Merhabalar, yeni bir karşışaştırma testi yapalım. Bu günkü karşılaştırmamız koch chemie felgenblitz ve flowey r10.
Kobay aracımız yine @Muratcan kardeşimin aracı. Jantlar korumalı ve biraz kirli.
İki ürünü öncelikle saf olarak kullandım.
R10 kıvam olarak gayet yoğun, janta oturuyor ve kendini salmıyor. Çok hızlı bir tepki süresi var. Kokusu çok iyi bir demirtozu sökücü ye göre. Hoş bir kokusu var. Korumaya zararı yok. Temizlik kabiliyeti çok başarılı. Temassız olarak jantı teetemiz çıkardı. Bu yorumlarım saf kullanım için geçerli.
Fb kıvam olarak daha akışkan, hızlı kuruyor daha likit olduğu için, tepki süresi daha yavaş, kokusu çok kötü değil ama iyi de değil, hafif rahatsız edici. Kir sökmede çok daha geri kaldı. Korumaya bir zararı yok ürünün.
R10 u 1/1 den biraz fazla sulandırdım. Daha kolay bir kullanım sundu. Performans saf kullanıma göre geriledi. Peçete testinde kir geldi peçeteye.
Sonuç olarak r10 başarılı bir ürün, performans olarak çok başarılı, kokusu kullanırken ürünü daha da sevdiriyor.
Buyurun videosu.
Kobay aracımız yine @Muratcan kardeşimin aracı. Jantlar korumalı ve biraz kirli.
İki ürünü öncelikle saf olarak kullandım.
R10 kıvam olarak gayet yoğun, janta oturuyor ve kendini salmıyor. Çok hızlı bir tepki süresi var. Kokusu çok iyi bir demirtozu sökücü ye göre. Hoş bir kokusu var. Korumaya zararı yok. Temizlik kabiliyeti çok başarılı. Temassız olarak jantı teetemiz çıkardı. Bu yorumlarım saf kullanım için geçerli.
Fb kıvam olarak daha akışkan, hızlı kuruyor daha likit olduğu için, tepki süresi daha yavaş, kokusu çok kötü değil ama iyi de değil, hafif rahatsız edici. Kir sökmede çok daha geri kaldı. Korumaya bir zararı yok ürünün.
R10 u 1/1 den biraz fazla sulandırdım. Daha kolay bir kullanım sundu. Performans saf kullanıma göre geriledi. Peçete testinde kir geldi peçeteye.
Sonuç olarak r10 başarılı bir ürün, performans olarak çok başarılı, kokusu kullanırken ürünü daha da sevdiriyor.
Buyurun videosu.





Dragons'a rakip geldi 



