Koch chemie fb ve Flowey r10

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#21
Ellerine sağlık hacı
Kafalardaki soruları cevaplar nitelikte bir test olmuş
W25 i de karşılaştırmaya ekle de benim gibi jantları zaten temaslı yıkadığı için ürünü ekseriyetle wax öncesi kaportada kullanacak olanlar da kararını versin :)
Teşekkür ederim hacı, Allah izin verirse yarın yapmaya çalışayım inşallah.
 

Noname

Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Katılım
17 Nis 2019
Mesajlar
1,925
Beğeniler
6,085
#22
İbrahim aslında ürünlere üstad kullandıysa yada elinde mevcutsa w25 i de ekleyebilirse çok makbule geçer. Fiyatlar daha da yükselmeden bir 5lt lık almak istiyorum en mantıklısı hangisiyse :alisveris:

Üstad eline sağlık yine çok güzel yol gösterici bir test olmuş..
5 litrelik ben mi goremedim acana yoksa cok pahaliydi da gozlerim mi istemedi gormeyi :) varsa link payalasabilir misin Ercin Hocam.

@onurçiko abi eline saglik kesene bereket. Beklenen testlerden biri daha :)
 

_CaN_

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,805
Beğeniler
8,528
Yaş
37
İl
Bilecik
#23
Ellerine sağlık abi. Flowey r10 çok iyi iş çıkarmış bu piyasa şartlarında. Konuyu favorilere ekledim. Demir tozu sorana direk cevap verilebilecek bir konu. :alkis:
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#28
Merhabalar, yeni bir karşışaştırma testi yapalım. Bu günkü karşılaştırmamız koch chemie felgenblitz ve flowey r10.

Kobay aracımız yine @Muratcan kardeşimin aracı. Jantlar korumalı ve biraz kirli.

İki ürünü öncelikle saf olarak kullandım.

R10 kıvam olarak gayet yoğun, janta oturuyor ve kendini salmıyor. Çok hızlı bir tepki süresi var. Kokusu çok iyi bir demirtozu sökücü ye göre. Hoş bir kokusu var. Korumaya zararı yok. Temizlik kabiliyeti çok başarılı. Temassız olarak jantı teetemiz çıkardı. Bu yorumlarım saf kullanım için geçerli.

Fb kıvam olarak daha akışkan, hızlı kuruyor daha likit olduğu için, tepki süresi daha yavaş, kokusu çok kötü değil ama iyi de değil, hafif rahatsız edici. Kir sökmede çok daha geri kaldı. Korumaya bir zararı yok ürünün.

R10 u 1/1 den biraz fazla sulandırdım. Daha kolay bir kullanım sundu. Performans saf kullanıma göre geriledi. Peçete testinde kir geldi peçeteye.
Sonuç olarak r10 başarılı bir ürün, performans olarak çok başarılı, kokusu kullanırken ürünü daha da sevdiriyor.

Buyurun videosu.

Abi ellerine sağlık beklenen olmuş fbnin önünde lakin daha iyi performansı var floweyin. O zmn büyük konuyu yani dragons r10u kim açıyor:heyecan:
 

Shirb13

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
979
Beğeniler
4,171
İl
Tekirdağ
#29
Bir de şunu ilave etmek isterim, yoğunlukta sarfiyat açısından önemli bir etken. Birim alana sıkılan ürün miktarı azalıyor, Mesela bu uygulamada şunu da gördüm, yoğun ürünü 3 fışla hallederken diğerini 10 fış yapıyorsun
Abi teşekkür ederim cevabın özellikle alıntıladığım ayrıntı ile başka soru sormaya gerek bırakmıyor. İnce görmüşsün teşekkür ederim.
 

KaiZeN

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
1,146
Beğeniler
3,143
Yaş
41
İl
Tekirdağ
#30
5 litrelik ben mi goremedim acana yoksa cok pahaliydi da gozlerim mi istemedi gormeyi :) varsa link payalasabilir misin Ercin Hocam.

@onurçiko abi eline saglik kesene bereket. Beklenen testlerden biri daha :)
Ömer hocam r10 tükenmiş ama w25 in satışta 5 liği indirimle lt si yaklaşık 70tl ye gelicek. @Mentalfeed Hurşid hocama da sorduğumda w25 in daha çok direk demirtozunu sökmeyle işi olduğunu, r10 nun jant için önerildiğinden içinde temizliyicilerinde olduğunu belirtmişti diye hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltirim hocam.

Benimde aklımda kaporta için ayrı, jantlar için ayrı demirtozu sökücü aklımda almak var ama daha tam karar veremedim :mutlu: Dragons azaldıkça strese giriyorum :komik:

Flowey W25 (Kaporta) Demiz Tozu Sökücü Deoxidizer 5L
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#31
Ömer hocam r10 tükenmiş ama w25 in satışta 5 liği indirimle lt si yaklaşık 70tl ye gelicek. @Mentalfeed Hurşid hocama da sorduğumda w25 in daha çok direk demirtozunu sökmeyle işi olduğunu, r10 nun jant için önerildiğinden içinde temizliyicilerinde olduğunu belirtmişti diye hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltirim hocam.

