Kış geldikçe sıcak arabalara kaçıyor kediler. Bizimde kapalı otopark ancak arada kaçan oluyor. Birkaç ay önce bir tanesi camı çizmişti tam görüş hizasından, cam polisajı yaptırarak gidermiştim. Kaputta ppf var allahtan, ilk çıktıkları yer kaput oluyor sıcak olması sebebiyle genellikle. Tavana pek çıkmıyorlar sanırım. Detaycı olduğumuz için kediler ile aramız pek iyi değil ama sevgi saygıyı eksik etmiyoruz kendilerine




