Koch chemie fb ve Flowey r10

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#1
Merhabalar, yeni bir karşışaştırma testi yapalım. Bu günkü karşılaştırmamız koch chemie felgenblitz ve flowey r10.

Kobay aracımız yine @Muratcan kardeşimin aracı. Jantlar korumalı ve biraz kirli.

İki ürünü öncelikle saf olarak kullandım.

R10 kıvam olarak gayet yoğun, janta oturuyor ve kendini salmıyor. Çok hızlı bir tepki süresi var. Kokusu çok iyi bir demirtozu sökücü ye göre. Hoş bir kokusu var. Korumaya zararı yok. Temizlik kabiliyeti çok başarılı. Temassız olarak jantı teetemiz çıkardı. Bu yorumlarım saf kullanım için geçerli.

Fb kıvam olarak daha akışkan, hızlı kuruyor daha likit olduğu için, tepki süresi daha yavaş, kokusu çok kötü değil ama iyi de değil, hafif rahatsız edici. Kir sökmede çok daha geri kaldı. Korumaya bir zararı yok ürünün.

R10 u 1/1 den biraz fazla sulandırdım. Daha kolay bir kullanım sundu. Performans saf kullanıma göre geriledi. Peçete testinde kir geldi peçeteye.
Sonuç olarak r10 başarılı bir ürün, performans olarak çok başarılı, kokusu kullanırken ürünü daha da sevdiriyor.

Buyurun videosu.

 

Cavraoğlu

Usta Detaycı
Üye
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
450
Beğeniler
1,025
İl
Samsun
#2
Onur ağabey emegine saglik yine harika bir test tesekkür ederiz müsadenle bi sorum olacaktı R10 arac üzerinde kullanilirmı wax oncesi icin
 

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#4
Abi ellerine sağlık :öp: Dragons'a rakip geldi :mutlu:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#9
Çok sağolasın abi, çok net bir test ile ne olduğunu fiyatına göre nasıl birşey olduğunu anlamış olduk. Peki iki rutin temizlik de bir yapsak Tugaya rakip mi ?
Tugayı 1:3-1:4 gibi sulandırma ile rutin kullanım da ön yıkama yapıyorduk, o zaman R10'da aynı şekil yapsak nasıl olur ?
 

golf

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#11
Eline sağlık onur hocam, kc fb yi boyalı yüzeyde sulandırıp mı kullanmak gerekir?
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#12
Abi @Mentalfeed Hurşid’e sorduğumu biraz değiştirerek sana da yöneltmek istedim. Hurşid’e olan sorumun üstüne çok iyi oldu bu konu, öncelikle eline koluna sağlık ve kesene bereket. Elini cebine atıp vaktini testler için harcamışsın abi.

Bizlere de buradan güzelce nasiplenmek düşer.

Ben şunu anlamadım abi; R10, Fb nin mi Rrr nin mi rakibi ?

Açıklamasına göre Fb nin rakibi; Fiyat olarak baktığımda Rrr ye rakip olarak görünüyor.

R10 un 1:1 sulandırılabilmesine rağmen Fb fiyat olarak daha uygun. Rrr rakibi ise R10 ekonomi ve performans olarak öne çıkıyor tabi.

Ekonomi ve f/p ekseninde düşünürsek bu konuda yorumun ne olur ?
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#14
Abi @Mentalfeed Hurşid’e sorduğumu biraz değiştirerek sana da yöneltmek istedim. Hurşid’e olan sorumun üstüne çok iyi oldu bu konu, öncelikle eline koluna sağlık ve kesene bereket. Elini cebine atıp vaktini testler için harcamışsın abi.

Bizlere de buradan güzelce nasiplenmek düşer.

Ben şunu anlamadım abi; R10, Fb nin mi Rrr nin mi rakibi ?

Açıklamasına göre Fb nin rakibi; Fiyat olarak baktığımda Rrr ye rakip olarak görünüyor.

R10 un 1:1 sulandırılabilmesine rağmen Fb fiyat olarak daha uygun. Rrr rakibi ise R10 ekonomi ve performans olarak öne çıkıyor tabi.

Ekonomi ve f/p ekseninde düşünürsek bu konuda yorumun ne olur ?
İbrahim aslında ürünlere üstad kullandıysa yada elinde mevcutsa w25 i de ekleyebilirse çok makbule geçer. Fiyatlar daha da yükselmeden bir 5lt lık almak istiyorum en mantıklısı hangisiyse :alisveris:

Üstad eline sağlık yine çok güzel yol gösterici bir test olmuş..
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#15
İbrahim aslında ürünlere üstad kullandıysa yada elinde mevcutsa w25 i de ekleyebilirse çok makbule geçer. Fiyatlar daha da yükselmeden bir 5lt lık almak istiyorum en mantıklısı hangisiyse :alisveris:

Üstad eline sağlık yine çok güzel yol gösterici bir test olmuş..
Abi, üstada güvenimiz sonsuz söylemeye gerek yok. Bu aralar fırça ile jant temizliği mevzusuna da baya takıldık biliyorsun.

