- Katılım
- 17 Nis 2019
- Mesajlar
- 1,925
- Beğeniler
- 6,085
Dayanıklılık konusunda geçenler de aklıma gelmişti konu denk gelmişken yazayım. Bende Fusso kullandım bir kaç kutu ve en son 12 aylık koyu renkli araç için olan bitmek üzereydi bende sürekli sadece camlara kullanıyordum dibinde az kaldı diye baya da güzel iş yapıyor camlarda kesinlikle tavsiye ederim. Konuya gelirsek geçen arkadaşın arabaya dibindekini süreyim dedim ama kapak tam kapanmamış diye biraz kurumuş gibiydi sanırım ne sürerken ne de silerken önceki uygulamalar gibi sağlıklı değildi acaba sizin ürün de hava aldı ya da uzun süredir kullanılmadı ya da sıcak soğuk farkına maruz kaldı mı? Böyle bir durum etkilemiş olabilir mi ki?
Kaldi ki benim fussoda herhangi bir sorun yoktu, sorun diger waxta. Onun muhafaza sekli de ayni onda da bir sorun yok.
Hatta güncel halleri soyle ;
Fusso tavan;
Extreme 2 kat kaput;
Bende yasanan onceki sorun muhtemelen m700un bol surulmesi kaynakliydi ve kurumasi icin yeterli zamani vermememdendi. Yani tabi ki yuzey kuru iken islem yaptim ama demek tam buharlasamadi diye dusundum.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




