Köpük Pompası hk

yetatlidil

Konu Sahibi ✔
Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eyl 2020
Mesajlar
186
Beğeniler
633
İl
İstanbul
#1
Merhabalar , herkese iyi haftalar. İyi forumlar

Aklıma takıılan bir durum var Kwazar Köpük Pompası almak istiyorum. Fakat nasıl kullanılır, ne oranla şampuan koymam gerek ne yapmam gerek pek bilmiyorum. Kullananlar var mı ? Sorun yaşayan beğenmeyenler neden beğenmedi açıklarsa çok sevinirim. Tekrar tekrar alabilcek bir durumum yok almışken nokta atışı yapıp almak istiyorum.

İyi forumlar. Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
 

Mertcankbr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
897
Beğeniler
1,976
İl
Manisa
#3
jetta jkf 2 kullanıyorum kwazar pompamda var aynı işi görüyor akbel kimya satıyor köpük yapan ucu almalısınız şampuan seyreltme oranıda ürüne göre değişir ansf için 200 ml 2litre su kullanıyorum mesela
 

Mete Aytun

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Ağu 2020
Mesajlar
20
Beğeniler
63
Yaş
36
İl
MALATYA
#5
Ben ek bi pompayla kullanmıyorum. Araca sıkarken bir yandan sürekli elimle pompalıyorum zaten hepi topu 2 dk sürüyor. Şampuan olarak Autoglym Polar blast kullanıyorum memnunum yaklaşık olarak 1/10 oranında şampuan koyuyorum . ( Zaten aldığınız şampuanın arkasında yazar sulandırma oranları ). Kwazar dan memnunum malzeme kalitesi güzel 2 litrelik hacmi var . Benim SUV yi tekerlekler dahil komple köpüklüyor şimdilik yeterli benim için.
 

gokhanbulut

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2020
Mesajlar
83
Beğeniler
185
Yaş
36
İl
Bursa
#6
Kwazar pompayı kullanıyorum, başka pompa kullanmadığım ve bu konularda yeni olduğum için karşılaştırma yapamayacağım.
Ürün köpürtmesi başarılı, içerisinde 3 adet farklı köpük oranı ile atım yapabileceğiniz başlık çıkıyor.
Ürünü pompalaması zor değil, içerisinde ki basınç arttıkça zorlaşıyor.
Ben Bmw 3.20 Araca sahibim, aracı tamamen bitirmem için en az 5-6 defa defa pompalamam gerekiyor. Çok pratik değil ama hem araçta saklamak için az yer kaplıyor hem de sağlam dayanıklı olduğu için tercih ettim.
 
Son düzenleme:

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#7
Kwazar pompayı kullanıyorum, başka pompa kullanmadığım ve bu konularda yeni olduğum için karşılaştırma yapamayacağım.
Ürün köpürtmesi başarılı, içerisinde 3 adet farklı köpük oranı ile atım yapabileceğiniz başlık çıkıyor.
Ürünü pompalaması zor değil, içerisinde ki basınç arttıkça zorlaşıyor.
Ben Bmw 3.20 Araca sahibim, aracı tamamen bitirmem için en az 5-6 defa pompalamam gerekiyor. Çok pratik değil ama hem araçta saklamak için az yer kaplıyor hem de sağlam dayanıklı olduğu için tercih ettim.
Aramıza hoşgeldiniz gökhan bey bol paylaşımlı keyifli forumlar dilerim


DENİZLİ
 

emboli

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
10 Şub 2019
Mesajlar
188
Beğeniler
806
Yaş
41
İl
Çanakkale
#9
Hem Kwazar hem de Marolex sahibi olarak yorum yapabilirim. Marolex kesinlikle Kwazar'ın önünde. Atım sürelerini ölçmedim fakat üç aşağı beş yukarı aynılar. Marolex farkını köpük yoğunluğunda gösteriyor. Mesela kwazar'ın başlıkları arasında çok fark yokken. Marolex'in en 3 başlığının köpük yoğunluğunu kesinlikle farkediyorsunuz. Ek olarak Marolex'in auto fonksiyonu var, tetiği kilitlediğinizde sürekli basmanıza gerek kalmıyor böylece. Çok önemli değilmiş gibi görünse de otomobil büyükse sürekli basmak parmağınızı oldukça yorabiliyor.
 

