Arkadaslae herkese hayirli gunler diliyorum.
Elimde yeni aldigim klpro orbital makine var ve ekstradan menzerna kirmizi sari ve yesil ped aldim. Menzernanin 400-2500-3800 setlerinide aldim. Ne yaptiysam 400 ile kilcak cizik dahi alamadim minimum devirde baslayip hatta 5 bin devirde dahi boyayi isittim yok arkadas olmuyor. Bu arada ilk defa bu isi yapiyorum hobi olarak. Acaba pedlerimi yanlis sectik tavsiyeleriniz merakla bekliyorum. Tesekkur ederim herkese
Elimde yeni aldigim klpro orbital makine var ve ekstradan menzerna kirmizi sari ve yesil ped aldim. Menzernanin 400-2500-3800 setlerinide aldim. Ne yaptiysam 400 ile kilcak cizik dahi alamadim minimum devirde baslayip hatta 5 bin devirde dahi boyayi isittim yok arkadas olmuyor. Bu arada ilk defa bu isi yapiyorum hobi olarak. Acaba pedlerimi yanlis sectik tavsiyeleriniz merakla bekliyorum. Tesekkur ederim herkese




