Mercedes C 200 Dizi Kıvamında Uygulamalar :)

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#43
Buraya kadar eline sağlık, demirtozu kızardıktan sonra durulamadan bir eldiven ile iyice yaymanı tavsiye ederim, eldivenle yıkarmış gibi bastırmadan.
Güzel ürünler, güzel bir final bizi bekliyor. Dizi gibi konu olacak, eskiden arkası yarınlar vardı onun gibi oldu:)
Başlığıda değiştir artık, yıkamadan çıktı olay.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#44
Buraya kadar eline sağlık, demirtozu kızardıktan sonra durulamadan bir eldiven ile iyice yaymanı tavsiye ederim, eldivenle yıkarmış gibi bastırmadan.
Güzel ürünler, güzel bir final bizi bekliyor. Dizi gibi konu olacak, eskiden arkası yarınlar vardı onun gibi oldu:)
Başlığıda değiştir artık, yıkamadan çıktı olay.
Çok teşekkür ederim bunları sizden duymak ayrı bir keyif. Demir tozunu eldivenle yaydım aslında jantlardaki köpürmeler ondan kaynaklı. Kaput dada aynı işlemi yaptım ama kızarmalar kayboldu hata mı yapıyorum deyip duruladım sonra tekrar sıktım :) kaputta görünenler ikinci aşama kızarmaları. Kaput tekrar kızarınca bende yaymak bir işe yaramadı diye düşündüm geri kalan yerleri yaymadan devam ettim.
Bu aralar TV deki tüm dizileri kaldırdılar bende boşluk oluşmasın diye bu yolda ilerliyorum :)
 

KILIÇARSLAN

Usta Detaycı
Üye
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
522
Beğeniler
1,376
Yaş
34
#45
Elinize sağlık güzel bir uygulama bizi bekliyor. Makinanın tek aküsünün şarjı ne kadar gidiyor acaba. Bu konu hakkında bilgi vermeniz mümkün mü ilk kez kullanmıyorsanız
 

Mentalfeed

Profesyonel Detaycı
Moderator
Emektar Detaycı
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
3,047
Beğeniler
7,735
Yaş
33
İl
Kayseri
#46
Ellerine sağlık uygulama güzel gidiyor maşallah diyeyim.:nazar:
Makina nasıl acaba pili kullanımı gücü kıyaslaması gibi
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#47
Elinize sağlık güzel bir uygulama bizi bekliyor. Makinanın tek aküsünün şarjı ne kadar gidiyor acaba. Bu konu hakkında bilgi vermeniz mümkün mü ilk kez kullanmıyorsanız
Teşekkür ederim :) Makinayı ilk defa değil bu 6-7. kullanım falan oldu. Tek şarjda 40-45 dakikalık bir kullanım sunuyuyor.
Ellerine sağlık uygulama güzel gidiyor maşallah diyeyim.:nazar:
Makina nasıl acaba pili kullanımı gücü kıyaslaması gibi
Teşekkür ederim:) Makinanın kullanım gücü çok iyi diyebilirim. Bayılma takılma güçten düşme vs kesinlikle yok kabloludan rahatlık haricinde bir fark hissetmedim. Tek şarjda 40-45 dakika iki akü ile yaklaşık 1.30 saatlik bir işlemi sorunsuz gerçekleştiriyor. Daha önce KL pro kablolu almıştım bu onun yanında güç, ses ve balans açısından kesinlikle çok çok üstün. Şöyle söyleyebilirim 6. Devirde tek elle bile makinayı çok çok rahat kontrol edebiliyorsun.
 

cabay

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Oca 2019
Mesajlar
996
Beğeniler
4,277
Yaş
41
İl
istanbul
#50
Öncelikle ellrinize sağlık. Bu makineyi bende çok merak ediyordum, iş görüyor demek. Bir aralar daha alınabilir skalalardaydı ama yine de düşünülebilir :) Tekrar ellerinize sağlık.
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#51
Öncelikle ellrinize sağlık. Bu makineyi bende çok merak ediyordum, iş görüyor demek. Bir aralar daha alınabilir skalalardaydı ama yine de düşünülebilir :) Tekrar ellerinize sağlık.
Teşekkür ederim:) Makina kesinlikle iş gören cinsten diyebilirim. Ben gayet memnunum tek handikapı fiyatı :(
 

Adam’s Garage

Konu Sahibi ✔
Uzman Detaycı
Üye
Katılım
27 May 2019
Mesajlar
952
Beğeniler
4,481
Yaş
44
İl
Ankara
#56
Merhaba arkadaşlar.
Uygulamaya kaldığımız yerden devam ediyorum. Cut işleminde Koch F6 kullanmayı düşünüyordum ama çok etkisini göremeyince Koch H9 ve UFS Hybrid Orbital Nonflex yün keçe ile devam ettim. Keçe hakkındaki yorumum ise şöyle çizik almada çok başarılı hızlı ve haresiz şekilde çizik alınabiliyor fakat çok çabuk doluyor ve sert ara destek yüzünden kıvrımlı bölgelerde biraz zorluyor. Her panel sonrası keçeyi temizleyerek ve kıvrımlı bölgelere küçük makine ile işlem yaptığınız taktirde kesinlikle işini çok iyi yapıyor.
Cutting resimleri ile devam edelim.










Cut sonrası M600 ile araç yüzeyini temizledikten sonra keçe hare bırakmadığı için Koch F6 yı atlayıp Gyeon Polish ile devam ettim. Gyeon sitesinde şöyle bir açıklama vardı.
(Ürünü fazla çalıştırmayın. Q²M Polish'in su tabanı nedeniyle ne yüksek devir ne de sıcaklık gereklidir. Q²M Cila Pedlerini kullanmanızı öneririz. İPUCU: Parlatma işlemi tamamlandıktan sonra asla doğrudan yağ giderici ile püskürtmeyin. Yüzeyi Q²M PolishWipe ile silin ve soğumaya bırakın.)
Bende ürünü uygularken 3M mavi waffle cila pedi kullandım. İşlemi 1. devirde ve çok baskı uygulamadan bitirdim. Sonrasında temizlik tineri veya ipa kullanmadan yüzeyi bezle silerek tamamladım.
Koruma olarak Soft 99 Kwami White kullandım. Camlara Sonax BSD lastiklere Endurance kullanarak final yaptım.












Birkaç tanede açık alan fotoğrafı ile dizimizin finalini yapalım izleyen herkese teşekkür ederim.














 
Son düzenleme:

golf

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
838
Beğeniler
840
#59
Elinize sağlık, makinalar güzel şarjlı sanırım. Batarya süreleri yetiyor mu uygulamada?
 

Respect3578

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
11 Mar 2019
Mesajlar
1,133
Beğeniler
3,568
Yaş
41
İl
Aliağa/izmir
#60
harika olmuş eline koluna sağlık. Hybrid çok doluyor ve sürekli temizleme yapmak lazım yoksa güzel bir işlem olmuyor bu yanı kötü ve çok küçük tüy boyu. çalışılacaksa en 4-5 tane ile çalışmak lazım ve gereksiz sarfiyat oluyor aynı zamanda da dayanıksız bir ürün olmuş :D yani kl pro da uygularken bende öle oldu bir saatten sonra sıkıldım baske ped ile devam ettim. siz iyi sabretmiş siniz.