Herkese merhaba;
Elimde Karcher K3 ve Fj6 eklentisi bulunmakta. Daha önce kardeşime aitti ve ben daha ürünü denemedim ancak forumlarda okuduğum kadarıyla yeteri kadar basınçlı su vermediği ve foam lancer eklentisi de iyi olmadığı yönünde. Piyasa daha da zamlanmadan değiştirmemi önerirmisiniz?
Ben K2 kullanıyorum basıncı gayet yeterli, orijinal foam lance'de makul denebilir, benimki kutu içeriğinden çıkan versiyon. Genel olarak bakarsak bu beklenti ile alaklı bir durum. Burda sormamız gereken beklentiniz nedir?
Ben K2 kullanıyorum basıncı gayet yeterli, orijinal foam lance'de makul denebilir, benimki kutu içeriğinden çıkan versiyon. Genel olarak bakarsak bu beklenti ile alaklı bir durum. Burda sormamız gereken beklentiniz nedir?
Beklentim aracı genel olarak elle yıkama öncesi en temiz haline getirebilmek. Bunun için kimyasalların görevi de büyük biliyorum. BH Auto Foam ürününü de bu yüzden aldım ve çoklu eldiven yöntemini uygulayacağım. Ayrıca Wizard of gloss havlu ile kurulama yapma planım var. Bunlar göz önüne alındığında kullanacağım Karcher K3 ve FJ6 foam lancer eklentisi ne derece başarılı olur? Daha iyi bir ekipman arayışına sonra girmek durumunda kalırmıyım?
Beklentim aracı genel olarak elle yıkama öncesi en temiz haline getirebilmek. Bunun için kimyasalların görevi de büyük biliyorum. BH Auto Foam ürününü de bu yüzden aldım ve çoklu eldiven yöntemini uygulayacağım. Ayrıca Wizard of gloss havlu ile kurulama yapma planım var. Bunlar göz önüne alındığında kullanacağım Karcher K3 ve FJ6 foam lancer eklentisi ne derece başarılı olur? Daha iyi bir ekipman arayışına sonra girmek durumunda kalırmıyım?
İnsan her zaman bir üstü arzular. Dediğim gibi K2 nezdinde ürün bana yetiyor, kendi aracına uygulama yapan bir çok kişiyede yeter. imzamda youtube kanal linkim var Karcher ile ilgili videoda mevcut...
Ben k3 kullanıyorum bana fazlasıyla yetiyor tabi gönül ister daha profesyonel bir şey alalım ama bu kur sayesinde çok zor fj6 yerine ben dvx in foam lance sini aldım hem fiyatı uygundu sadece karcher için aparatı Çin’den getirmeniz gerekiyor ama çalışması muhteşem kesinlikle öneririm
Ben k3 kullanıyorum bana fazlasıyla yetiyor tabi gönül ister daha profesyonel bir şey alalım ama bu kur sayesinde çok zor fj6 yerine ben dvx in foam lance sini aldım hem fiyatı uygundu sadece karcher için aparatı Çin’den getirmeniz gerekiyor ama çalışması muhteşem kesinlikle öneririm