KÖPÜK YAPICI POMPALAR

yavuzulu

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
27 Ara 2023
Mesajlar
32
Beğeniler
19
İl
Kocaeli
#1
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#2
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Bende ilk başlarda akbel kullanıyordum gereksiz şampuan bitirdim pompadan kaynaklı marolexe geçtim 2 litreye 20 ml şampuan kullanıyorum snow foam atıyor
 

onurgedik

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2024
Mesajlar
6
Beğeniler
8
Yaş
24
İl
Giresun
#3
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Bende k2 bela kullanıyorum yaklaşık 1.5l suya 50ml katıyorum en az yoğun nozulla beraber gayet yeterli köpük yapıyor. Senin sorunun seyreltme oranıyla ilgili veya pompadan da kaynaklı olabilir daha önce az su fazla şampuan koyarak denedin mi belki sorunun seyreltmeden olduğunu anlamak için diğer açıdan k2 bela güzel köpürüyor. (marolex axel3000)
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,339
Beğeniler
6,691
İl
Gebze
#4
Bende k2 bela kullanıyorum yaklaşık 1.5l suya 50ml katıyorum en az yoğun nozulla beraber gayet yeterli köpük yapıyor. Senin sorunun seyreltme oranıyla ilgili veya pompadan da kaynaklı olabilir daha önce az su fazla şampuan koyarak denedin mi belki sorunun seyreltmeden olduğunu anlamak için diğer açıdan k2 bela güzel köpürüyor. (marolex axel3000)
hocam sizinkinin köpürmesinin sebebi marolex olduğu için bende ilk başlarda akbel kullanıyordum hazır modifikasyonlu satılıyor ama iyi köpük atamıyor tekrardan kendisinin modifikasyon yapması lazım
 

Kaan17

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
3 May 2023
Mesajlar
142
Beğeniler
430
İl
Çanakkale
#6
Köpük yapma konusunda ben memnunum ama dikkatli kullanmama rağmen hava kaçırma problemi var benimkinde dayanıksız geldi bana
 

Emre86

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
133
Beğeniler
363
Yaş
40
İl
Ankara
#7
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Ben akbel kullanıyorum 3 senedir. Ufak bir kaç modifikasyonla köpük miktarını arttırabilirsiniz. Birincisi içindeki su hortumunun en üstünde bulunan hava deliği üzerine toplu iğne ile bir delik daha açın daha fazla hava alsın. İkincisi hortumun en altında filtre varsa filtredeki delik miktarını azaltın. Filtre yoksa bu mobilya raflarını tutan ufak plastikler oluyor silindir şeklinde onlardan takıp ona delik açabilirsiniz.
 

bysito

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2024
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Yaş
53
İl
Ankara
#9
Arkadaşlar kolay gelsin, Moralex 3000 almayı düşünüyorum tiggo 8 pro siyah aracım var verimli olur mu? Teşekkürler.
 

Ozdemirli

Usta Detaycı
Üye
Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
318
Beğeniler
1,307
Yaş
45
İl
İstanbul
#11
Arkadaşlar kolay gelsin, Moralex 3000 almayı düşünüyorum tiggo 8 pro siyah aracım var verimli olur mu? Teşekkürler.
Daha düşük hacimli bir şişe kesinlikle işinizi görmez marolex 3000 gibi en az 3 litre hacmi de bir köpük pompasına ihtiyacınız olur. Arkadaşların da dediği gibi bir kompresör yardımıyla basınçlandırmanız oldukça faydalı olur aksi halde kol ile manuel pompalama yapacaksanız hem süre uzar hem çok yorulursunuz
 

bysito

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
17 Oca 2024
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Yaş
53
İl
Ankara
#12
Moralex ve iyi bir hava pompası ikibin tl yi geçiyor, onun yerine şarjlı yıkama pompası almkndaha mı mantıklı acaba, köpük de atıyor herhangi bir kovadan su da çekebiliyor. Kullanan arkadaşımız varmı acaba?