Merak ettiğim şu fiyat farkı yarı yarıya gibi, buna değer mi ve fırça ile iki üründe de aynı sonuca varabiliyor muyuz ?
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#16
üstad @onurçiko, ellerine saglık. süper test olmuş. fb fiyatıyla doguştan bir sıfır önde başlamış zati .iki üründe saf güzel çalışmış .

iyi detaylar.
 

Kermssl

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
384
Beğeniler
520
İl
İstanbul
#17
Çok merak ettiğim iki ürünün karşılaştırması çok güzel olmuş on numara beş yıldız karşılaştırma ellerine sağlık abim
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#18
Çok sağolasın abi, çok net bir test ile ne olduğunu fiyatına göre nasıl birşey olduğunu anlamış olduk. Peki iki rutin temizlik de bir yapsak Tugaya rakip mi ?

Tugayı 1:3-1:4 gibi sulandırma ile rutin kullanım da ön yıkama yapıyorduk, o zaman R10'da aynı şekil yapsak nasıl olur ?
Teşekkür ederim kardeşim. Bence kesinlikle rakip. Artık tamamen kullanıcı tercihlerine kalmış. Evet sulandırıp aynı şekilde kullanılabilir.
Eline sağlık çok güzel karşılaştırma olmuş
Teşekkür ederim.
Eline sağlık onur hocam, kc fb yi boyalı yüzeyde sulandırıp mı kullanmak gerekir?
teşekkür ederim.Ben ıslak yüzeye sulandırmadan uyguluyorum, sonra eldivem ile yayıyorum. Sulandırmanızı pek tavsiye etmem fb yi.
Abi @Mentalfeed Hurşid’e sorduğumu biraz değiştirerek sana da yöneltmek istedim. Hurşid’e olan sorumun üstüne çok iyi oldu bu konu, öncelikle eline koluna sağlık ve kesene bereket. Elini cebine atıp vaktini testler için harcamışsın abi.

Bizlere de buradan güzelce nasiplenmek düşer.

Ben şunu anlamadım abi; R10, Fb nin mi Rrr nin mi rakibi ?

Açıklamasına göre Fb nin rakibi; Fiyat olarak baktığımda Rrr ye rakip olarak görünüyor.

R10 un 1:1 sulandırılabilmesine rağmen Fb fiyat olarak daha uygun. Rrr rakibi ise R10 ekonomi ve performans olarak öne çıkıyor tabi.

Ekonomi ve f/p ekseninde düşünürsek bu konuda yorumun ne olur ?
R10 un rakibi rrr bence. Fb bu ürünün gerisinde kalıyor, Anca sulandırılınca yetişebilir. Bence sulandırınca kafa kafaya hatta 1/3-4 lere çıkarsa sulandırma oranı r10 çok daha avantajlı oluyor.
Emeğine sağlık abi, bu testde de belli etmiş yine R10 kendini :D

BLA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim.
İbrahim aslında ürünlere üstad kullandıysa yada elinde mevcutsa w25 i de ekleyebilirse çok makbule geçer. Fiyatlar daha da yükselmeden bir 5lt lık almak istiyorum en mantıklısı hangisiyse :alisveris:

Üstad eline sağlık yine çok güzel yol gösterici bir test olmuş..
Teşekkür ederim. W25 elimde mevcut şu an, hatta bu gün denemeye niyetim vardı ama uygun araba yoktu. Kısmetse bir kaç güne bir test yaparım...
Abi, üstada güvenimiz sonsuz söylemeye gerek yok. Bu aralar fırça ile jant temizliği mevzusuna da baya takıldık biliyorsun.

Merak ettiğim şu fiyat farkı yarı yarıya gibi, buna değer mi ve fırça ile iki üründe de aynı sonuca varabiliyor muyuz ?
Fırça ile iki üründen de aynı neticeyi alırssınız. Sulandırılmış r10 dan da aynı neticeyi alırsınız. hangisi hesabınıza uygun düşerse onu almanızda fayda var. Bir de şunu ilave etmek isterim, yoğunlukta sarfiyat açısından önemli bir etken. Birim alana sıkılan ürün miktarı azalıyor, Mesela bu uygulamada şunu da gördüm, yoğun ürünü 3 fışla hallederken diğerini 10 fış yapıyorsun.
üstad @onurçiko, ellerine saglık. süper test olmuş. fb fiyatıyla doguştan bir sıfır önde başlamış zati .iki üründe saf güzel çalışmış .

iyi detaylar.
Teşekkür ederim üstadım. Beğenmene sevindim:utandim:
 

ccibb

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1,917
Beğeniler
3,195
Yaş
44
İl
Kırklareli
#20
Ellerine sağlık hacı
Kafalardaki soruları cevaplar nitelikte bir test olmuş
W25 i de karşılaştırmaya ekle de benim gibi jantları zaten temaslı yıkadığı için ürünü ekseriyetle wax öncesi kaportada kullanacak olanlar da kararını versin :)