Menzerna ve klpro

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#1
Arkadaslae herkese hayirli gunler diliyorum.
Elimde yeni aldigim klpro orbital makine var ve ekstradan menzerna kirmizi sari ve yesil ped aldim. Menzernanin 400-2500-3800 setlerinide aldim. Ne yaptiysam 400 ile kilcak cizik dahi alamadim minimum devirde baslayip hatta 5 bin devirde dahi boyayi isittim yok arkadas olmuyor. Bu arada ilk defa bu isi yapiyorum hobi olarak. Acaba pedlerimi yanlis sectik tavsiyeleriniz merakla bekliyorum. Tesekkur ederim herkese
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#7
Bu tür ilk denemelerde tek seferde çizik alamayabilirsiniz. Polisaj anında çok abartmadan makina üzerine az baskı yapın ama makinanın üzerine çıkacak kadar da olmasın. Yün keçe kullanırsanız daha agresif çizik alacaktır. Panellerde makinayı yatay hareketlele kullanırsanız daha iyi çizik alabilirsiniz. Birde makina ile çalışırken sabit bir noktada 3-5 saniyeden fazla tutmayın ama makinayı yüzey üzerinde çok yavaş hareket ettirin.
Denemeler ileride daha iyi sonuçlar verir.


DENİZLİ
 

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#8
Bu tür ilk denemelerde tek seferde çizik alamayabilirsiniz. Polisaj anında çok abartmadan makina üzerine az baskı yapın ama makinanın üzerine çıkacak kadar da olmasın. Yün keçe kullanırsanız daha agresif çizik alacaktır. Panellerde makinayı yatay hareketlele kullanırsanız daha iyi çizik alabilirsiniz. Birde makina ile çalışırken sabit bir noktada 3-5 saniyeden fazla tutmayın ama makinayı yüzey üzerinde çok yavaş hareket ettirin.
Denemeler ileride daha iyi sonuçlar verir.


DENİZLİ
Yardiminiz icin tesekkur ediyorum.
Yani benim dikkatimi ceken sizin dediginiz gibi yatay sekilde yavas ve biraz bastirarak devirde 4-5 araliginda gittim parlaklik olustu fakat isik tutunca kilcak cizikleri dahi net gorebiliyorum
 

Dragstar

Sensei
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
5,159
Beğeniler
10,689
Yaş
48
İl
Denizli
#9
Yardiminiz icin tesekkur ediyorum.
Yani benim dikkatimi ceken sizin dediginiz gibi yatay sekilde yavas ve biraz bastirarak devirde 4-5 araliginda gittim parlaklik olustu fakat isik tutunca kilcak cizikleri dahi net gorebiliyorum
İkinci uygulamada daha iyi sonuç alırsınız aracınızda sert bir vernik varsa en üst katman iyice sertleşmiştir ilk polisajda agresif bir yün ped kullanmayınca epey zorlar sonraki uygulamalarda daha iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum.


DENİZLİ
 

kayags5

Konu Sahibi ✔
Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
12 Eki 2020
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
Malatya
#12
Çizik alamamanızın bir çok nedeni olabilir. Direk nokta atış yardımcı olabilmemiz için polisaj yapmadan önce ve polisajdan sonra alamadığım dediğiniz çiziklerin fotoğrafını aracınızın marka-modeli ile paylaşmanız gerekiyor.
İki aracda denedim birisi ikiside corollaydi
 

ShelbyGarage07

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
88
Beğeniler
56
Yaş
32
İl
Antalya
#14
Arkadaslae herkese hayirli gunler diliyorum.
Elimde yeni aldigim klpro orbital makine var ve ekstradan menzerna kirmizi sari ve yesil ped aldim. Menzernanin 400-2500-3800 setlerinide aldim. Ne yaptiysam 400 ile kilcak cizik dahi alamadim minimum devirde baslayip hatta 5 bin devirde dahi boyayi isittim yok arkadas olmuyor. Bu arada ilk defa bu isi yapiyorum hobi olarak. Acaba pedlerimi yanlis sectik tavsiyeleriniz merakla bekliyorum. Tesekkur ederim herkese
birde yün orbital keçeleriyle dene üstadım makinayı yavaş devirde pastayı yay s şekli çiz hem yatay hem dikey olarak ilk yaptığın için parçaları büyük tutmuş olabilirsin 3-4 polisaj keçesi eninde ve boyunda bi alanla tekrar dene makinayı sabit tutmamaya ve yavas hareket ettiğinden emin ol iyi çalışmalar şimdiden =)