Koch Chemie PW VS Polytop Hybrid Sealer Maximus ?

Koch Chemie PW VS Polytop Hybrid Sealer Maximus ?

  • Koch Chemie PW

  • Polytop Hybrid Sealer Maximus


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

berkesennturk

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#1
Merhaba forumda yeniyim benim bir sorum olacak iki ürün arasında kaldım
Polytop Hybrid Sealer Maximus (625TL) ve
Koch Chemie PW (953TL) her iki ürün içinde forumda ayrı başlıklar açılmış fakat iki ürün kıyaslandığında hangisi daha performanslı ? hangisini almalıyım ? ikiside konsantre ürün ve ikiside 1:100 gibi oranlı bana minimum 1-2 sene gideceği için iyi olanı seçemeye çalışıyorum :))
Değerli tecrübelerinizi ve bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim teşekkürler.
 

berkesennturk

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#2
Bu arada izmir veya bursada bu ürünlerden elinde olan varsa deneyebilmem için ücreti karşılığında benimle paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim
 

Onre

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2023
Mesajlar
49
Beğeniler
179
Yaş
30
İl
Ankara
#5
Pw kullanmadım o yüzden ona yorum yapmayacağım ama maxiumustan son derece memnunum. Uygulama kolaylığı, hidrofobi,parlaklık gayet iyi
 

mirafiori

Uzman Detaycı
Emektar Detaycı
Üye
Katılım
14 Eki 2020
Mesajlar
1,451
Beğeniler
4,275
Yaş
41
İl
İstanbul
#6
İkisinide kullandım, pw aşırı derecede toz çekiyor, parlaklık hidrofobi iyi ama o toz konusu can sıkıcı seviyede, Polytop'u keşfettikten sonra pw tamamen hayatımdan çıktı, hidrfobisi parlaklığı gayet güzel ve tabiki toz çekmiyor...
 

berkesennturk

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#7
İkisinide kullandım, pw aşırı derecede toz çekiyor, parlaklık hidrofobi iyi ama o toz konusu can sıkıcı seviyede, Polytop'u keşfettikten sonra pw tamamen hayatımdan çıktı, hidrfobisi parlaklığı gayet güzel ve tabiki toz çekmiyor...
Çok teşekkür ederim aradığım cevap buydu oylamadada polytop önde gidiyor
 

berkesennturk

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#9
Youtube kanalımda incelemesini yapmıştım, imzamda kanal linkim var ordanda bakabilirsiniz fikir vermesi açısından...
Videonuzu izlemiştim fakat siz olduğunuzu bilmiyordum :) yalnız videoyu güncelleseniz çok güzel olur daha detaylı ve diğer kullandığınız ürünlerle karşılaştırırsanız süper olur.
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#10
Zamanında pw fanatiğiydim. Ekonomik ve verimli diye. Ama zamanla toz çekmesi olsun zaman zaman leke bırakması olsun soğuttu. Flowey x50 ve polytop maximus kullanınca favorim maximus oldu. Pw gibi boncukluyor ama öyle leke bırakmıyordu. Maximus öneririm
 

burakkcbyk

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Ağu 2021
Mesajlar
47
Beğeniler
63
Yaş
34
İl
Mardin
#11
Koch chemie pw benim aracımda ön camda silecek performansını bozuyor. Silecekde atlama yapıyor.
Servisden alınma orijinal Silecekde de aynı sorunu yaşadı, bosch aerotwin silecek de aynı sorunu yaşadı.

Evde duşakabine lavaboya falan kullanıyorum artık :D
 

berkesennturk

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
22 Nis 2024
Mesajlar
604
Beğeniler
3,262
İl
.
#12
Koch chemie pw benim aracımda ön camda silecek performansını bozuyor. Silecekde atlama yapıyor.
Servisden alınma orijinal Silecekde de aynı sorunu yaşadı, bosch aerotwin silecek de aynı sorunu yaşadı.

Evde duşakabine lavaboya falan kullanıyorum artık :D
Şaka yapıyor olmalısınız hocam işinizi görmüyorsa ufak bir miktarına talip olabilirim denemek için :)
 

