Köpük Pompası hk

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#23
@Fatihkandemir, senin YouTube videonu izledim veta pompa var sende, maksimum kaç psi bastın xiaomi ile, kullandığın nozul vetanın mı? Ayrı mı aldın?
 

Kenan

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
13 Ara 2020
Mesajlar
56
Beğeniler
71
Yaş
36
İl
Ankara
#24
seramarketim.com dan boom marka tekli nozul sipariş verdim sağolsunlar yerine lechler göndermişler 3 tanesi 08-110 bir tanesi 06-110.... kargo 11,5₺ Ürünler 39₺ tuttu Toplam 51₺ ye 4 adet nozul aldık.
 
Son düzenleme:

Mrt

Usta Detaycı
Üye
Katılım
25 Nis 2020
Mesajlar
488
Beğeniler
1,315
İl
Ankara
#25
Ve gooooollll seramarketim.com dan boom marka tekli nozul sipariş verdim sağolsunlar lechler göndermişler 3 tane 08-110 bir tane 06-110 pompa köpük püskürüyor video yakında.... kargo 11,5₺ Ürünler 39₺ tuttu Toplam 51₺ ye 4 adet nozul aldık. Nozul arkası tamamen bulaşık teli, tabanca içi keçe ve tel karışık delik sayısı beş. Sonuç mikemmell
Hayırlı olsun :). Nozulların linki var mı acaba? Bende secho için alacağım. Siteye baktığımda 60 tl olanı görüyorum sadece.
 

Bfuyar

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
38
Beğeniler
28
Yaş
30
İl
Kayseri
#26
Merhabalar , herkese iyi haftalar. İyi forumlar

Aklıma takıılan bir durum var Kwazar Köpük Pompası almak istiyorum. Fakat nasıl kullanılır, ne oranla şampuan koymam gerek ne yapmam gerek pek bilmiyorum. Kullananlar var mı ? Sorun yaşayan beğenmeyenler neden beğenmedi açıklarsa çok sevinirim. Tekrar tekrar alabilcek bir durumum yok almışken nokta atışı yapıp almak istiyorum.

İyi forumlar. Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
Bugün ilk kez kwazarı kullandım açıkca ilk alırken yorucumu olur vs diye düşünüyordum ancak kullanımı cok rahat köpük kaliteside gayet güzel iyiki almışım dedim gerçekten, araç clio5 hb araba fazla fazla geldi cok kaliteli uzun ömürlü alete benziyor tavsiye ederim alın. Köpük olarakta valet pro foumula kullanıyorum bugünlük göz kararı doldurdum ama 1.5litre suya 100ml yeter diye düşünüyorum ürün 2litre ama zaten 1.5litre su hayli hayli yetiyor
 

Bfuyar

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
38
Beğeniler
28
Yaş
30
İl
Kayseri
#27
Bugün ilk kez kwazarı kullandım açıkca ilk alırken yorucumu olur vs diye düşünüyordum ancak kullanımı cok rahat köpük kaliteside gayet güzel iyiki almışım dedim gerçekten, araç clio5 hb araba fazla fazla geldi cok kaliteli uzun ömürlü alete benziyor tavsiye ederim alın. Köpük olarakta valet pro foumula kullanıyorum bugünlük göz kararı doldurdum ama 1.5litre suya 100ml yeter diye düşünüyorum ürün 2litre ama zaten 1.5litre su hayli hayli yetiyor
 

Fatihkandemir

Usta Detaycı
Üye
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
679
Beğeniler
1,406
Yaş
38
İl
İstanbul
#29
@Fatihkandemir, senin YouTube videonu izledim veta pompa var sende, maksimum kaç psi bastın xiaomi ile, kullandığın nozul vetanın mı? Ayrı mı aldın?
Veta pompa eski pompa onu kullanmıyorum attım. Şuan ilposan var ve 50 psi kadar şişirip öyle başlıyorum köpüklemeye. Nozul için perde nozul kullanıyorum.
 

labkamil

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
7
Beğeniler
3
Yaş
42
İl
Ankara
#31
Hem Kwazar hem de Marolex sahibi olarak yorum yapabilirim. Marolex kesinlikle Kwazar'ın önünde. Atım sürelerini ölçmedim fakat üç aşağı beş yukarı aynılar. Marolex farkını köpük yoğunluğunda gösteriyor. Mesela kwazar'ın başlıkları arasında çok fark yokken. Marolex'in en 3 başlığının köpük yoğunluğunu kesinlikle farkediyorsunuz. Ek olarak Marolex'in auto fonksiyonu var, tetiği kilitlediğinizde sürekli basmanıza gerek kalmıyor böylece. Çok önemli değilmiş gibi görünse de otomobil büyükse sürekli basmak parmağınızı oldukça yorabiliyor.
Marolex aldım bende xiaomi pompa ile denedim. 2lt su koydum. Ama basınç hızla azalıyor gibi. Sizde durum nedir. Basıncı çabuk bitiyormu. Basıncını daha uzun tutmak için bir çözümünüz varmı ?
 

emboli

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
10 Şub 2019
Mesajlar
188
Beğeniler
806
Yaş
41
İl
Çanakkale
#32
Marolex aldım bende xiaomi pompa ile denedim. 2lt su koydum. Ama basınç hızla azalıyor gibi. Sizde durum nedir. Basıncı çabuk bitiyormu. Basıncını daha uzun tutmak için bir çözümünüz varmı ?
Daha önce evde yaptığım denemelerin sonuçlarını paylaşayım;

2 litre suya 50ml şampuan ile

100 defa pompladım ama safety valve hiç atmadı yada attıysa da ben anlamadım bu 100 pompa ile
37 saniyesi full şekilde 45 saniye kadar köpük attı

50 defa pompaladım (30.cu pompadan sonra direnç gösterdi) bununla da 30 saniye kadar full köpük atıp totalde 36 saniye kadar köpük attı

son kez 50 pompa yaptım bunda da aynı sonucu aldım.

bu 3 denemeden sonra 1.5 litre civarında sıvı duruyor şu anda köpüğün içinde.

Bu 3 denemede 90x90x200 ölçülerinde duşakabini tamamen kapatacak şekilde köpük üretti.