Sağolsunlar ilgilendiler hatta benim kargom yola çıktı bile . İlk defa bir site bu kadar ilgilendi desem yalan olmaz ürünler gelmedi ama ben şimdiden memnun kaldım kendilerinden.
Sağolsunlar ilgilendiler hatta benim kargom yola çıktı bile . İlk defa bir site bu kadar ilgilendi desem yalan olmaz ürünler gelmedi ama ben şimdiden memnun kaldım kendilerinden.
Arkadaşlar bölüşelim bölüşmesine de
Kullanan arkadaşların paylaştıklarına göre yanlış hatırlamıyorsam orjinal tenekesi dışında ürün uçuyormuş
Yani 1 lt lik orjinal ambalaj satılan bir yer varsa oraya yönelmemiz lazım gibi geliyor bana
Tabi yakın lokasyonda olan birkaç kişi 5 lt alıp kullanabilir ama 1 lt alıyim kenarda dursun diyenler için bölme işi mantıklı değil diye düşünüyorum
Arkadaşlar bölüşelim bölüşmesine de
Kullanan arkadaşların paylaştıklarına göre yanlış hatırlamıyorsam orjinal tenekesi dışında ürün uçuyormuş
Yani 1 lt lik orjinal ambalaj satılan bir yer varsa oraya yönelmemiz lazım gibi geliyor bana
Tabi yakın lokasyonda olan birkaç kişi 5 lt alıp kullanabilir ama 1 lt alıyim kenarda dursun diyenler için bölme işi mantıklı değil diye düşünüyorum