Emeklerine sağlık abi, resmen lastiğe yapışmış bırakmamış. Bu özel formül için teşekkürler, yaza doğru lastik parlatıcı testinin finale çıkanlarıyla bu özel karışımı test ediyim.
Arkadaşım illa da sarp al diyor ben 3D magic ile arasında kararsızım sarp tek başına boncuklanma yapıyor mu? Yoksa sadexe magic mi alsam karar veremedim.
Karışım harika olmuş, elinize sağlık. Bende uzun süredir bitmeyen bir SARP var ve bitince Endurance almak istiyordum. Bitmeden alıp karışım mı yapsam diye şimşekler çakmaya başladı kafamda
arkadasımdan gün gün videolar istiyorum şuan. 4 gün sonra yıkadı hala parlak ve su iticilik vardı gönlüm kayıyor gibi. Kendi de 20 gün sonra su tutunca da alttaki siiyahlık hemen ortaya cıkıyor diyordu. Acelem yok bakalım bi sonuçlara Kendi gözümle de göreyim
Arkadaşım illa da sarp al diyor ben 3D magic ile arasında kararsızım sarp tek başına boncuklanma yapıyor mu? Yoksa sadexe magic mi alsam karar veremedim.
Başkan eline sağlık, harika karışım olmuş. Ben de arada yapıyorum böyle karışımlar. Çok güzel oluyor. Hatta son karışımım güzel olmuştu ama ne karıştırdım onu unuttum Bu çok daha başarılı olmuş deneyeceğim ilk fırsatta.