Kırmızı

my10

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Mar 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
0
İl
İstanbul
#1
Merhaba,

Aranıza yeni katıldım, İstanbul/Pendik
Kırmızı Skoda Scala aracım var.

Dış yıkama ve parlaklık ile ilgili bilgilere ihtiyacım var, daha canlı görünmesi için ne önerirsiniz.

Şimdiden teşekkürler.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
#4
Merhaba hoşgeldiniz. Kendim de kırmızı araç sahibi olarak yapılan uygulamaların karşılığını alabileceğiniz güzel bir renk. Arabanız hakkında
-Yeni araç mı?
-Boya durumu nasıl hare, kılcal çizik var mı( polisaj ihtiyacı var mı)?
- Ppf yada seramik gibi kaplama var mı?
Bu bilgileri verirseniz daha kolay öneri alabilirsiniz diye düşünüyorum
 

my10

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Mar 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
0
İl
İstanbul
#5
Merhaba hoşgeldiniz. Kendim de kırmızı araç sahibi olarak yapılan uygulamaların karşılığını alabileceğiniz güzel bir renk. Arabanız hakkında
-Yeni araç mı?
-Boya durumu nasıl hare, kılcal çizik var mı( polisaj ihtiyacı var mı)?
- Ppf yada seramik gibi kaplama var mı?
Bu bilgileri verirseniz daha kolay öneri alabilirsiniz diye düşünüyorum
 

my10

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Mar 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
0
İl
İstanbul
#6
2020 model aracım, 5 aydır ben kullanmaktayım.
Eski sahibi 2025 yaz ayında pasta cila yaptırmış belli oluyor araçta.
polisaj ihtiyacım yok ama kılcal ciziklerim var.
Pdf seramik kaplama yok araçta.


Yıkama şampuanı, wax gibi önerebileceğiniz ürünler olursa memnun olurum.
 

rewhere

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
133
Beğeniler
325
Yaş
38
İl
Zonguldak
#7
2020 model aracım, 5 aydır ben kullanmaktayım.
Eski sahibi 2025 yaz ayında pasta cila yaptırmış belli oluyor araçta.
polisaj ihtiyacım yok ama kılcal ciziklerim var.
Pdf seramik kaplama yok araçta.


Yıkama şampuanı, wax gibi önerebileceğiniz ürünler olursa memnun olurum.
-Wax olarak kalıcılığını beğendiğim için fusso coat soft99.
-Şampuan olarak ben aracımda seramik olduğundan sonax xtreme ph nötr sampuandan memnunum ama daha iyileri vardır.
- hızli cila olarak da basınçlı yıkamanız varsa autoglym polar seal yoksa vonixx hydrox pro memnun olduğum ürünler.