ibrahimd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 May 2023
Mesajlar
265
Beğeniler
228
Yaş
23
İl
Kayseri
#13
Zamanında pw fanatiğiydim. Ekonomik ve verimli diye. Ama zamanla toz çekmesi olsun zaman zaman leke bırakması olsun soğuttu. Flowey x50 ve polytop maximus kullanınca favorim maximus oldu. Pw gibi boncukluyor ama öyle leke bırakmıyordu. Maximus öneririm
Maximusu ıslak zemine mi uyguluyoruz acaba birde bitki sulama pompası ile mi uygulamak daha mantıklıdır yoksa sprey şişelerle mi teşekkürler
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#14
Maximusu ıslak zemine mi uyguluyoruz acaba birde bitki sulama pompası ile mi uygulamak daha mantıklıdır yoksa sprey şişelerle mi teşekkürler
Evet hocam yıkanmış durulanmış aracın ıslak yüzeyine sıkarak uyguladım. İkisiyle de uygulayabilirsiniz, size kalmış bir şey o. İlaçlama pompası ile sanki daha çok yere yayılabilir gibi ama neticede durularken de her yere gidiyor ürün. Hangisi işinize gelirse öyle uygulayın :)
Dikkat etmeniz gereken şey uyguladıktan sonra şişeye boş su doldurup hortumdan kalan ürünü yıkayın. Yoksa bu tarz ürünler kuruyunca hortumu ve sprey ucunu tıkayabiliyor
 

ibrahimd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 May 2023
Mesajlar
265
Beğeniler
228
Yaş
23
İl
Kayseri
#15
Evet hocam yıkanmış durulanmış aracın ıslak yüzeyine sıkarak uyguladım. İkisiyle de uygulayabilirsiniz, size kalmış bir şey o. İlaçlama pompası ile sanki daha çok yere yayılabilir gibi ama neticede durularken de her yere gidiyor ürün. Hangisi işinize gelirse öyle uygulayın :)
Dikkat etmeniz gereken şey uyguladıktan sonra şişeye boş su doldurup hortumdan kalan ürünü yıkayın. Yoksa bu tarz ürünler kuruyunca hortumu ve sprey ucunu tıkayabiliyor
tamamdır çok teşekkür ederim bu bilgi için demeseniz yapmazdm ön yıkama foam lancei içinde bunu uygulayayım mı
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#16
tamamdır çok teşekkür ederim bu bilgi için demeseniz yapmazdm ön yıkama foam lancei içinde bunu uygulayayım mı
Rica ederim :) foam lance varsa ona karışım yapıp uygulama yapması çok keyifli oluyor. Araba yıkaması bitince foam lance ile sıkın araca

Öncesinde kullandığınız köpüğü ve sonrasında da maximusu foam lance içinden iyice temizlemenizi tavsiye ederim.
 

ibrahimd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 May 2023
Mesajlar
265
Beğeniler
228
Yaş
23
İl
Kayseri
#17
Rica ederim :) foam lance varsa ona karışım yapıp uygulama yapması çok keyifli oluyor. Araba yıkaması bitince foam lance ile sıkın araca

Öncesinde kullandığınız köpüğü ve sonrasında da maximusu foam lance içinden iyice temizlemenizi tavsiye ederim.
hangi oranda kullanıyorsunuz acaba?
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
#18
hangi oranda kullanıyorsunuz acaba?
1.100 yapıyordum foam lance kullanırken de. Ama aslında foam lance içinde su da akınca 1.100 oran daha da seyrelmiş oluyor. İsterseniz siz de 10 ml maximus koyup toplam 1 lt karışım yapın ya da 5 ml koyup 500 ml karışım yapın. Yeterli gelmezse ürün miktarını artırırsınız kademe kademe
 

muratcanylz

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
21 Oca 2023
Mesajlar
39
Beğeniler
23
Yaş
24
İl
İzmir
#19
Koch chemie pw benim aracımda ön camda silecek performansını bozuyor. Silecekde atlama yapıyor.
Servisden alınma orijinal Silecekde de aynı sorunu yaşadı, bosch aerotwin silecek de aynı sorunu yaşadı.

Evde duşakabine lavaboya falan kullanıyorum artık :D
bosc aerotwin kullanıyorum ben de performansı inanılmaz düşmüştü sebebinin anlayamadığım bi şekilde demekki bundanmış vakti zamanında silecek suyuna bi iki damla atıp kullanmıştım pw yi.elimdekini çıkardıktan sonra kullanmamayı düşünüyorum
 

burakkcbyk

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Ağu 2021
Mesajlar
47
Beğeniler
63
Yaş
34
İl
Mardin
#20
bosc aerotwin kullanıyorum ben de performansı inanılmaz düşmüştü sebebinin anlayamadığım bi şekilde demekki bundanmış vakti zamanında silecek suyuna bi iki damla atıp kullanmıştım pw yi.elimdekini çıkardıktan sonra kullanmamayı düşünüyorum
Vernikli yüzey için kusur bulamam. Hatta uygulama şeklinim pratikliğini göze alırsak her yönden güzel bir ürün denebilir. Ama cam için (silecekli camlar) tamamen facia yaşatıyor