hfurkan

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
97
Beğeniler
667
Yaş
33
İl
İstanbul
#11
Ben de önce kwazar kullanırken marolex alan biri olarak kesinlikle marolex öneririm.
Kwazar en yoğun köpük başlığında 2 lt ile benim b sınıfı hb araçlarıma yetmiyordu
Marolex 3 lt karışımla davlumbazlar dahil bol bol sıksam bile 1250 ml arttırıyor.
Malzemesi de daha kaliteli. Ayrıca tetiğin auto modu çok kullanışlı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

gokhanbulut

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
11 Eki 2020
Mesajlar
83
Beğeniler
185
Yaş
36
İl
Bursa
#13
Şimdi yorumları okuyup videoları izleyince keşke ben de marolex alsaydım diyorum gerçekten Kwazar o kadar köpük yapmıyor, sulu atıyor köpüğü.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#14
İlposan maxi ye mağlup oldum ne yaptıysam düzgün köpük alamadım, vetanın perde nozulunu taktım olmadı. Yeşil sünger döşedim tabancaya, hortuma iki parmak yukarıdan üç iğne deliği açtım. Nozul arkasına iki kat keçe koydum, pompa içindeki hortuma tel koyup da denedim yok arkadaş olmuyor var mı yardımcı olacaklar şimdiden sağolun
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#15
İlposan maxi ye mağlup oldum ne yaptıysam düzgün köpük alamadım, vetanın perde nozulunu taktım olmadı. Yeşil sünger döşedim tabancaya, hortuma iki parmak yukarıdan üç iğne deliği açtım. Nozul arkasına iki kat keçe koydum, pompa içindeki hortuma tel koyup da denedim yok arkadaş olmuyor var mı yardımcı olacaklar şimdiden sağolun
İç deliği iğne ile değil daha kalın koyun. Şampuan ne kullanıyorsunuz ?
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#16
İç deliği iğne ile değil daha kalın koyun. Şampuan ne kullanıyorsunuz ?
Şampuan ada tedariğin yeni çıkardığı foam şampuanı kullandım. 2 lt lik pompada traş köpüğü gibi oldu ama 5 lik pompayı beceremedik. Yeşil süngeri iptal edip bulaşık teli koydum düzelme var, deliği arttıralım hava hacmi artsın bakalım öyle denicem, cevabın için teşekkür ederim
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#17
Şampuan ada tedariğin yeni çıkardığı foam şampuanı kullandım. 2 lt lik pompada traş köpüğü gibi oldu ama 5 lik pompayı beceremedik. Yeşil süngeri iptal edip bulaşık teli koydum düzelme var, deliği arttıralım hava hacmi artsın bakalım öyle denicem, cevabın için teşekkür ederim
Ben flowey ürünlerinde güzel köpük alıyorum, başka ürün kullanmadım.
Yeşil kısmı komple süngerden ayırıp rulo gibi sarıp nozulu söküp tabancanın içine koyuyorum.
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#18
Dediğin gibi deliği genişletmedim ama aynı mantıklar üstten üç parmak aşağı iğneyle iki delik açtım iğneyi iyice döndürerek genişlettim hafif. Sonra Veta turuncu renk perde nozulunu bileyici ile genişlettim geniş V şeklinde açı verdim. Sonuç perde atım aldım. Bulaşık teli başarılı oldu ama süngerle yeniden test yapacağım. Her şey bittiğinde bu işi dikkatlice anlatıp video çekeceğim. Herkes köpüğünü paylaşmış yapım videosu bulamadım.
 
Beğeniler: Mrt

xxman

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
9 May 2018
Mesajlar
80
Beğeniler
128
Yaş
43
İl
İstanbul
#19
İlposan maxi ye mağlup oldum ne yaptıysam düzgün köpük alamadım, vetanın perde nozulunu taktım olmadı. Yeşil sünger döşedim tabancaya, hortuma iki parmak yukarıdan üç iğne deliği açtım. Nozul arkasına iki kat keçe koydum, pompa içindeki hortuma tel koyup da denedim yok arkadaş olmuyor var mı yardımcı olacaklar şimdiden sağolun

bu benim ilposanın videosu, şampuan normal bir araba şampuanı

20201211_132604.mp4 - 48.0 MB

6 delik açtım ama en başarılı 1 delik ile oluyor, delik yeri

 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#20
bu benim ilposanın videosu, şampuan normal bir araba şampuanı

20201211_132604.mp4 - 48.0 MB

6 delik açtım ama en başarılı 1 delik ile oluyor, delik yeri

Kafa karışıyor işte üstadım Fatih bey diyorki büyük delik aç ben ona mükabil deliği büyütmedim sayıyı beşe çıkardım ikisi hafif büyük diğerleri iğne ucu gibi. Deniyorum deneyeceğim devam. Bulaşık teli ve süngeri kombinasyonu yapacağım. Bakalım nolacak. Perde nozul israf çabuk bitiriyor.