Benimde aklımda kaporta için ayrı, jantlar için ayrı demirtozu sökücü aklımda almak var ama daha tam karar veremedim :mutlu: Dragons azaldıkça strese giriyorum :komik:

Flowey W25 (Kaporta) Demiz Tozu Sökücü Deoxidizer 5L
W25 tam bir demirtozu temizleyici gibi ağır kokuyor abi, edindiğim bilgiyle dediğiniz gibi sadece demirtozu söküyormuş ve küçük bir yerde test ettim cidden güzel söküyor.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#32
@onurçiko abi eline sağlık, akıllardaki flowey ürünleri ile piyasadaki diğer revaçta olan ürünler arasındaki farkları net Bi şekilde görüyoruz sayenizde :) hani yorum olarak cevap bulmayı geçtik, fotoğraflı ve videolu olarak dolu dolu karşılaştırmalar görüyoruz, çok teşekkür ederim :)
 

Dr HCD

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
1,082
Beğeniler
4,765
İl
İstanbul
#34
Elinize sağlık Masterım bir tek R10 vs dragons kaldı piyasada ürün bırakmayıp test ediyorsunuz kesenize bereket:alisveris:
 

BSI

Usta Detaycı
Üye
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
210
Beğeniler
1,042
Yaş
39
#36
Tam yeni konu yok diye eskilere dalıyorum... Çaaat @onurçiko üstad bir karşılaştırma konusu açıyor... Tam okudum bitti tadı damakta kaldı derken çaaaat @onurçiko üstad bir karşılaştırma daha açmış... :)

Ellerinize sağlık, kesenize bereket abi...
 

onurçiko

Konu Sahibi ✔
Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#37
Abi ellerine sağlık beklenen olmuş fbnin önünde lakin daha iyi performansı var floweyin. O zmn büyük konuyu yani dragons r10u kim açıyor:heyecan:
Teşekkür ederim kardeşim, benim dragon bitti maalesef, o iş sizde.
Abi teşekkür ederim cevabın özellikle alıntıladığım ayrıntı ile başka soru sormaya gerek bırakmıyor. İnce görmüşsün teşekkür ederim.
Teşekkür ederim kardeşim, yardımcı olduysa ne mutlu bana.
Ömer hocam r10 tükenmiş ama w25 in satışta 5 liği indirimle lt si yaklaşık 70tl ye gelicek. @Mentalfeed Hurşid hocama da sorduğumda w25 in daha çok direk demirtozunu sökmeyle işi olduğunu, r10 nun jant için önerildiğinden içinde temizliyicilerinde olduğunu belirtmişti diye hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltirim hocam.

Benimde aklımda kaporta için ayrı, jantlar için ayrı demirtozu sökücü aklımda almak var ama daha tam karar veremedim :mutlu: Dragons azaldıkça strese giriyorum :komik:

Flowey W25 (Kaporta) Demiz Tozu Sökücü Deoxidizer 5L
W25 olmaz jantlara, sadece kaporta için kullanabilirsiniz.
W25 tam bir demirtozu temizleyici gibi ağır kokuyor abi, edindiğim bilgiyle dediğiniz gibi sadece demirtozu söküyormuş ve küçük bir yerde test ettim cidden güzel söküyor.
Ben bugün testlerini yaptım, konuyu yarın açacağım inşallah, 7-8 ürünle bir karşılaştırma yaptım. W25 başarılı bir ürün kaportada diyebilirim ön bilgi olarak.
@onurçiko abi eline sağlık, akıllardaki flowey ürünleri ile piyasadaki diğer revaçta olan ürünler arasındaki farkları net Bi şekilde görüyoruz sayenizde :) hani yorum olarak cevap bulmayı geçtik, fotoğraflı ve videolu olarak dolu dolu karşılaştırmalar görüyoruz, çok teşekkür ederim :)
Teşekkür ederim kardeşim, şeffaf her şeyin ortada olduğu, lafla değil görsel olarak objektif olarak yapmaya çalışıyoruz.
Master kesene bereket yine kılavuz niteliğinde bir karşılaştırma olmuş.
Teşekkür ederim hocam.
Elinize sağlık Masterım bir tek R10 vs dragons kaldı piyasada ürün bırakmayıp test ediyorsunuz kesenize bereket:alisveris:
Teşekkür ederim kardeşim, benim dragonu biri yedi, o yüzden yapamadım dragons ile.
Tam yeni konu yok diye eskilere dalıyorum... Çaaat @onurçiko üstad bir karşılaştırma konusu açıyor... Tam okudum bitti tadı damakta kaldı derken çaaaat @onurçiko üstad bir karşılaştırma daha açmış... :)

Ellerinize sağlık, kesenize bereket abi...
Teşekkür ederim :) elimizden geldiğince boşlukları dolduruyoruz. Heralde bizdeki içerik dünyada hiçbir yerde yok. Ah bir de bütün ürünlere rahat ulaşsak neler yapacaz ama.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
#38
Teşekkür ederim kardeşim, benim dragon bitti maalesef, o iş sizde.

Teşekkür ederim kardeşim, yardımcı olduysa ne mutlu bana.

W25 olmaz jantlara, sadece kaporta için kullanabilirsiniz.

Ben bugün testlerini yaptım, konuyu yarın açacağım inşallah, 7-8 ürünle bir karşılaştırma yaptım. W25 başarılı bir ürün kaportada diyebilirim ön bilgi olarak.

Teşekkür ederim kardeşim, şeffaf her şeyin ortada olduğu, lafla değil görsel olarak objektif olarak yapmaya çalışıyoruz.

Teşekkür ederim hocam.

Teşekkür ederim kardeşim, benim dragonu biri yedi, o yüzden yapamadım dragons ile.

Teşekkür ederim :) elimizden geldiğince boşlukları dolduruyoruz. Heralde bizdeki içerik dünyada hiçbir yerde yok. Ah bir de bütün ürünlere rahat ulaşsak neler yapacaz ama.
Tamamdır Onur abi detaylar için beklemedeyim, yarın bende test edicem belki bende farklı sonuçlanır. :) Fazla test her zaman iyidir diye düşünüyorum :D