeyen bn5 marka sanırım makineler var farklı isimlerle.Onlar iş yamaz anladıgım kadarıyla.
Aslında 400 TL üzerine çıkmak istemiyorum o rakamlara çıkarsamda taksit şart.Performance power tek iyi yanı koçtaştan alırsam taksit var birde arıza durumunda oraya bıraksam onlar gönderiyor sanırım.

Ama sizde bayılma var diyorsunuz.Bu fiyat bandında hepsinde var anlaşılan. Birde bu makineler hakkında dogru düzgün bir inceleme vs bulamadım. Alışveriş sitelerinde ki yorumlara güven olmuyor.

Bu konuda kafam karışık...
Bu fiyat araliginda alinabilecek tum makinelerde performans acisindan cok fark olacagini dusunmuyorum. Muhtemelen hepsinde benzer durumlar yasanacaktir ve benzer performans gostereceklerdir.Bizim eskilerin bir sozu vardir "ne ka ekmek o ka köfte" :) Birinci kademede bayilma durumu cok rahatsiz edici degil aslinda yani hizi biraz arttirinca toparliyor. Benim bu makineyi tercih etme sebebim Koctas in urunu olmasi , muhatap bulabilecek olmak ve 5 yil garantisi olmasidir. Son olarak sunu soyleyim yani acemi bir kullanici olarak kesinlikle isimi gordu diyebilirim. Bu arada ben ped olarak Menzernanin 150 lik pedlerini kullandim
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#32
Bu makineye bende bakıyorum.1. devirde çok mu bayılıyor.Diger devirlerde hiç bayılma var mı?Kullandıgınız pad/keçe boyutu nedir.
Daha ucuza max extra 6115 modeli var aslında ama çinli bn5 modleine aşırı benziyor bu markada çeşitli isimlerle piyasada.max extra 6115 311 TL düştügünde almadım.Daha 1 hafta olmamıştı.Sonra zammı yapıştırdılar 400 tl çıktı.
Yine max extra mxp 3070 modeli var 489 TL.Sözde profesyonelmiş ama bilemedim.
rbt S1P-GW2 S1P modeli var olmassa bunu alacagım ikinci el buldum.Fiyatı 300 TL altına geliyor.
Birde attlass att1200p var 450 TL.

Birbirine çok benzeyen bn5 marka sanırım makineler var farklı isimlerle.Onlar iş yamaz anladıgım kadarıyla.
Aslında 400 TL üzerine çıkmak istemiyorum o rakamlara çıkarsamda taksit şart.Performance power tek iyi yanı koçtaştan alırsam taksit var birde arıza durumunda oraya bıraksam onlar gönderiyor sanırım.

Ama sizde bayılma var diyorsunuz.Bu fiyat bandında hepsinde var anlaşılan. Birde bu makineler hakkında dogru düzgün bir inceleme vs bulamadım. Alışveriş sitelerinde ki yorumlara güven olmuyor.

Bu konuda kafam karışık...
Bu fiyat araliginda alinabilecek tum makinelerde performans acisindan cok fark olacagini dusunmuyorum. Muhtemelen hepsinde benzer durumlar yasanacaktir ve benzer performans gostereceklerdir.Bizim eskilerin bir sozu vardir "ne ka ekmek o ka köfte" :) Birinci kademede bayilma durumu cok rahatsiz edici degil aslinda yani hizi biraz arttirinca toparliyor. Benim bu makineyi tercih etme sebebim Koctas in urunu olmasi , muhatap bulabilecek olmak ve 5 yil garantisi olmasidir. Son olarak sunu soyleyim yani acemi bir kullanici olarak kesinlikle isimi gordu diyebilirim. Bu arada ben ped olarak Menzernanin 150 lik pedlerini kullandim

Stanley SP137 Polisaj Makinesi 1300 W 180 MM Fiyatları ve Özellikleri

Tamamen Kendi Tecrübemi Aktariyorum Stanley SP137 Tamamen parasini hak eden bir üründür suana kadar 50 e yakin arac ta kullandim cok iyi seviyede 600 devirde baslamasi yeni kullanacaklar icin iyi bir degerdir cogu cakma markalar 1000 devirde basliyor bazilarini panel uzerinde kontrol etmek cok zor bu urunu tavsiye ederim 580 Tl fiyati suan ki sartlara gore cok cok iyidir.

İyi Detaylar
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

edward

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
18 Oca 2021
Mesajlar
99
Beğeniler
97
İl
İstanbul
#33
@Sefa46 cevap için teşekürler stanley daha iyidir ama o kadar bütçem yok.İkinci el makinelerede bakıyorum.

@ozer_85 bu gidişle ikinci el rbt marka olanı alacagım yada bir tane performance power alacagım.İkinci elde düzgün kafama göre bulursam belki...

rbt olan makine bu bana einhell makineyi anımsattı ama bilemiyorum...

https://www.amazon.com.tr/Robustech...ocphy=1012782&hvtargid=pla-985881204898&psc=1

Muhtemelen bu gidişle bende performance power alacagım.Hem garanti olayı hemde koçtaş satıcısı. Şuan alsam bu soguklarda zor olacak birde pad,pasta vs derken alışveriş listesi uzayacak. Bir yandan bu makineyi takip ediyorum bir yandan ikinci elde makinelere bakıyorum.Zaten polisaj için yaza dogru şimdi zor benim için.
 
Son düzenleme: