Öneri Karcher k3 + FJ6

Fanboy

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
55
Beğeniler
112
İl
Mersin
#1
Herkese merhaba;
Elimde Karcher K3 ve Fj6 eklentisi bulunmakta. Daha önce kardeşime aitti ve ben daha ürünü denemedim ancak forumlarda okuduğum kadarıyla yeteri kadar basınçlı su vermediği ve foam lancer eklentisi de iyi olmadığı yönünde. Piyasa daha da zamlanmadan değiştirmemi önerirmisiniz?
 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#2
Ben K2 kullanıyorum basıncı gayet yeterli, orijinal foam lance'de makul denebilir, benimki kutu içeriğinden çıkan versiyon. Genel olarak bakarsak bu beklenti ile alaklı bir durum. Burda sormamız gereken beklentiniz nedir?
 

Fanboy

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
55
Beğeniler
112
İl
Mersin
#3
Ben K2 kullanıyorum basıncı gayet yeterli, orijinal foam lance'de makul denebilir, benimki kutu içeriğinden çıkan versiyon. Genel olarak bakarsak bu beklenti ile alaklı bir durum. Burda sormamız gereken beklentiniz nedir?
Beklentim aracı genel olarak elle yıkama öncesi en temiz haline getirebilmek. Bunun için kimyasalların görevi de büyük biliyorum. BH Auto Foam ürününü de bu yüzden aldım ve çoklu eldiven yöntemini uygulayacağım. Ayrıca Wizard of gloss havlu ile kurulama yapma planım var. Bunlar göz önüne alındığında kullanacağım Karcher K3 ve FJ6 foam lancer eklentisi ne derece başarılı olur? Daha iyi bir ekipman arayışına sonra girmek durumunda kalırmıyım?
 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#4
Beklentim aracı genel olarak elle yıkama öncesi en temiz haline getirebilmek. Bunun için kimyasalların görevi de büyük biliyorum. BH Auto Foam ürününü de bu yüzden aldım ve çoklu eldiven yöntemini uygulayacağım. Ayrıca Wizard of gloss havlu ile kurulama yapma planım var. Bunlar göz önüne alındığında kullanacağım Karcher K3 ve FJ6 foam lancer eklentisi ne derece başarılı olur? Daha iyi bir ekipman arayışına sonra girmek durumunda kalırmıyım?
İnsan her zaman bir üstü arzular. Dediğim gibi K2 nezdinde ürün bana yetiyor, kendi aracına uygulama yapan bir çok kişiyede yeter. imzamda youtube kanal linkim var Karcher ile ilgili videoda mevcut...
 

lordofthelions

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Eki 2019
Mesajlar
149
Beğeniler
160
Yaş
42
İl
KOCAELİ
#5
Ben k3 kullanıyorum bana fazlasıyla yetiyor tabi gönül ister daha profesyonel bir şey alalım ama bu kur sayesinde çok zor fj6 yerine ben dvx in foam lance sini aldım hem fiyatı uygundu sadece karcher için aparatı Çin’den getirmeniz gerekiyor ama çalışması muhteşem kesinlikle öneririm
 

Fanboy

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
26 Kas 2021
Mesajlar
55
Beğeniler
112
İl
Mersin
#6
Ben k3 kullanıyorum bana fazlasıyla yetiyor tabi gönül ister daha profesyonel bir şey alalım ama bu kur sayesinde çok zor fj6 yerine ben dvx in foam lance sini aldım hem fiyatı uygundu sadece karcher için aparatı Çin’den getirmeniz gerekiyor ama çalışması muhteşem kesinlikle öneririm
Aparatın Çin'den gelmesi kaç gün sürdü?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk