Menzerna as30 hakkında bilgi sahibi olan var mı ?

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
#2
Kesin emin olmamakla birlikte, boyacılar için geliştirilmiş taze boya sonrası kullanım içindi sanırsam. Canlı yayınlardan birisinde denk gelmiştim ancak tam anımsayamadım.
 

umrdmr

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
980
Beğeniler
1,349
Yaş
35
İl
Ankara
#3
Ben aldım kullandım az biraz.
Birincisi normal pastalardan daha yoğun bir kıvamı var. Daha katı. Haliyle yüzeyde çabuk kuruyup tozlanma yapabiliyor. Ben biraz arıtılmış su, biraz Cg pad conditioner ile karıştırarak kullanıyordum. Bu şekilde kullanınca tozuması azalıyordu. Çizik alma performansı, bana menzerna 300 ün gerisinde gelmişti. Belki de dışarıdan içerisine bir şeyler ekledigim için performansı düşmüştür emin değilim. Çünkü YouTube da bazı videolara denk gelmiştim çok hızlı alıyordu çizikleri.

Dyo nun universal pasta diye bir ürünü var. Sanayideki boyacilarin dükkanında mutlaka oluyor bu ürün. Ufak tefek sürtmelere hemen bu ürünü beze sürüp, elle uygulayıp çiziği almak için kullanıyorlar. Bana bu ürün biraz onu anımsattı. Daha çok elle kullanım için uygun üretilmiş gibi geldi, makine için değil de.

Benim çok fazla polisaj tecrübem yok, belki forumdan pro birileri denese daha iyi sonuç alabilir. Ürün zaten ağzı hava aldı sanırım, kurudu en son çöpe atmak zorunda kalmıştım.
 
Son düzenleme:

lordofthelions

Konu Sahibi ✔
Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Eki 2019
Mesajlar
149
Beğeniler
160
Yaş
42
İl
KOCAELİ
#4
Ben aldım kullandım az biraz.
Birincisi normal pastalardan daha yoğun bir kıvamı var. Daha katı. Haliyle yüzeyde çabuk kuruyup tozlanma yapabiliyor. Ben biraz arıtılmış su, biraz Cg pad conditioner ile karıştırarak kullanıyordum. Bu şekilde kullanınca tozuması azalıyordu. Çizik alma performansı, bana menzerna 300 ün gerisinde gelmişti. Belki de dışarıdan içerisine bir şeyler ekledigim için performansı düşmüştür emin değilim. Çünkü YouTube da bazı videolara denk gelmiştim çok hızlı alıyordu çizikleri.

Dyo nun universal pasta diye bir ürünü var. Sanayideki boyacilarin dükkanında mutlaka oluyor bu ürün. Ufak tefek sürtmelere hemen bu ürünü beze sürüp, elle uygulayıp çiziği almak için kullanıyorlar. Bana bu ürün biraz onu anımsattı. Daha çok elle kullanım için uygun üretilmiş gibi geldi, makine için değil de.

Benim çok fazla polisaj tecrübem yok, belki forumdan pro birileri denese daha iyi sonuç alabilir. Ürün zaten ağzı hava aldı sanırım, kurudu en son çöpe atmak zorunda kalmıştım.
bende youtube da denk geldim merak ettim. denemiş olan arkadaşlar varsa bilgi edinmek için yazmıştım.