Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Bende k2 bela kullanıyorum yaklaşık 1.5l suya 50ml katıyorum en az yoğun nozulla beraber gayet yeterli köpük yapıyor. Senin sorunun seyreltme oranıyla ilgili veya pompadan da kaynaklı olabilir daha önce az su fazla şampuan koyarak denedin mi belki sorunun seyreltmeden olduğunu anlamak için diğer açıdan k2 bela güzel köpürüyor. (marolex axel3000)
Bende k2 bela kullanıyorum yaklaşık 1.5l suya 50ml katıyorum en az yoğun nozulla beraber gayet yeterli köpük yapıyor. Senin sorunun seyreltme oranıyla ilgili veya pompadan da kaynaklı olabilir daha önce az su fazla şampuan koyarak denedin mi belki sorunun seyreltmeden olduğunu anlamak için diğer açıdan k2 bela güzel köpürüyor. (marolex axel3000)
hocam sizinkinin köpürmesinin sebebi marolex olduğu için bende ilk başlarda akbel kullanıyordum hazır modifikasyonlu satılıyor ama iyi köpük atamıyor tekrardan kendisinin modifikasyon yapması lazım
Arkdaşlar, ben de daha önce Akbel şişe kullandım, Hala da çeyizimde duruyor. Birçok şampuanla kullanmıştım ve köpük yapma konusunda bir sorun yaşamamıştım. Hatta buraya bir video bırakıyorum. https://youtube.com/shorts/btSwHYQBJw8
Akbel modifikasyonlu pompa var ama k2 bela da kullansam snow foam şampuan da kullansam hiç bir şekilde köpüklü kıvam yakalayamıyorum sürekli su gibi atıyor pompanın kalitesizliğinden mi kaynaklıdır yoksa ölçüm mü yanlış?
Ben akbel kullanıyorum 3 senedir. Ufak bir kaç modifikasyonla köpük miktarını arttırabilirsiniz. Birincisi içindeki su hortumunun en üstünde bulunan hava deliği üzerine toplu iğne ile bir delik daha açın daha fazla hava alsın. İkincisi hortumun en altında filtre varsa filtredeki delik miktarını azaltın. Filtre yoksa bu mobilya raflarını tutan ufak plastikler oluyor silindir şeklinde onlardan takıp ona delik açabilirsiniz.
Arkdaşlar, ben de daha önce Akbel şişe kullandım, Hala da çeyizimde duruyor. Birçok şampuanla kullanmıştım ve köpük yapma konusunda bir sorun yaşamamıştım. Hatta buraya bir video bırakıyorum. https://youtube.com/shorts/btSwHYQBJw8
Daha düşük hacimli bir şişe kesinlikle işinizi görmez marolex 3000 gibi en az 3 litre hacmi de bir köpük pompasına ihtiyacınız olur. Arkadaşların da dediği gibi bir kompresör yardımıyla basınçlandırmanız oldukça faydalı olur aksi halde kol ile manuel pompalama yapacaksanız hem süre uzar hem çok yorulursunuz
Moralex ve iyi bir hava pompası ikibin tl yi geçiyor, onun yerine şarjlı yıkama pompası almkndaha mı mantıklı acaba, köpük de atıyor herhangi bir kovadan su da çekebiliyor. Kullanan arkadaşımız varmı acaba?