Klin Korea Duo Large Drying Towel test

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#1
Merhaba arkadaşlar,

Klin Korea Duo Large (temininde yardımcı olduğu için @Murat Bey'e ayrıca teşekkür ederim) havluyu ilk defa kullandım ve çok başarılı bir video olmasa da videosunu çektim.
Kesinlikle parasını hak eden bir havlu ve çeyizden eksik edilmemesi gereken türlerden...

Önce şahsi yorumlarım;

Bana göre artıları ;

1- Su emiciliği, suyu hapsetmesi muazzam (önceki MJJC ye göre çok daha başarılı) Kurulamak istediğiniz yerin üzerinden bir defa geçmeniz yeterli.
2- Yapısı sebebiyle çizilmelere sebebiyet vermemesi.
3- Aralara derelere çok rahat erişebiliyor olması, kapı cam fitilleri, bagaj altı boşluklar, tampon ızgaraları gibi yerlerde direk temas ettiği suyu hüpletiyor :)

Eksileri

1- Biraz büyük olması sebebi ile kullanışı zor olabiliyor

Boyutu ile ilgili görseli aşağıya bırakıyorum, fikir vermesi açısından işe yarayacaktır.
IMG_0776 (Small).jpg

Videosunu da şöyle bırakalım.


Umarım düşünenler için fikir vermiştir.
 

HocaDeler

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
354
Beğeniler
369
Yaş
30
#2
Renkli bezler hep hoşuma gidiyor Çok güzel ürün güle güle kullanın :)
 

esselcuk

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
307
Beğeniler
409
İl
İstanbul
#3
Bilgi olması açısından, havlulardaki marka etiketi aracı çizebiliyor. Ben aldığımda hemen etiketi dikişlerinden söküp imha ediyorum :dangeer:
 

muhlis91

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
30 Eyl 2019
Mesajlar
347
Beğeniler
990
Yaş
35
İl
İzmir
#5
Şu bezlerden bi tane bulamadım sitede satışa koyan olur diye saat başı giriyorum hep bi umut
 

akko

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
491
Beğeniler
1,127
Yaş
34
İl
İstanbul
#6
Bilgi olması açısından, havlulardaki marka etiketi aracı çizebiliyor. Ben aldığımda hemen etiketi dikişlerinden söküp imha ediyorum :dangeer:
tam bunu yazacaktım bende :)
bez mükemmel görünüyor. bende wizard of gloss blue marlin kullanıyorum aşırı şekilde memnunum. bir parçadan bir defa geçmek yeterli oluyor
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#7
Kurularken kapıyı açık bırakma abi toz girer :D
Normalde pek açık bırakmak, az ileride köpek vardı korkudan bıraktım. Acil kaçış anlamına :D

Bilgi olması açısından, havlulardaki marka etiketi aracı çizebiliyor. Ben aldığımda hemen etiketi dikişlerinden söküp imha ediyorum :dangeer:
Usulca kesmeyi denerim, teşekkürler

Bez yeni olduğu için etiketi koparmaya kıyamamıştır :mutlu:
Beze video çektik, en azından videoda görünsün diyeceğim ama o da tersinden denk gelmiş :)

Şu bezlerden bi tane bulamadım sitede satışa koyan olur diye saat başı giriyorum hep bi umut
@Tonyukuk07 yi takip et hocam, buna benzer LE bezler satıyordu. Haftaya da ona video çekerim belki.

tam bunu yazacaktım bende :)
bez mükemmel görünüyor. bende wizard of gloss blue marlin kullanıyorum aşırı şekilde memnunum. bir parçadan bir defa geçmek yeterli oluyor

Markadan ziyade sanıyoru Twisted Pile teknolojisi ile ilgili bu durum. Haftaya Liquid Elements denemesi yapınca biraz daha oturur. Eğer o da aynı şekilde temizliyor ise bu teknoloji ile ilgili diyebiliriz sanırım.
 

Enx

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
51
Beğeniler
50
Yaş
42
#9
cg havlum vardı araba ıslak ıken yaptığım uygulamalar havluyu mahvettı onun performansından cok memnundum hala daha eksıklığını dolduramadım af havlu tam beklentımı karsılamadı bu tarzda bı urun ınsallah bana da denk gelır
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#10
Şahane görünüyor gerçekten :) LE bez aldım ben de ama bunun rengi şahaneymiş :)

Elinde olan varsa wog blue marlin-LE black hole-Klin duo large karşılaştırması yapabilse de gözümüz bi bayram etse
 

cabay

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#13
Şahane görünüyor gerçekten :) LE bez aldım ben de ama bunun rengi şahaneymiş :)

Elinde olan varsa wog blue marlin-LE black hole-Klin duo large karşılaştırması yapabilse de gözümüz bi bayram etse
Cumartesi LE ile Klin karşılaştırması yapabilirim. Bakalım havalar izin verecek mi :).
 

Mustafa Baylar

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
453
Beğeniler
460
Yaş
23
#14
Elinize saglik video güzel olmus, ama fiki4 acisindan daha yakin olmali bence panelin uzerindeki su görünmeli daha sonra kurulayip sonuca bakilmali diye dusunuyorum ama kurularken ugrastirici olur:)
 

MuratYARDIM

Amatör Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
566
Beğeniler
314
Yaş
43
İl
Ordu
#15
Merhaba arkadaşlar,

Klin Korea Duo Large (temininde yardımcı olduğu için @Murat Bey'e ayrıca teşekkür ederim) havluyu ilk defa kullandım ve çok başarılı bir video olmasa da videosunu çektim.
Kesinlikle parasını hak eden bir havlu ve çeyizden eksik edilmemesi gereken türlerden...

Önce şahsi yorumlarım;

Bana göre artıları ;

1- Su emiciliği, suyu hapsetmesi muazzam (önceki MJJC ye göre çok daha başarılı) Kurulamak istediğiniz yerin üzerinden bir defa geçmeniz yeterli.
2- Yapısı sebebiyle çizilmelere sebebiyet vermemesi.
3- Aralara derelere çok rahat erişebiliyor olması, kapı cam fitilleri, bagaj altı boşluklar, tampon ızgaraları gibi yerlerde direk temas ettiği suyu hüpletiyor :)

Eksileri

1- Biraz büyük olması sebebi ile kullanışı zor olabiliyor

Boyutu ile ilgili görseli aşağıya bırakıyorum, fikir vermesi açısından işe yarayacaktır.
Ekli dosyayı görüntüle 18304

Videosunu da şöyle bırakalım.


Umarım düşünenler için fikir vermiştir.
Elinize sağlık güzel paylaşım olmuş
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#16
Eline sağlık, güzel havludur klin, markadan ziyade teknoloji güzel, bu havlunun en güzel yani rengi. Etiket olayını söylemiş arkadaşlar zaten.
Bir de arabanın polisaj zamanı gelmiş, mat duruyor biraz.
 

BERAT

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Tem 2020
Mesajlar
351
Beğeniler
986
Yaş
34
İl
Zonguldak
#20
Nerden buluruz bunu bende purestar var da bunu da sevdim 2 tane bez olsun diyorum

Redmi Note 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi