Siz nerden biliyorsunuz bilmem amma git gellerim çok oldu k4 ile k5 arasında. Neyse k4 aldık ve pişmanlık da olmadı değil. Keşkeler oldu içimde. Satıcı ile irt kurdum iade için ve k5 almak için. k4 güzeldir götürür falan ikna etti beni iki defa. Bugün kargoyu aldık k4 full control premium olarak verdiğim siparişim k5 eu olarak çıktı

tabi fırsatı değerlendirdim ben de. Geri dönmemezlik etmedim satıcı ile irt kurdum. Kısmetimmiş zorlamayalım bunu alalım diye. 1148 tlye aldığım k4 ün üzerine 200 tl para saydım. Ve k5 benim oldu çok şükür. Ayrıca 10 mt hortumu, aqua stop ve hortum bağlantı aparatı içinde idi extrası olarak. Her ne ise kısmet ayağımıza geldi. Allahın sevdiği kuluymuşuz. Elhamdülillah